Ja, maar ze profiteren vreemd genoeg van de dodenbonus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Bij die stomme boom was het even gebeurd, toen nog een nahik met Achtung baby en toen overleed u2.
Dat moet dan wel je enige concert geweest zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat zijn we hard gegaan
Overigens wil ik klagen dat Spiderfish veel te laag staat. Hij had het beste concert van het jaar voor mij.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Goodnight Saigon >>>>>> Piano Man
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Frank Boeijen articuleert als een zware drinker.
"Het is tijd om te gaan."quote:
zelfs als ik het weet, versta ik het nauwelijksquote:
Die dude bij de paal kijkt nog even of ie nog leeft.quote:
Naja, hij ligt naast/achter die rechtopstaande dude zijn linker been.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die dude in de paal kijkt nog even of ie nog leeft.
Je formuleert nu net als Frank Boeijen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je het een redelijk nummer vindt, oke. Maar dat men dit echt een van je 35 nummers in de lijst mag zijn gaat me dan weer te ver
Eens.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je het een redelijk nummer vindt, oke. Maar dat dit echt een van je 35 nummers in de lijst mag zijn gaat me dan weer te ver
Excuus, grammaticameester, het is al gewijzigdquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je formuleert nu net als Frank Boeijen.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ga maar eens.
Doei
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ga maar eens.
Doei
Hoe vaak ga je dit riedeltje nog herhalen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je het een redelijk nummer vindt, oke. Maar dat dit echt een van je 35 nummers in de lijst mag zijn gaat me dan weer te ver
Nederland is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Knap dat die mensen in het café hierop niet gaan dansen.
thanks, die ga ik op 1 januari terug kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
Mooie docu over George Michael op NPO 3 nu
Zo vaak als ik wilquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit riedeltje nog herhalen?
Die café mensen zijn sowieso niet te volgen..quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
Knap dat die mensen in het café hierop niet gaan dansen.
Ik gok nog 1800 keer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit riedeltje nog herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |