nu de gourmet lucht nog uit huisquote:Op donderdag 27 december 2018 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net wel lekker frisse neus gehaald.....schijnt lekker zonnetje hier!
Even de achterdeur open gehad.......aardig gelukt......alleen nu met een dekentje op de bank en de kachel aanquote:Op donderdag 27 december 2018 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu de gourmet lucht nog uit huis
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even de achterdeur open gehad.......aardig gelukt......alleen nu met een dekentje op de bank en de kachel aan!
Goede reis!quote:Op donderdag 27 december 2018 17:22 schreef dud0r het volgende:
Stop nummer drie gehad om naar de wc gegaan, laatste beetje boodschappen gedaan die in Nederland niet te krijgen zijn en op tijd op de boot. Nu maar eens wat eten en drinken.
Hoop het voor je anders duren die uren heel lang.........quote:Op donderdag 27 december 2018 17:59 schreef dud0r het volgende:
16 uur ofzo. Slapen op de boot ja. Als ik tenminste in slaap kom deze keer.
Ik luisterde voorheen altijd van opstaan tot naar bed gaan, maar dit jaar heel weinig geluisterd tot dusverrequote:Op donderdag 27 december 2018 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goed bezig Mickytjuh!
Hier is dochterlief naar haar beste vriendin, schoondochter is werken en zoonlief en ik luisteren een stukje top 2000
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 27 december 2018 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luisterde voorheen altijd van opstaan tot naar bed gaan, maar dit jaar heel weinig geluisterd tot dusverre
quote:Op donderdag 27 december 2018 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik postte al in FEE toen jij nog in de luiers lag
Vind het nu wel leuk om met een 18 jarige te luisteren.....al voel ik me op bepaalde momenten heul oud....quote:Op donderdag 27 december 2018 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luisterde voorheen altijd van opstaan tot naar bed gaan, maar dit jaar heel weinig geluisterd tot dusverre
JE .........................quote:Op donderdag 27 december 2018 19:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je droeg weliswaar luiers tot je 30ste, maar dat maakt niet uit
die is nu aan het werkquote:Op donderdag 27 december 2018 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE .........................
maar dat ben je ookquote:Op donderdag 27 december 2018 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het nu wel leuk om met een 18 jarige te luisteren.....al voel ik me op bepaalde momenten heul oud....
quote:Op donderdag 27 december 2018 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Spaghetti gegeten. Ik ben nu 7 maanden zwanger denk ik.... Jezus wat heb ik een dikke pens nu
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 december 2018 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Spaghetti gegeten. Ik ben nu 7 maanden zwanger denk ik.... Jezus wat heb ik een dikke pens nu
Leuk, veel plezierquote:Op donderdag 27 december 2018 21:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier intussen plannen gemaakt met zoonlief en zijn lief.....morgen dagje winterefteling![]()
tering gastquote:Op donderdag 27 december 2018 17:59 schreef dud0r het volgende:
16 uur ofzo. Slapen op de boot ja. Als ik tenminste in slaap kom deze keer.
ja naar mijn idee zijn ze met de roeiboot.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering gastin die tijd kan je in australie zijn met 't vliegtuig
Ik heb dat gegeil op Chantal nooit begrepenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Overigens is onze conclusie van vanavond:
Als Dan Karathy of Chantal Janzen je probeert te versieren bel je niet eerst op of je mag, maar duik je er bovenop en leg je de volgende dag pas uit waarom je niet thuis hebt geslapen.
mijn man overduidelijk wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeil op Chantal nooit begrepen
Leuk gehad?quote:Op vrijdag 28 december 2018 09:40 schreef dud0r het volgende:
Hallo vriendjes. Redelijk geslapen. Land in zicht. Wachten tot we aanmeren en dan op naar huis.
Jawel. Beetje jammer van het weer in het begin maar verder wel primaquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Beetje jammer van het weer in het begin maar verder wel prima
Wel handjes boven de dekens gehouden toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Fijn dat je weer bereikt hebt dude!
Wij hebben de bedden vannacht eindelijk tegen elkaar aan geschoven
ja helaas welquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel handjes boven de dekens gehouden toch?
ja hoor!quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aaah......maar wel lekker geslapen?
goedemorgen Haagsie!quote:
Helpt dat als je zin hebt in seks?quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Ik start zometeen ingress op en ga hier even helemaal los
pics?!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Ik start zometeen ingress op en ga hier even helemaal los
nee, mar het is bezigheidstherapiequote:
dan helpt dat wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee, mar het is bezigheidstherapie
quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Wij hebben het aller aller allerknapste meisje van Benidorm gezien.
Ze is Nederlands maar heeft een rare naam een vriend en een kind.
Das best een handicap
Bijkomen van de vakantie en cadeaus uitpakken.quote:
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 28 december 2018 16:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Wij hebben het aller aller allerknapste meisje van Benidorm gezien.
Ze is Nederlands maar heeft een rare naam een vriend en een kind.
Das best een handicap
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijkomen van de vakantie en cadeaus uitpakken.
ja maar ze vroeg wel of we met oudjaar ook op de boulevard gingen en dat ze dan om elf uur sluit en dan daar gaat drinken. Het klonk als een soort uitnodiging.quote:
gewoon doen. Beetje alcohol erin en hoppa kwartetquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja maar ze vroeg wel of we met oudjaar ook op de boulevard gingen en dat ze dan om elf uur sluit en dan daar gaat drinken. Het klonk als een soort uitnodiging.
Dus het is allemaal een beetje vagig
ow dat is ook nog een optie natuurlijk! Helemaal niet aan gedachtquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon doen. Beetje alcohol erin en hoppa kwartet
Zou natuurlijk zomaar kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ow dat is ook nog een optie natuurlijk! Helemaal niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik stuur manlief wel met haar mee en dan ga ik terug in Nederland wel even bij die gast van vorige vakantie op de koffie haha
Whahahaquote:Op vrijdag 28 december 2018 17:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik stuur manlief wel met haar mee en dan ga ik terug in Nederland wel even bij die gast van vorige vakantie op de koffie haha
Keihard NEUKEN!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Oma en haar vriend gaan zo bridgen. Wij hebben de kort voor ons alleen tot half tien. Wooptiedooo
haha ja zo ietsquote:
Prima tijdverdrijfquote:
het was doodeng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |