je geeft nu dus ruiterlijk toe dat die broodjes er totaal niet uit zagenquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik post nooit meer foto's van mm broodjes sinds het vorige fiasco
zo, die zitquote:Op woensdag 26 december 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die naar de top2000 luistert
Hahahaha
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,halloquote:Op woensdag 26 december 2018 13:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hahaha lol mensen die ergens lol aan beleven xD
hij?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo
quote:
Je zit nog in de ontkenningsfase. Ik probeer het ook niet te kennen, maar het lukt niet meer.quote:
Weleens geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUMAN LEAGUE, BOHHH
Lekker spacen dusquote:Op woensdag 26 december 2018 13:39 schreef SeLang het volgende:
Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
Die spraakberichten staat ook iedereen om te springen.quote:
Dat lijkt me ook redelijk.quote:
Je komt wat onzeker over, zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo
Die is echt genot jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Felix is echt zoveel beter...
quote:Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |