chill zequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Woei, toch nog even terug. Lekker tapas gegeten. Ben wel gaar nu, dus lekker op de bank chillen
Nee! die zijn geweldig. Vooral als het later op de avond is en er steeds raardere dingen gezegd worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dood aan de ingesproken appjes
Ik denk dat zowat niemand het gevoel heeft dat ze echt volwassen zijn. Het is een eng woord om je bang te maken, maar je bent eigenlijk net zo onverantwoordelijk, alleen heb je nu wel verantwoordelijkhedenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ooit dat je volwassen bent als je
1. je eigen doktersafspraken maakt (ik ga nooit naar de dokter)
2. je bed niet in in een hoekje van de slaapkamer staat (staat in de hoek van mijn kamer)
En er was vast nog iets.
Adulthood is a myth.
Huh, zeiden mensen dit? Ik denk dat dit tot nu toe het beste uur is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wie zeiden er nou dat dit een matig uur was? Heb alleen nog maar lekkere nummers gehoord en dan moet Refugee nog komen.
Die derde is volgens mij als je je niet langer schaamt om naar het top 2000 café te gaan en er met je telefoon heen en weer gaat zwaaien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ooit dat je volwassen bent als je
1. je eigen doktersafspraken maakt (ik ga nooit naar de dokter)
2. je bed niet in in een hoekje van de slaapkamer staat (staat in de hoek van mijn kamer)
En er was vast nog iets.
Adulthood is a myth.
Dat moet over de nieuwe noteringen in de Top 2000 gaanquote:It's sad, so sad (so sad)
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
Dat zei ik onder meer, en dat vind ik nog steeds.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Huh, zeiden mensen dit? Ik denk dat dit tot nu toe het beste uur is.
Nee, het is geen Serious Request helaas.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! die zijn geweldig. Vooral als het later op de avond is en er steeds raardere dingen gezegd worden.
Mijn zakgeld is modaal.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben stiekem nog steeds een kind maar dan met geld.
En OMDquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wie zeiden er nou dat dit een matig uur was? Heb alleen nog maar lekkere nummers gehoord en dan moet Refugee nog komen.
Owww, dan ben ik nog lang niet volwassenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die derde is volgens mij als je je niet langer schaamt om naar het top 2000 café te gaan en er met je telefoon heen en weer gaat zwaaien.
In hoeveel delen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgend jaar kom ik met een bundel: "Dingen die ik op FOK! zei, maar die raar waren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |