SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Laat mensen dat lekker zelf bepalen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je in je eentje het dansje thuis aan het doen bent
Stuur hulp snel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet zo politiek correct, we zeggen gewoon blank hier.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
dat past beter na YMCA vind jij?quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
GUNTER GLIEBEN GLAUTEN GLOBEN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, eentje is genoegquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga je dat nu bij elke plaat zeggen?![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, beter dan dezequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat past beter na YMCA vind jij?![]()
![]()
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het cringeniveau is weer op een steady niveau in het café.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Green Day lijkt me juist bekender?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?![]()
Gelukkig kan U2 het een stuk beter!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:53 schreef cafca het volgende:
Dankzij Offspring heb ik nog alijd moeite met tellen het spaans....![]()
Zien uit als spokenquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
GD vind ik geen punk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mij ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Green Day lijkt me juist bekender?![]()
![]()
Ik vind poppunk van de Green Day tijd echt kut, maar Offspring is nog wel geinig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Green Day lijkt me juist bekender?Trotste mama van Ambar
Green Day lijkt me nog wel bekender dan The Offspring, of ik ben weer eens te jongquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
nou ik denk dat het redelijk gelijkwaardig is eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Green Day lijkt me nog wel bekender dan The Offspring, of ik ben weer eens te jongI love music |Ajax forever
MAAR KIJK DAN WAT LEUK WE VIDEOBELLEN EN DAN ZIE JE JEZELF OP TV AHHAHAHAquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het cringeniveau is weer op een steady niveau in het café.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
TMF generatie hier en the Offspring werd grijs gedraaid.Trotste mama van Ambar
je bent wel te jong, maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Green Day lijkt me nog wel bekender dan The Offspring, of ik ben weer eens te jong![]()
Green Day is vooral daarna bekender geworden, daarvoor was the Offspring denk ik net wat bekenderquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Green Day lijkt me nog wel bekender dan The Offspring, of ik ben weer eens te jong![]()
Green Day 30 miljoen likes op feestboek, The Offspring 5,9 miljoen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik denk dat het redelijk gelijkwaardig is eigenlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk bandje dit, ik ben benieuwd of we ze vanavond nog vaker gaan horen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
WOOOOOEEEEHHH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1839 Met Hart en Ziel Tröckener Kecks
1838 Sweet Jane Lou Reed
1837 Beast Of Burden Bette Midler
1836 Pyro Kings Of Leon
1835 In The Name Of Love Martin Garrix & Bebe Rexha
1834 For No One Beatles
1833 Back In The U.S.S.R. Beatles
1832 Across The Universe Beatles
1831 I Can't Make You Love Me George Michael
1830 Wer Bisto Twarres
1829 Rhythm Is A Dancer Snap
1828 Papa Don't Preach Madonna
1827 Dancin' Fool Frank Zappa![]()
gaat om klicks... niet om likesquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day 30 miljoen likes op feestboek, The Offspring 5,9 miljoen.
I love music |Ajax forever
Deze speelde een bandje gister in de kroeg nog.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat noemt men technologie, mensenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MAAR KIJK DAN WAT LEUK WE VIDEOBELLEN EN DAN ZIE JE JEZELF OP TV AHHAHAHA
Maar wie heeft de meeste kliks op youtube, daar draait het allemaal om natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day 30 miljoen likes op feestboek, The Offspring 5,9 miljoen.![]()
Offspring had minder hits dan Green Day, maar de twee hits die ze hadden kwamen in één keer terwijl Green Day het wat meer uitspreidde. Self Esteem was een veel grotere hit dan Basket Case bv.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de bekendste dan wel eerste pop punk bandjes voor mijn generatie denk ik zo? Green Day was er wel maar niet zo bekend?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik denk dat Green Day langer relevanter is gebleven.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Andersom volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Green Day is vooral daarna bekender geworden, daarvoor was the Offspring denk ik net wat bekender![]()
![]()
precies!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wie heeft de meeste kliks op youtube, daar draait het allemaal om natuurlijk.I love music |Ajax forever
Jovink deed dit beter.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
preciesquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wie heeft de meeste kliks op youtube, daar draait het allemaal om natuurlijk.![]()
andere discussiequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk dat Green Day langer relevanter is gebleven.
Daar ken ik het vanquote:
Het nummer klonk mij al bekent in de oren.Trotste mama van Ambar
Green Day is echt groot geworden met hun album American Idiotquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Offspring had minder hits dan Green Day, maar de twee hits die ze hadden kwamen in één keer terwijl Green Day het wat meer uitspreidde. Self Esteem was een veel grotere hit dan Basket Case bv.![]()
Nouja dat Boulevard of Broken Dreams enzo was volgens mij voor Green Day dat t écht mainstream ging, toen was The Offspring wel klaarquote:![]()
Green Day: 275+221+171quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wie heeft de meeste kliks op youtube, daar draait het allemaal om natuurlijk.
The Offspring: 46+44+43
In miljoenen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1839 Met Hart en Ziel Tröckener Kecks
1838 Sweet Jane Lou Reed
1837 Beast Of Burden Bette Midler![]()
1836 Pyro Kings Of Leon
1835 In The Name Of Love Martin Garrix & Bebe Rexha
1834 For No One Beatles
1833 Back In The U.S.S.R. Beatles![]()
1832 Across The Universe Beatles (Triple bingo)
1831 I Can't Make You Love Me George Michael (mwoah)
1830 Wer Bisto Twarres (ik ga even lopen....)
1829 Rhythm Is A Dancer Snap (...want hier ga je heel lekker van lopen)
1828 Papa Don't Preach Madonna![]()
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
1839 Met Hart en Ziel Tröckener Kecks![]()
1838 Sweet Jane Lou Reed![]()
1836 Pyro Kings Of Leon![]()
1835 In The Name Of Love Martin Garrix & Bebe Rexha![]()
1834 For No One Beatles![]()
1832 Across The Universe Beatles![]()
1831 I Can't Make You Love Me George Michael![]()
1830 Wer Bisto Twarres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1829 Rhythm Is A Dancer Snap![]()
1827 Dancin' Fool Frank Zappa
quote:quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day: 275+221+171
In miljoenen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1827 Dancin' Fool Frank Zappa
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
American Idiot en Boulevard of Broken dreams waren de eerste nummers die bij mij bekent waren van Green Day.Trotste mama van Ambar
When I Come Around ook niet?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
American Idiot en Boulevard of Broken dreams waren de eerste nummers die bij mij bekent waren van Green Day.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oke Greenday wint niptquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Green Day: 275+221+171
In miljoenen.I love music |Ajax forever
Oja, tijd om bier te pakken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Billie Joe Armstrong's net worth is $55 million. Unsurprisingly, major chunk of his income comes from the record sales of his albums he released under the band Green Day over the yearsquote:Dexter Holland Net Worth: Dexter Holland is the singer, rhythm guitarist and primary songwriter for the Californian punk rock band The Offspring who has a net worth of $65 million dollars.![]()
![]()
er wil 1 de nummer 1 worden.... een of andere appquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we al een epische reclame dit jaar, eigenlijk?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, Soldaat van Oranje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we al een epische reclame dit jaar, eigenlijk?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het valt me op dat de hits van dát album flink hoger in de lijst staan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Green Day is echt groot geworden met hun album American Idiot"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Nog niets. Moment.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toen was ik 7. Zat ik zelf in de KvK tijd, ouders draaiden geen Green Day. Er was nog geen TMF denk ik.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:57 schreef D. het volgende:
![]()
is het goed nieuws dat er meer winkels op 1e en 2e kerstdag open zijn?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook.quote:Trotste mama van Ambar
Ik vergat Korn
Toen je Korn gewoon op TMF zag.Trotste mama van Ambar
In mijn herinnering kwam dat heel vaak langs op MTV (dat was toen een muziekzender).quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen was ik 7. Zat ik zelf in de KvK tijd, ouders draaiden geen Green Day. Er was nog geen TMF denk ik.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
keller keller keukeeeeeensquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben we al een epische reclame dit jaar, eigenlijk?![]()
nog 1 maal verlengdquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is een nog grotere leugen dan dat studenten zeggen maar 1 drankje te drinkenquote:
Hoop wel dat ze Lou Reed helemaal doen
Pop Kornquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergat Korn
Toen je Korn gewoon op TMF zag.
![]()
Jaja ik ken MTV wel. Maar het bewust meemaken van nieuwe muziek buiten om wat ouders draaiden kwam pas eind jaren 90.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In mijn herinnering kwam dat heel vaak langs op MTV (dat was toen een muziekzender).Trotste mama van Ambar
Zo ik ben er weer, net op tijd voor Kecks
Nog wat gemist? Buiten de muziek want die heb ik wel gehoord
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dit luistert niemand meer dan 10x per jaar toch?Trotste mama van Ambar
dit zou ik niet missen als het ontbrak.I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
De Kecks
Laatste jaar in de lijst vrees ik.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Supermarkt vind ik genoeg, hoef voor de rest niet zo nodig te sjoppen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:02 schreef Nizno het volgende:
is het goed nieuws dat er meer winkels op 1e en 2e kerstdag open zijn?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wat een kutterm is dat tochquote:
Het is inderdaad op een nog hoger niveau dan gewoon zingen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
dit kan je toch geen zingen noemen, kom opDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ze hebben natuurlijk veel betere nummers. Nu of Nooit
Ik hield me al inquote:
Dat had ik fout geschreven tijdens het dictee twee weken terug.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Nederland is een smakeloos land"quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Kecks
Laatste jaar in de lijst vrees ik.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
rot op hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad op een nog hoger niveau dan gewoon zingen.![]()
Wat is dit een partij kut zeg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik vind het best geinig, maar ook niet meer dan dat.I love music |Ajax forever
Ik denk dat er ergens iets mis gaat met het streamen en dat ik hier een ander nummer aan heb staan dan jij... Wat een baggerquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad op een nog hoger niveau dan gewoon zingen.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
"Nederland is een smakeloos land"Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En iets van King (?) bedrijfssoftware wat ook altijd langskwam.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
supermarkt kun je ook best zonderquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supermarkt vind ik genoeg, hoef voor de rest niet zo nodig te sjoppen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De Nederlandse muzieksmaak is een beetje als de Nederlandse keuken.Trotste mama van Ambar
Straks Martin Garrix
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
En Mien met de mandolien?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
Man man man, geen smaak jullie.
quote:
ja joh, leg t buiten jezelfquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
Man man man, geen smaak jullie.![]()
Klopt, maar toch wel handig mocht je die ene keer wat vergeten zijn.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
keller keller keuken?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De Nederlandse muzieksmaak is een beetje als de Nederlandse keuken.![]()
Eerste HJ Grand Prestige.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ahaa, das de versie die Jean Michel Jarre onder een schuilnaam opnam (noemde zich Jamie Jefferson and the Popcorn orchestra). Niet original maar wel een leuke coverquote:"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Magnetron. Opgelost.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wijn is nog steeds heel koudUn dann rettet kein Kavallerie,
Allemaal dezelfde witte keuken met zwart aanrechtblad.quote:Trotste mama van Ambar
dan nog ist geen goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar toch wel handig mocht je die ene keer wat vergeten zijn.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben niet zo heel bekend met die man eigenlijk, maar van wat ik heb gehoord heeft ie prima muziek."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
en dan een grijze hoekbank ernaast. Teksten op de muur en we zijn erquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde witte keuken met zwart aanrechtblad.![]()
Dat hier gewoon overheen wordt gelezenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil best een nummer naakt in dansen.
nou je gaat m niet meer ontmoeten in dit leven in elk geval...quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo heel bekend met die man eigenlijk, maar van wat ik heb gehoord heeft ie prima muziek.I love music |Ajax forever
Want?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee goh, dat ie dood is weet ik nog welquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou je gaat m niet meer ontmoeten in dit leven in elk geval...
Ik heb wijn op. Dus ik neem bij deze afstand van alles wat ik gezegd heb en ga zeggen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hier gewoon overheen wordt gelezenTrotste mama van Ambar
Altijd beter dan kapotgevallenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn wijn is nog steeds heel koud![]()
![]()
uitbuiting van de werknemers. geen enkele dag is meer heilig. reken maar niet dat de werknemers dubbel krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je neemt bij deze afstand van het afstand doen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wijn op. Dus ik neem bij deze afstand van alles wat ik gezegd heb en ga zeggen.![]()
Mwah, moet ze het nummer wel vaak genoeg luisteren voordat dat mag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hier gewoon overheen wordt gelezen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ook, das geen excuusquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wijn op. Dus ik neem bij deze afstand van alles wat ik gezegd heb en ga zeggen.
Verdoriequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wijn op. Dus ik neem bij deze afstand van alles wat ik gezegd heb en ga zeggen.
Overigens: Toch hier zie ik
Alleen als ze er ook op wil stemmenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, moet ze het nummer wel vaak genoeg luisteren voordat dat mag.![]()
![]()
Nee. Ik neem overal afstand van, behalve van het afstand doen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je neemt bij deze afstand van het afstand doen?
Waar is een advocaat als je hem/haar nodig hebt.Trotste mama van Ambar
Ach ja, voor mij is kerst gewoon bijna een dag als alle anderen. Maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
uitbuiting van de werknemers. geen enkele dag is meer heilig. reken maar niet dat de werknemers dubbel krijgen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eerst wijn, dan advocaat, toe maar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik neem overal afstand van, behalve van het afstand doen.
Waar is een advocaat als je hem/haar nodig hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Advocaatje met slagroom?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik neem overal afstand van, behalve van het afstand doen.
Waar is een advocaat als je hem/haar nodig hebt.![]()
![]()
ligt aan het bedrijf.. sommige zeker wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
uitbuiting van de werknemers. geen enkele dag is meer heilig. reken maar niet dat de werknemers dubbel krijgenI love music |Ajax forever
Ik woon tegenwoordig in een dorp zonder slijter en in de supermarkt alleen maar dure wijn.Trotste mama van Ambar
ik vind, maar goed dat vind ik, dat de 24uurs economie aardig door aan het slaan is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ja, voor mij is kerst gewoon bijna een dag als alle anderen. Maak me er niet druk om.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Of Pat. Die is bevriend met Iron Maiden dus wellicht komt er daar dan wat meer van in.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
in een supermarkt?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ligt aan het bedrijf.. sommige zeker wel.
Ja sure ik krijg morgen 200% maar das alleen maar omdat ze anders opstand krijgen want bij ons is zondags opening nog niet normaalOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb nog geen nummer gehoord waarvan ik dacht oh die had ik niet willen missen.Trotste mama van Ambar
ja in een supermarkt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in een supermarkt?
Ja sure ik krijg morgen 200% maar das alleen maar omdat ze anders opstand krijgen want bij ons is zondags opening nog niet normaalI love music |Ajax forever
Dan ie iig met het vliegtuig komenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of Pat. Die is bevriend met Iron Maiden dus wellicht komt er daar dan wat meer van in.![]()
Mensen moeten gewoon eens wat minder troep kopen. En fabrikanten moeten dingen maken die langer mee gaan ipv wegwerpzooi. Maar mensen willen graag kopen, kopen, kopen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind, maar goed dat vind ik, dat de 24uurs economie aardig door aan het slaan is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
nou hier nergens meer, alle supermarkten hebben pubers op zondag die geen 200% vangenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en bedrijven willen graag verkopen verkopen verkopen en dus gaan die spullen minder lang mee...quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens wat minder troep kopen. En fabrikanten moeten dingen maken die langer mee gaan ipv wegwerpzooi. Maar mensen willen graag kopen, kopen, kopen.I love music |Ajax forever
Bette Midler
Beter dan die cover van de StoonsUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja sorry hoor als 24/7 wijn wil kunnen kopen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens wat minder troep kopen. En fabrikanten moeten dingen maken die langer mee gaan ipv wegwerpzooi. Maar mensen willen graag kopen, kopen, kopen.Trotste mama van Ambar
dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens wat minder troep kopen. En fabrikanten moeten dingen maken die langer mee gaan ipv wegwerpzooi. Maar mensen willen graag kopen, kopen, kopen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
zuipertquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry hoor als 24/7 wijn wil kunnen kopen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:17 schreef Zorro het volgende:
Bette Midler
Beter dan die cover van de Stoons![]()
Nee
Bier is ook het grootste deel van mijn uitgaven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry hoor als 24/7 wijn wil kunnen kopen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah, ik spot een medestudent.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier is ook het grootste deel van mijn uitgaven."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Weet ik wel, maar ik moet me hier een beetje aan het script houden he.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
helemaal mee eens. Bette is sowieso erg tofquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:17 schreef Zorro het volgende:
Bette Midler
Beter dan die cover van de Stoons![]()
![]()
De mijne boeken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier is ook het grootste deel van mijn uitgaven.
Waarvan ik de helft nooit lees.Trotste mama van Ambar
ah je hebt dus geen kinderenquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bier is ook het grootste deel van mijn uitgaven.I love music |Ajax forever
Inderdaad. Als we met zijn allen een jaar lang alleen zouden kopen wat we echt nodig hebben, stort heel de economie in elkaar. Geeft aan hoe ziek die economie eigenlijk is....quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
en bedrijven willen graag verkopen verkopen verkopen en dus gaan die spullen minder lang mee...![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, is niks.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
weet jij veel hoeveel hij aan bier uitgeeftquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Studeerde ik maar. Bier drinken en fappen zijn mijn bezigheden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Als we met zijn allen een jaar lang alleen zouden kopen wat we echt nodig hebben, stort heel de economie in elkaar. Geeft aan hoe ziek die economie eigenlijk is....en toch doen we met z'n allen vrolijk mee.
Kennen jullie dat verhaal nog van mij, van die vriendin die op REM danste alsof ze bezeten was?
Nou, die deed dat ook bij Bette Midler. Staat nog op mijn netvlies. Dieptriest, wat danste die als een idioot. Incl. playback uiteraard. Om het compleet te maken.
Licht aan laten als ik ga slapen vanavond.![]()
En dat is nog steeds een vriendin?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef Persefoneia het volgende:
Kennen jullie dat verhaal nog van mij, van die vriendin die op REM danste alsof ze bezeten was?
Nou, die deed dat ook bij Bette Midler. Staat nog op mijn netvlies. Dieptriest, wat danste die als een idioot. Incl. playback uiteraard. Om het compleet te maken.
Licht aan laten als ik ga slapen vanavond.Un dann rettet kein Kavallerie,
Waarom neem je in godsnaam een baby mee naar een luidruchtig café en kleedt je hem/haar in vreselijke kerstkleding? Hebben deze mensen nooit van een oppasser gehoord of zo?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die kop
ja, maar jij kon niet..quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom neem je in godsnaam een baby mee naar een luidruchtig café en kleedt je hem/haar in vreselijke kerstkleding? Hebben deze mensen nooit van een oppasser gehoord of zo?I love music |Ajax forever
Nou ja goed, het alternatief van een gelijkheidsmaatschappij waar mensen alleen werkten voor wat ze echt nodig hadden functioneerde ook niet echt lekker.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]en toch doen we met z'n allen vrolijk mee.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef Persefoneia het volgende:
Licht aan laten als ik ga slapen vanavond.zwaar traumatisch wel ja!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dat vraag ik mij af in meerdere situaties.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom neem je in godsnaam een baby mee naar een luidruchtig café en kleedt je hem/haar in vreselijke kerstkleding? Hebben deze mensen nooit van een oppasser gehoord of zo?Trotste mama van Ambar
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom neem je in godsnaam een baby|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken hem en geen Kings of Leon fan.quote:Trotste mama van Ambar
Ik zou dat kind in ieder geval in normale kleding rond laten kruipen/lopen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Geen bijzonder nummerFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
AAAAHOOOOOOOOOOWWAAHOOO CORNERSTOONEE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom neem je uberhaupt een baby?For you, there'll be no more crying.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom neem je uberhaupt een baby?Zullen wij samen geen baby nemen?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat verbaast me niksquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het is netjes gezegd verwaterd. Maar de beelden achtervolgen mij nog steeds.....
Ja, dit is toch echt wel iets om bij je 35 favorieten te zetten.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Waarom staat dit in de lijst?
En ja, ik weet dat mensen erop gestemd hebben, voor de grapjassen onder ons."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Beste aanzoek dat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zullen wij samen geen baby nemen?Trotste mama van Ambar
Ik ken hem wel, kan me niet herinneren zelf veel Kings of Leon te hebben opgezet dus ze zullen hem op 3FM wel veel gedraaid hebben toendertijd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Top 2000, de schepper van relatiesquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste aanzoek dat ik ooit heb gehad.
Geen grap, ik heb pas vorige maand ofzo voor het eerst de teskt opgezocht van Sex on Fire. Daarvoor had ik geen idee wat die gast allemaal zei.
'Eeuwen geleden, een ton met zout'![]()
Dat soberso.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, kan me niet herinneren zelf veel Kings of Leon te hebben opgezet dus ze zullen hem op 3FM wel veel gedraaid hebben toendertijd.Trotste mama van Ambar
nog nooit gehoord dit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken hem en geen Kings of Leon fan.![]()
toch is het echt zo dat fabrikanten spullen maken die in principe maar max een x aantal jaren mee kunnen. Omdat ze anders geen nieuwe omzet genereren. Want ze kunnen het wel hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, het alternatief van een gelijkheidsmaatschappij waar mensen alleen werkten voor wat ze echt nodig hadden functioneerde ook niet echt lekker.
Maar bijv Nokia is daar destijds bijna aan onder gegaan. Die 6310 telefoons waren te goed en dus hadden ze geen omzet meer. De komst van de smartphone zorgde uiteindelijk voor een koerswijziging op de markt (die hen ook bijna failliet liet gaan), maar het is een prima voorbeeld van een te goed product en een omzet die totaal wegvalt.I love music |Ajax forever
Ja nee dat kan zo niet he. Dat gaat niet vanzelf. Eerst samen niet neuken dan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste aanzoek dat ik ooit heb gehad.Un dann rettet kein Kavallerie,
Prima achtergrond muziekjequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
same here
En dat het zo diep gaat, nou, het zal wel, ik hoor het niet
-Scorpion_17![]()
Moet lukken, daar heb ik heel veel op geoefend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan zo niet he. Dat gaat niet vanzelf. Eerst samen niet neuken dan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Verstond je ook in het refrein toevallig 'seks met die kale'?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
Geen grap, ik heb pas vorige maand ofzo voor het eerst de teskt opgezocht van Sex on Fire. Daarvoor had ik geen idee wat die gast allemaal zei.
'Eeuwen geleden, een ton met zout'"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik doe soberso niet aan neuken. Voor je het weet heb je een ongelukje en sta je ook met zo'n maxicosi in het top 2000 café.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan zo niet he. Dat gaat niet vanzelf. Eerst samen niet neuken dan.Trotste mama van Ambar
je neemt geen baby, die krijg je als dat wilt en je geluk hebtquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom neem je uberhaupt een baby?I love music |Ajax forever
Het was ook nog zo'n type die vond dat ze enorm goed kon dansen.quote:
Ik heb voor de goede lieve vrede altijd ok gezegd.
En je wilt geen mot dus danst uit respect met haar wanneer ze het vroeg, maar wat voelde ik me voor lul staan zeg. Het zit diep, merk ik.![]()
"Seks met die kale" verstond je wel?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
'Eeuwen geleden, een ton met zout'|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Absoluut, Philips heeft hetzelfde gehad. Al is het bij de telefoons wel zo dat die producten ook echt beter worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch is het echt zo dat fabrikanten spullen maken die in principe maar max een x aantal jaren mee kunnen. Omdat ze anders geen nieuwe omzet genereren. Want ze kunnen het wel hoor.
Maar bijv Nokia is daar destijds bijna aan onder gegaan. Die 6310 telefoons waren te goed en dus hadden ze geen omzet meer. De komst van de smartphone zorgde uiteindelijk voor een koerswijziging op de markt (die hen ook bijna failliet liet gaan), maar het is een prima voorbeeld van een te goed product en een omzet die totaal wegvalt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Michael, wat is dit?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit had niet gehoeven 😑For you, there'll be no more crying.
ik heb nog steeds geen idee en het boeit me ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:24 schreef LekkerWeertje het volgende:
'Eeuwen geleden, een ton met zout'
Wat the fuck is dit?![]()
Dit liedje snap ik wel voor de jongere generatie stemmers.Trotste mama van Ambar
Wat dacht je van 9 maanden geen wijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe soberso niet aan neuken. Voor je het weet heb je een ongelukje en sta je ook met zo'n maxicosi in het top 2000 café.
-Scorpion_17![]()
Nooi gedacht dat dat in het Top 2000 topic nog ter sprake zou komen, maar die clip is opgenomen in 'mijn' supermarktquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verstond je ook in het refrein toevallig 'seks met die kale'?![]()
![]()
Verschrikkeloos
En erna, want borstvoeding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat dacht je van 9 maanden geen wijnTrotste mama van Ambar
ADHD'ers hebben op dit nummer gestemd."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
zo nog een late avondsnack en dan zo op bedje.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
AAAAAAAHHHH HELP, wat is dit, aghhh...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, maar dat met die 6310 was nog voor het bestaan van de smartphone.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, Philips heeft hetzelfde gehad. Al is het bij de telefoons wel zo dat die producten ook echt beter worden.
Miele ook met hun stofzuigers. letterlijk gezegd: ze zijn te goed en gaan te lang mee. Gaan we niet meer produceren.I love music |Ajax forever
Wat een schelle kutstem heeft die vrouw"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat een kutzooi.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bijzonder treffend en tevens raak omschreven.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Was het ook niet, leuk voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
*Stiekem vind ik t niet heel verschrikkelijk.*T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zeebats.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben een jonkie en dat nummer vind ik echt pure aidsquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:28 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Alhoewel ik animals nog steeds een fijn nummer vind."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
het wil niet helemaal meer lukken he, met dat positieve?quote:Op dinsdag 25 december 2018 21:27 schreef cafca het volgende:
Ja, nee, maar dit is natuurlijk prachtige muziek.
Het is in ieder geval geen dialectpop.![]()
Afijn, tijd voor de kevermarathon
Tommy is afgedankt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Beatles zijn wel over hun hoogtepunt heen.Trotste mama van Ambar
Rellende_Rotscholier
![]()
Beatlesgoden
For No One
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |