hoeveel stol heb je gehaald dan? hier soep, brood en stoofperenquote:Op donderdag 27 december 2018 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog een kilo kerststol. Kerststol is wel lekker, maar een kilo is wat veel
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Had je niet hoeven doen, Lotte.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Had je niet hoeven doen, Lotte.
1 kilo. Maar ik kreeg ook een stol van mijn moeder, want die lust em niet. Die is nu opquote:Op donderdag 27 december 2018 17:35 schreef alopio het volgende:
[..]
hoeveel stol heb je gehaald dan? hier soep, brood en stoofperen
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overbodige (alhoewel leuke) Beyonce notering
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:39 schreef PippenScottie het volgende:
Zometeen maar dag één van kerstkliekjes eten.
Klinkt niet echt als een probleem dit.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.
Maar na te veel zalm en forel zijn die gisteren niet eens voor de dag gekomen...
Integendeel...quote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een probleem dit.
Dat dusquote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer waarvan ik het bestaan niet eens wist, dat van Beyoncé. Het klinkt ook als iets wat ik over 5 minuten weer ben vergeten.
ik hoop dat het vergeten goed gaat lukken, wat een ellendequote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
Zo'n nummer waarvan ik het bestaan niet eens wist, dat van Beyoncé. Het klinkt ook als iets wat ik over 5 minuten weer ben vergeten.
Klinkt wel lekker op zich. Maar wel een beetje 13 in een dozijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:41 schreef Eightyone het volgende:
First World problems ftw!quote:Op donderdag 27 december 2018 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nu de broodjes kroket eten die eigenlijk voor gisteren bedoeld waren.
Maar na te veel zalm en forel zijn die gisteren niet eens voor de dag gekomen...
Beyonce on top.quote:
Dit hoort toch niet in de Top 2000?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |