Eens, ook shout-out to She's Always A Woman To Me en For The Longest Time, dat vind ik ook pareltjes.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Goodnight Saigon >>>>>> Piano Man
Waar is Bach? Waar is Debussy?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wéér U2. Nederland is een bananenrepubliek.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
Met een fles rode wijn op op de crosstrainer staan is niet leuk.
Daarom noem ik ze ook gekken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar kan ik me niks bij voorstellen
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
New York State of Mind >Goodnight Saigon >tig andere nummers van Billy>>>>> Piano Man
In de kelder van Gert Verhulstquote:
Ja, leuk.quote:
zooropa ging ook nog welquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Bij die stomme boom was het even gebeurd, toen nog een nahik met Achtung baby en toen overleed u2.
Wel leuk dat je de referentie lijkt te snappen.quote:
Ik maak mezelf niet populair dit jaar, maar vind het prachtigquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien zijn er gekken die Piano Man wel een van de mooiste Joel nummers vinden
quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
Godver U2, waarom kon je niet zo badass blijven?
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Was best een oké bandje voor de echte hits.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Bij die stomme boom was het even gebeurd, toen nog een nahik met Achtung baby en toen overleed u2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |