Gelukkig heb ik daar geen schuld aan.quote:
Aan mij kan het niet liggen.quote:
Still got the bluesquote:Op woensdag 26 december 2018 16:31 schreef Evertjan het volgende:
Cuby!!! Grolloo!!!!!! Johan Derksen!!!!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Deze cover is ook niet verkeerd trouwens:
Wat een broekies nog
Die versie ken ik wel beter dan deze.quote:
dus niet zoiets als een sophuis?quote:Op woensdag 26 december 2018 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
"Een appleknocker is eigenlijk een soort boerenkinkel. Flophouse betekent zoiets als een goedkope overnachtingsplaats. De titel Appleknockers Flophouse is een vrije vertaling voor het boerderijtje in het Drentse dorpje Grolloo waar Harry Muskee woonde en de bandleden regelmatig verbleven."
Ik ben niet bekend met een sophuis.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus niet zoiets als een sophuis?
Hand in my pocket is ook wel vermakelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verreweg het beste van Alanis
R.I.P. quote.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:39 schreef Evertjan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 26 december 2018 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verreweg het beste van Alanis
Hand in my pocket is ook wel vermakelijk
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op lekker dansen!!!!![]()
![]()
De mooiste, durf ik zelfs wel te stellenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohhhhhh These Days staat er gewoon inJongens toch
Zegt mij ook niet zo veel. En ik was er nochtans bij dit jaar op Pinkpop.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze ken ik nog niet eens van de Foos dacht ik.
Dan heb jij hem minimaal 1x gehoordquote:Op woensdag 26 december 2018 16:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zegt mij ook niet zo veel. En ik was er nochtans bij dit jaar op Pinkpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |