1 kilo. Maar ik kreeg ook een stol van mijn moeder, want die lust em niet. Die is nu opquote:Op donderdag 27 december 2018 17:35 schreef alopio het volgende:
[..]
hoeveel stol heb je gehaald dan? hier soep, brood en stoofperen
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overbodige (alhoewel leuke) Beyonce notering
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
Zometeen maar dag één van kerstkliekjes eten.
Klinkt niet echt als een probleem dit.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.
Maar na te veel zalm en forel zijn die gisteren niet eens voor de dag gekomen...
Integendeel...quote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een probleem dit.
Dat dusquote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer waarvan ik het bestaan niet eens wist, dat van Beyoncé. Het klinkt ook als iets wat ik over 5 minuten weer ben vergeten.
ik hoop dat het vergeten goed gaat lukken, wat een ellendequote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer waarvan ik het bestaan niet eens wist, dat van Beyoncé. Het klinkt ook als iets wat ik over 5 minuten weer ben vergeten.
Klinkt wel lekker op zich. Maar wel een beetje 13 in een dozijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
First World problems ftw!quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.
Maar na te veel zalm en forel zijn die gisteren niet eens voor de dag gekomen...
Beyonce on top.quote:
Dit hoort toch niet in de Top 2000?quote:
Dat is een prestatie op zich.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verdorie. Dit is tekstueel echt een van de stomste Blufs
Ik vind dit wel één van de leukste liedjes van Beyoncé. Gewoon vrolijk ongecompliceerd. Niet echt iets voor de top2000, maar niet vervelend om te horen wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker op zich. Maar wel een beetje 13 in een dozijn.
Kwalitatief niet, maar als je het over het genre op zich hebt vind ik het Kees Toering-praat (die oude Radio 2-baas die zelfs Nirvana nog weerde).quote:Op donderdag 27 december 2018 17:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dit hoort toch niet in de Top 2000?
Dan mag ze wel haar bakkes houdenquote:
Nee maar het is gewoon een prima nummerquote:Op donderdag 27 december 2018 17:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dit hoort toch niet in de Top 2000?
Neeniet over het genre op zich maar had het over deze plaatquote:Op donderdag 27 december 2018 17:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kwalitatief niet, maar als je het over het genre op zich hebt vind ik het Kees Toering-praat (die oude Radio 2-baas die zelfs Nirvana nog weerde).
Klonk beter dan dit gezwets van Blof nu in ieder gevalquote:Op donderdag 27 december 2018 17:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon een prima nummer
Neequote:Op donderdag 27 december 2018 17:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon een prima nummer
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klonk beter dan dit gezwets van Blof nu in ieder geval
En wie dit niet geniaal vindt, wordt voor straf een jaar lang onbewust in het Duits aangesproken!quote:Op donderdag 27 december 2018 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
IK VRAAG NIET OM JE HAND MAAR OM JE VINGERS DIE ME WIJZEN OP MEZELF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |