Lekker spacen dusquote:Op woensdag 26 december 2018 13:39 schreef SeLang het volgende:
Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
Die spraakberichten staat ook iedereen om te springen.quote:
Dat lijkt me ook redelijk.quote:
Je komt wat onzeker over, zit je nog in de kast?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij moet dan ook gewoon zn bek houden over mijn eten he,hallo
Die is echt genot jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Djeez het volgende:
Het origineel van Felix is echt zoveel beter...
quote:Don't You Want Me
Mijn associatie met dit nummer: middelbare school, drop smileys en roze koeken kopen in het winkeltje tijdens de pauze. En een bouwpakket van een Space Shuttle in elkaar zetten en nauwkeurig alle onderdeeltjes verven waardoor ik aan het eind van de dag helemaal duizelig was van de verfdampen.
Vanavond, 21-22 uur.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer komt het nummer 'superheroes' van The Script? (hier heb ik namelijk op gestemd)
40-45xquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe vaak staan die stones er wel niet in?
oh, jij eet van twee walletjes?quote:Op woensdag 26 december 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh shit je bent een vrouw
Dan slide ik zo in je DM
Niet vaak genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
26x volgens mijn CRTL+F.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |