Wel leuk dat je de referentie lijkt te snappen.quote:
Ik maak mezelf niet populair dit jaar, maar vind het prachtigquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien zijn er gekken die Piano Man wel een van de mooiste Joel nummers vinden
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Godver U2, waarom kon je niet zo badass blijven?
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Was best een oké bandje voor de echte hits.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Bij die stomme boom was het even gebeurd, toen nog een nahik met Achtung baby en toen overleed u2.
Ja, maar ze profiteren vreemd genoeg van de dodenbonus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Bij die stomme boom was het even gebeurd, toen nog een nahik met Achtung baby en toen overleed u2.
Dat moet dan wel je enige concert geweest zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat zijn we hard gegaan
Overigens wil ik klagen dat Spiderfish veel te laag staat. Hij had het beste concert van het jaar voor mij.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Goodnight Saigon >>>>>> Piano Man
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Frank Boeijen articuleert als een zware drinker.
"Het is tijd om te gaan."quote:
zelfs als ik het weet, versta ik het nauwelijksquote:
Die dude bij de paal kijkt nog even of ie nog leeft.quote:
Naja, hij ligt naast/achter die rechtopstaande dude zijn linker been.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die dude in de paal kijkt nog even of ie nog leeft.
Je formuleert nu net als Frank Boeijen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je het een redelijk nummer vindt, oke. Maar dat men dit echt een van je 35 nummers in de lijst mag zijn gaat me dan weer te ver
Eens.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dat je het een redelijk nummer vindt, oke. Maar dat dit echt een van je 35 nummers in de lijst mag zijn gaat me dan weer te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |