SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: "Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dat was ff uitzoeken op mobiel
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik ken dit nummer niet eens, terwijl ik Claw Boys Claw een stuk of 3 keer live heb gezien. Was wel in de 80's natuurlijk en dit nummer is nieuwer."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
You did wellquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Even doorbijten, en danFame
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
I'm Going Slightly Mad.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
![]()
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Die band mag van mij met al hun nummers naar de uitgang volgend jaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:11 schreef noodgang het volgende:
Best een leuk uur
Jammer van The Script"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Man who can't be moved is wel leukquote:Op woensdag 26 december 2018 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die band mag van mij met al hun nummers naar de uitgang volgend jaar.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Inwisselbare meuk genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die band mag van mij met al hun nummers naar de uitgang volgend jaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan hier niet echt vrolijk van worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mogen er later ook wat Jewel pics ter compensatie..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik kom er zojuist achter dat mash er niet meer instaat met suďcide is painless...hoe dan ... vorig jaar nog in de 900 en nu weg
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mogen er later ook wat Jewel pics ter compensatie..
Ik heb er op gestemdquote:Op woensdag 26 december 2018 11:13 schreef MielMonteur het volgende:
Dat dit er instaat verbaast me, maar primo hoor
Maar is ook een van de weinige nummers van Gossip die ik leuk vind.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
manmanmanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nederland is een smakeloos landquote:Op woensdag 26 december 2018 11:15 schreef glittertje39 het volgende:
ik kom er zojuist achter dat mash er niet meer instaat met suďcide is painless...hoe dan ... vorig jaar nog in de 900 en nu weg
Ordinary World
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Babyvet roeleert, maar er zijn grenzen"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Goed nummertje
En toen kwam the script..."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
The Script
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
O ja, Duran Duranquote:
Goeeeiemorgen ok hier. Nog een half dagje schoonouders overleven en dan eindelijk T2000-tijd.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nederland is een smakeloos landquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik vind deze nietszeggende troep eigenlijk bijna net zo erg als Kensington. Je zal het absoluut niet missen als ze er niet in zitten."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goeeeiemorgen ok hier. Nog een half dagje schoonouders overleven en dan eindelijk T2000-tijd.
Proost.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik ken dit niet, maar wel een beetje zeikerig dit zeg.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Inderdaad een zeikplaat"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Fa---aaaaimmee
Fame![]()
Eindelijk kwaliteit
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Vanaf nu dit uurtje
Dit is een mooie goedmaker na the scriptaids"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
FAME!!![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Helaas staat die andere er niet meer inquote:Op woensdag 26 december 2018 11:21 schreef cafca het volgende:
[..]
i'm gonna live forever!
oh, wacht...
Bowie!
Deze ken ik niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat? Nederland is ....quote:Op woensdag 26 december 2018 11:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas staat die andere er niet meer in![]()
Dit verbaast me een beetje. Is wel een redelijk bekend nummer van Bowie.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kabbelt maar door. Meh, doet mij niks dit.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Die remix was erger. Dit is een prima nummer![]()
Ik kende het tot een paar jaar terug ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit verbaast me een beetje. Is wel een redelijk bekend nummer van Bowie.
Maar het bevalt me uitstekend (ik kan een beetje funky sowieso goed hebben).![]()
![]()
Hier heb ik dan weer geen zak mee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Fame, een beetje de Emotional Rescue van BowieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is ook flink gezakt denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deutsch jawohl.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik heb hem vast wel eens eerder gehoord in de Top 2000, maar dan is ie niet blijven hangen of ik heb hem steeds gemist.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit verbaast me een beetje. Is wel een redelijk bekend nummer van Bowie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuken garp.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geef mij maar Halt Mich
Mensch - - - - - - 1024 605 498 918 654 525 630 632 738 728 903 1174 1345 1644quote:Op woensdag 26 december 2018 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ook flink gezakt denk ik|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
MENSCH JAWOHL!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Kuilengraversquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nope, zei me echt niets.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja, zou op 48 moeten staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fame, een beetje de Emotional Rescue van Bowie![]()
Dat heb ik meer bij Blof en Kensington...quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Niet op gestemd maar ik vind het wel een donders mooi nummer.quote:
Op 't randje en erover.
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit zegt denk ik alles over mensen die hier op stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet op gestemd maar ik vind het wel een donders mooi nummer.![]()
De echte oude nummers verdwijnen langzaam, op een paar toppers na.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Zeker ja, jammer is dat wel, maar niets aan te doenquote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben al blij dat Boef en Frenna etc er niet in staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen.
Had echt verwacht dat die mash up van Abel en Frenna er in zou komen-XOXO-![]()
En niet Nederlands/Engelstalige nummers ookquote:Op woensdag 26 december 2018 11:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De echte oude nummers verdwijnen langzaam, op een paar toppers na.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukig komt daar veel moois voor terug. Davina Michelle, Zoutelande, Disturbed....quote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen.![]()
Toch is Flugzauge im Bauch het mooitseWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zoutelande is dus ook gewoon te danken aan dezelfde man, niets aan de hand dusquote:Op woensdag 26 december 2018 11:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukig komt daar veel moois voor terug. Davina Michelle, Zoutelande, Disturbed....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat soort nummers worden echt niet gedraaid op R2quote:Op woensdag 26 december 2018 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al blij dat Boef en Frenna etc er niet in staan.
Had echt verwacht dat die mash up van Abel en Frenna er in zou komenFor you, there'll be no more crying.
Die kennen luisteraars van npo2 nietquote:Op woensdag 26 december 2018 11:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben al blij dat Boef en Frenna etc er niet in staan.
Had echt verwacht dat die mash up van Abel en Frenna er in zou komen![]()
![]()
Alsof ik wel een Radio 2-luisteraar ben.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zoutelande
Dit is onvermijdelijk, het jonge publiek die de oldies niet kent begint langzaamaan de lijst over te nemen, vandaar dat Africa en Fix You zonodig in die top 10 moeten staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vallen dit jaar en de afgelopen 2 jaren al wel behoorlijke klappen qua nummers die voorheen in de top 700 stonden en nu bij de onderste 500 bungelen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Paul Simon
Scheer je wegquote:Op woensdag 26 december 2018 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof ik wel een Radio 2-luisteraar ben.![]()
![]()
Dit nummer komt te vroeg.Un dann rettet kein Kavallerie,
sommige echte classics zijn nog wel gekend, maar heel veel niet inderdaad. Zeker alles wat vroeger niet op de laatste 2 dagen werd gedraaid.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is onvermijdelijk, het jonge publiek die de oldies niet kent begint langzaamaan de lijst over te nemen, vandaar dat Africa en Fix You zonodig in die top 10 moeten staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weekje per jaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, maar die draaien ze ook regelmatigquote:Op woensdag 26 december 2018 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisvrouwen wel![]()
Die Davina Michelle is ook hoog binnengekomen![]()
![]()
Ook nog een elpee van gedraaid een aantal maanden terug.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Valt wel mee toch?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ja luister maar één week per jaar naar de radio dus zou het ook niet weten verderquote:Op woensdag 26 december 2018 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die draaien ze ook regelmatig
-XOXO-![]()
Niks mis met dingen late in the eveningquote:
Hoi
Vanwege de top2000-hype vorige week voor het eerst eens naar geluisterd. Laten we zeggen dat ik de hype niet echt begrijp.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die draaien ze ook regelmatigAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Lijkt me ook wel prettiger om mee te draaien dan met een koptelefoon. Ik voel dat zo'n ding bij te veel bewegen/dansen er dreigt af te flikkeren.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:29 schreef Evertjan het volgende:
Bart Arens gebruikt oordoppen ipv een koptelefoon Grappig om te zien"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik luister er zo'n 52, vandaar mijn infoquote:Op woensdag 26 december 2018 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja luister maar één week per jaar naar de radio dus zou het ook niet weten verder![]()
![]()
Maar hopelijk is die er ook weer uit binnen een paarquote:Op woensdag 26 december 2018 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huisvrouwen wel![]()
Die Davina Michelle is ook hoog binnengekomen![]()
Doet Brian May?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
QueenGoden
Die hebben smaak jaquote:Op woensdag 26 december 2018 11:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dit zegt denk ik alles over mensen die hier op stemmen.
Op 't randje en erover.
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is Flugzauge im Bauch het mooitse![]()
![]()
Bedankt, Hans.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Queen.
Ik heb rare oren ofzo van die oordopjes flikkeren er bij mij altijd uit, en echt al veel soorten geprobeerd. Dus koptelefoon voor mijquote:Op woensdag 26 december 2018 11:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel prettiger om mee te draaien dan met een koptelefoon. Ik voel dat zo'n ding bij te veel bewegen/dansen er dreigt af te flikkeren.![]()
Heb ruim tien geleden de onderste helft van de lijst gedwonload,staat nog maar vrij weinig van in de lijst nu.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Deze clip is zo geniaal
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Niet bepaald de beste van Queen, maar daarom staat het natuurlijk ook hier in de lijstUn dann rettet kein Kavallerie,
Kreeg is hier geen aids?
Queen hype toen zo'n beetje op school
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik word niet gek, ik ben het al
Fokken op mobiel blijft niet ideaalquote:
Net als de rest van Nederland?quote:Op woensdag 26 december 2018 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ben Queen wel meer gaan waarderen de laatste tijd![]()
Dat is het probleem, volgens mij nauwelijks.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik queenie hoor wat het is met Queen, maar ik heb er niet zoveel mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom dansen die kinderen allemaal zo achterlijk tegenwoordig...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De documentaire Queen: Days of our Lives was beter. Iedereen kwijlt maar op die middelmatige film.quote:Koel en donker bewaren![]()
Ik vind het intro van deze leuk
De rest kan me niet zo bommen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spasme door het eten van monsantoquote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom dansen die kinderen allemaal zo achterlijk tegenwoordig...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is een ondergewaardeerde Queener staan heel wat ondergewaardeerde Queen nummers op Innuendo
![]()
Ze worden niet meer ingeëntquote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom dansen die kinderen allemaal zo achterlijk tegenwoordig...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Fortnitequote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom dansen die kinderen allemaal zo achterlijk tegenwoordig...Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ze hebben tegenwoordig allemaal ADHD, als we de dokters moeten geloven.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom dansen die kinderen allemaal zo achterlijk tegenwoordig..."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Waarom hebben zoveel mensen op RYM op My Slowainie gestemd?
(inb4 TETTEN)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Clip is grappig maar ergens ook verdrietigThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij had toen al aids.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:33 schreef matthijst het volgende:
Kreeg is hier geen aids?
Queen hype toen zo'n beetje op schoolLife can be a bitch, so like it..![]()
Ik zal die van Queen niet missen.
Deze is wel leuk
Om: Tetten.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
(inb4 TETTEN)
Hier andersom...quote:Op woensdag 26 december 2018 11:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zal die van Queen niet missen.
Deze is wel leukThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
hij lag al zowat in de ovenquote:Op woensdag 26 december 2018 11:33 schreef matthijst het volgende:
Kreeg is hier geen aids?
Queen hype toen zo'n beetje op school![]()
Maar nee, ik kan er nog steeds niets mee, met Queen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ow, de figuren doen dansjes, en kinderen doen die na?quote:Op woensdag 26 december 2018 11:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee maar zitten een hoop domme dansjes in.![]()
La vie en rose.... klopt je prikt je er steeds aan
Origineel van Edith Piaf is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
geen slaaaaave to the rhythm?!quote:Op woensdag 26 december 2018 11:37 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het dan wel jammer dat dit de enige notering is van Grace Jones![]()
![]()
Hee. Mopperkont.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De documentaire Queen: Days of our Lives was beter. Iedereen kwijlt maar op die middelmatige film.
(Docu is wel beter dat wel)Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Klopt, maar ik ben hier ook tevreden meequote:Op woensdag 26 december 2018 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Edith Piaf is beter.![]()
La vie Jan RoosWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind het heel vreemd dat Slave to the Rythym nooit de lijst heeft gehaald.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:37 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het dan wel jammer dat dit de enige notering is van Grace Jones
Al vind ik dat niet érg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoeveel nummers met Roos of Rose staan er in de lijst? En waar zijn Linda Roos en Jessica in de top2000! Radio2 manipuliteert de boelquote:Op woensdag 26 december 2018 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
La vie en rose.... klopt je prikt je er steeds aan![]()
Ik weet het niet maar ik klaag nietquote:Op woensdag 26 december 2018 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
(inb4 TETTEN)
Oh ik vind het wel een lekker nummerquote:Op woensdag 26 december 2018 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat Slave to the Rythym nooit de lijst heeft gehaald.
Al vind ik dat niet érg.![]()
![]()
Ik moest helemaal niks van de Grace Jones hebben, maar deze vond ik toch altijd wel te doen. Het liedje dan. Niet Grace.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jaaaa
Beach BoysStaat echt schandalig laag. Pet Sounds is het beste wat de jaren 60 heeft voortgebracht.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Beach Boys![]()
![]()
1 met roos, 5 met rose.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoeveel nummers met Roos of Rose staan er in de lijst? En waar zijn Linda Roos en Jessica in de top2000! Radio2 manipuliteert de boel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk deuntje. Meer niet. Wel vrolijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Altijd al geweest dat Sloop john B hoger stond dan deze?
Zou zeggen dat Wouldnt it be Nice populairder wasSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Nou ja, Smile is wellicht nog beter dan Pet Sounds. Brian WilsonOoit in de Oosterpoort gezien. Intieme setting. Erg bijzonder
![]()
De Roos van Ann Christy staat er niet eens in, matig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brian Wilson en Al Jardine nog live gezien. Dacht dat die Brian elk moment dood neer kon vallen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JAAAA GITAARUUUHHHHHHHUn dann rettet kein Kavallerie,
Deze zo laag![]()
You aint seen nothing yet.
st-t-t-t-t-t-totteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook zo'n nummer dat minstens 1000 plaatsen hoger hoort te staan.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Opvallend ver gezakt, het B-effect denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik luister ook weer even mee tot het veldrijden begint
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ook zo'n nummer dat minstens 1000 plaatsen hoger hoort te staan.![]()
Ja, alleen niet artiesten met rose of roos.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor de radioluisteraars onder ons; wat is er nu weer daar?quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Beach Boys maar 5x in de lijst overigens![]()
![]()
Ja het lijkt echt alsof ze er eigenlijk helemaal geen zin in hebben.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Voor de leuke weetjes:
Het lied begon als een grapje dat Randy Bachman wilde uithalen met zijn broer Gary, die ten tijde van de opnamen van het album stotterde. Er waren oorspronkelijk twee versies, een met en een zonder gestotter. De versie met het stotteren erop was alleen voor Gary bedoeld, terwijl de andere als de echte versie op het album had moeten komen.Un dann rettet kein Kavallerie,
You ain't seen nothin' yet 895 161 216 192 246 421 267 374 352 314 482 461 533 877 937 639 736 941 1078 1639|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Genoeg lijkt me?quote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Vind ik qua hitverhouding wel prima op zich, had er misschien 1 of 2 bij gemogen, Tears in the Morning ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ruimschootsquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat een kutlijst is het toch ookquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zolang God Only Knows er maar in staat.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
op weg naar de uitgang dus, jammerquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef Dagoduck het volgende:
You ain't seen nothin' yet 895 161 216 192 246 421 267 374 352 314 482 461 533 877 937 639 736 941 1078 1639![]()
Gelukkig staat er meer dan genoeg Koltplee in ter compensatiequote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
Die staat er al inquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik qua hitverhouding wel prima op zich, had er misschien 1 of 2 bij gemogen, Tears in the Morning ofzo.![]()
![]()
En dat is ook meer dan genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
![]()
-XOXO-![]()
Die staat erin. Is al geweest. Heb zelf op Heroes & Villains gestemd.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik qua hitverhouding wel prima op zich, had er misschien 1 of 2 bij gemogen, Tears in the Morning ofzo.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hmm, Barbara Ann dan ofzo. Of I Get Around, of Heroes and Villainsquote:
Dat zijn de enige 3 die ik zo kan bedenken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
Jewel
Waar blijven die picsssssWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1 plaats te hoog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I Get Around hoort er gewoon in te staan inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2018 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, Barbara Ann dan ofzo. Of I Get Around, of Heroes and Villains
Dat zijn de enige 3 die ik zo kan bedenken![]()
Topuurtje straksquote:Op woensdag 26 december 2018 11:46 schreef ok01 het volgende:
Ik zie al dat het uur hierna (op een uitzondering na) mooi wordt![]()
Met twee nummers van mijn lijstje-XOXO-![]()
Hot damn!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wel tof dat ze de archieven nu per jaar van de Beach Boys opengooien. En alles staat op Spotify
Surf's Upquote:Op woensdag 26 december 2018 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, Barbara Ann dan ofzo. Of I Get Around, of Heroes and Villains
Dat zijn de enige 3 die ik zo kan bedenken
Tetten.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sowquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |