SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Kwisvraagje: Wie schreeuwt dat in In the Army Now?quote:Stand up and fight!"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik wist niet dat ik dienstplicht heb gehadquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit nummer is voor mannen die met liefde terug denken aan hun verplichte diensttijd.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Trump.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kwisvraagje: Wie schreeuwt dat in In the Army Now?![]()
Status quoquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kwisvraagje: Wie schreeuwt dat in In the Army Now?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wel dienstplicht, geen opkomstplicht is het toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dienstplicht heb gehadDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
HJM begon over cadeau's.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is een hele random post maar wel een leuke.
Heb met Sinterklaas al een ticket gekregen voor Holland International Blues Festival: ZZ Top, Lynyrd Skynyrd, Gary Clark Jr. en anderen..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoefde niet op te komen gelukkigquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dienstplicht heb gehad![]()
Ik ga dus even naar het washok aan de andere kant van het flatgebouw lopen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet het, na Googlenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kwisvraagje: Wie schreeuwt dat in In the Army Now?![]()
![]()
wandelsequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dus even naar het washok aan de andere kant van het flatgebouw lopen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is dat in Grollo??quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HJM begon over cadeau's.
Heb met Sinterklaas al een ticket gekregen voor Holland International Blues Festival: ZZ Top, Lynyrd Skynyrd, Gary Clark Jr. en anderen..![]()
Bolland en Bollandquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Kwisvraagje: Wie schreeuwt dat in In the Army Now?The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tof!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HJM begon over cadeau's.
Heb met Sinterklaas al een ticket gekregen voor Holland International Blues Festival: ZZ Top, Lynyrd Skynyrd, Gary Clark Jr. en anderen..
Ik weet nog een leuk feitje over ZZ Top.![]()
Ventura Highway
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vast niet iets over baardhaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof!
Ik weet nog een leuk feitje over ZZ Top.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ondergewaardeerd pareltje van 'Murica
Ik zeg niets meer, straks krijg ik het verwijt dat ik er te weinig naar luister.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ondergewaardeerd pareltje van 'Murica|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ze niet over die knol hadden gezongen, had deze hoger gestaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
Ondergewaardeerd pareltje van 'MuricaDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De vorige generatie zong mee zonder de tekst te kennen, dus we gaan vooruit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik kan zo moeilijk tegen mensen die volop meeplaybacken en de tekst dan niet weten.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Voor wie dat nog niet deed, tis deze man
[ afbeelding ]Meneer Slade
![]()
So here it is, merry chrismasquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Voor wie dat nog niet deed, tis deze man
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja hoor door de week ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht altijd dat Stefan Staase niet zelf achter de knoppen zatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik kan zo moeilijk tegen mensen die volop meeplaybacken en de tekst dan niet weten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik kan zo moeilijk tegen mensen die volop meeplaybacken en de tekst dan niet weten.Ik doe dat ook altijd.
edit: behalve als ik de tekst ken dan.![]()
Leuk, Striets of London met harmonica[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Staan hier nog drie elpees van in de kast.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze niet over die knol hadden gezongen, had deze hoger gestaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja ze mogen van mij wel hoor, ga gerust je gang, maar ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van, dan wil ik ze souffleren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom?Ik doe dat ook altijd.
edit: behalve als ik de tekst ken dan.![]()
Sommigen zou ik zelfs willen kaassoufleren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ze mogen van mij wel hoor, ga gerust je gang, maar ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van, dan wil ik ze souffleren.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De B-kant van Blowin' in the Wind.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
opvallende binnenkomer toch wel.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
kun je mijne dan ff opvouwen? heb l 5 tshirts gedaan maar kom er niet toe de rest ook te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
boney mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even over America, deze is ook wel lekker.![]()
Sandman ook![]()
Stasse, opruier.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eindelijk, het café komt eens een keertje los"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kom maar langs brengen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je mijne dan ff opvouwen? heb l 5 tshirts gedaan maar kom er niet toe de rest ook te doen.Trotste mama van Ambar
![]()
kijk uit wat je roept.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nergens voor.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
voor de mmmmmmmmmmmmmmm die ze veelvuldig laten klinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klootviool! YMCA is wél van de Village People!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laat die nou net dit uurtje komenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klootviool! YMCA is wél van de Village People!
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laat die nou net dit uurtje komen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het origineel van Bruno Mars is beter.
Geintje.Trotste mama van Ambar
Skip maar door naar The Doors.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
River of Dreams zou ik liever in de lijst hebben dan een aantal andere van meneer Joel die er wel in staan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
mijn wekker is jaloers op de liefde die ik heb voor mn bedquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zing dit altijd voor mijn bed.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
waarom VOOR je bed?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zing dit altijd voor mijn bed.I love music |Ajax forever
Ik krijg aids van dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
liefde moet ook wel met voorbehoedsmiddelen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
je komt weinig buiten muz zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik merk tquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gewoon in de droger doenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Was ophangen duur 10x zo lang zo![]()
Zucht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vorig nummer vond ik mooi, hiervan moet ik kotsen.Trotste mama van Ambar
en je handdoeken worden er veel te zacht van. #teamschuurpapier.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jammer van die schone kleren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorig nummer vond ik mooi, hiervan moet ik kotsen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
alsof jullie vrouwen anders nooit wat nieuws kopenquote:
I love music |Ajax forever
witte lijstquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik doe bijna alles in de drogerIk heb een hekel aan was ophangen en afhalen. Ik wil ook zachte handdoeken...
Make love, not war ☮![]()
But they want to know what love is.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Top 2000.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef D. het volgende:
Volgens mij is dit het nummer waardoor ik het verschil tussen maxisingle en 12"geleerd heb![]()
Ja, dat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe bijna alles in de drogerIk heb een hekel aan was ophangen en afhalen. Ik wil ook zachte handdoeken...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Iehiehieee..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee da's Bostonquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
But they want to know what love is.![]()
In de zomer gaat hier alles aan de droogmolen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Of ontruiming. Wel handig!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van aanwezigen
In geval van brand ofzo
ah, verstandig!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Van aanwezigen
In geval van brand ofzo![]()
Ik ben gehecht aan bepaalde dingen die draag ik tot de draad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof jullie vrouwen anders nooit wat nieuws kopenTrotste mama van Ambar
Een maxisingle is formaat 12" maar bevat de gewone singleversie, de 12" heeft een extended uitvoeringquote:![]()
![]()
Hoe heet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hebben we geen plek voorquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zomer gaat hier alles aan de droogmolen.![]()
Ik krijg van dit nummer zin in de zon
Ik haak af. Fijne avond nog.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
OoooOOOooohh, dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De groetenquote:
* OscarMopperkont luistert nog maar is ondertussen aan de studieHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
whoever nokt.... tjuus![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alles wat enigszins synthetisch is gaat aan het rekjequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen bepaalde truien en jurken doe ik niet in de droger trouwens.![]()
![]()
bingo, de airgitaarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:35 schreef cafca het volgende:
vroeger was alles beter. Zelfs de slechte muziek was beter![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:35 schreef cafca het volgende:
vroeger was alles beter. Zelfs de slechte muziek was beter
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Alles wat enigszins synthetisch is gaat aan het rekje
THE DOORS
Dit nummer slaat wel wat open deuren in"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Surprise 3 is klaar en ingepakt.![]()
Nu nog even nummer 4 afknutselen en inpakken...Make love, not war ☮![]()
Succesquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nu nog even nummer 4 afknutselen en inpakken...
Dat deed eentje door op zijn duim te blazen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er zaten handdoeken tussen de was en die moeten wel in de droger, want geen plek meer aan de waslijn.
Ik loop weer terug
Trotste mama van Ambar
Van mij wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
Doors luister ik eigenlijk veel te weinig de laatste tijd. Mag ik het dan nog wel mooi vinden?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had zeker geoefendquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed eentje door op zijn duim te blazen.![]()
![]()
handdoeken niet in de droger!!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zaten handdoeken tussen de was en die moeten wel in de droger, want geen plek meer aan de waslijn.
Ik loop weer terugOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jazeker. Heb je erop gestemd?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
Doors luister ik eigenlijk veel te weinig de laatste tijd. Mag ik het dan nog wel mooi vinden?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Veronica Inside kersttrui gespot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, maar niet op stemmen, geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
Doors luister ik eigenlijk veel te weinig de laatste tijd. Mag ik het dan nog wel mooi vinden?![]()
![]()
De Deuren zijn altijd leuk dus geen probleemquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
Doors luister ik eigenlijk veel te weinig de laatste tijd. Mag ik het dan nog wel mooi vinden?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
als je er niet op gestemd hebt wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef cafca het volgende:
Doors luister ik eigenlijk veel te weinig de laatste tijd. Mag ik het dan nog wel mooi vinden?
Wel 1000x live gezien, staan altijd overal te spelen voordat andere bands beginnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
essnhills al gespot? nee he?!I love music |Ajax forever
Ik begin best wel fan van Stefan Stasse te worden
Stasse is een heldquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:40 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begin best wel fan van Stefan Stasse te wordenI love music |Ajax forever
Hij vindt het nummer te kort duren, en dan lult ie nog door de outro heen ook.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
maar niet zonder liefde voor de muziek.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Hij vindt het nummer te kort duren, en dan lult ie nog door de outro heen ook.
Ah kijk, daar hebben we de Engelstalige Blof."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit wordt even iets later.... mijn laptop is aan het updaten en die heb ik nodig om iets te printen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Nu nog even nummer 4 afknutselen en inpakken...
Saai vooral.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jullie hebben nu mijn onverdeelde aandacht voor een uur.Trotste mama van Ambar
jij barbaar, handdoeken moeten hard dat je meteen lekkere scrub krijgtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het wil nog weleens loskomen maar er staan voornamelijk veel zoutzakken daarbinnen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:41 schreef MaxTheDog het volgende:
Wat een gekkeies toch altijd in dat café.."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
1 keer per jaar vind ik primaquote:
Dan zijn we er weer even vanaf daarna.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
verdorie, shawn mendes komt vannacht weer 2 keer voorbij![]()
dat vind ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij barbaar, handdoeken moeten hard dat je meteen lekkere scrub krijgt
Mss van het zomer als ik de was kan drogen op het balkon.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij barbaar, handdoeken moeten hard dat je meteen lekkere scrub krijgtTrotste mama van Ambar
staat hij er nog vaker in?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dan zijn we er weer even vanaf daarna.![]()
Af en toe doe ik een handdoek niet in de droger... speciaal voor peaceman.quote:
Ik begrijp dus niet wat hier zo bijzonder aan is, het is me een beetje te standaard of zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Koelewijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn uit de vriezer is goed koud.![]()
![]()
Dat dat onzinnummer met Blof dan meer dan 1600 plaatsen hoger staat
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Af en toe doe ik een handdoek niet in de droger... speciaal voor peacean.![]()
![]()
zoals ik al zei #teamschuurpapierquote:deuren zijn ook goede rekkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss van het zomer als ik de was kan drogen op het balkon.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
It's been so long since I've seen the ocean I guess I should.
Mooi stukje tekst. Ik word er altijd eventjes stil van.
Ik begrijp niet dat mensen dit lied niet bijzonder vinden.![]()
Je moet ook geen bevroren wijn etenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn uit de vriezer is goed koud.
Eensch.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp dus niet wat hier zo bijzonder aan is, het is me een beetje te standaard of zo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn uit de vriezer is goed koud.![]()
Wij zitten nog aan de thee. Maar straks even een lekkere borrel.
Was het druk in de Mac?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nooit meer uit eten met kerst, mijn hoofd, mijn oren, wat een aanslag op mijn gestelI love music |Ajax forever
Niet gewoon aan zee wonenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef BillDauterive het volgende:
It's been so long since I've seen the ocean I guess I should.
Mooi stukje tekst. Ik word er altijd eventjes stil van.
Ik begrijp niet dat mensen dit lied niet bijzonder vinden.
Daarom ook eenzame kerst. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nooit meer uit eten met kerst, mijn hoofd, mijn oren, wat een aanslag op mijn gestelTrotste mama van Ambar
Beetje zeurnummer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp dus niet wat hier zo bijzonder aan is, het is me een beetje te standaard of zo.![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nooit meer uit eten met kerst, mijn hoofd, mijn oren, wat een aanslag op mijn gestel![]()
Oeh wijn ijs in de zomer. Je brengt mij op een idee.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je moet ook geen bevroren wijn etenTrotste mama van Ambar
Ik twijfel nog over welk bier ik zal drinken, nog een Karakter of een Grand Prestige, of pils.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier had dus ook gewoon een goed nummer kunnen staan.I love music |Ajax forever
Fake news, het is nu 17 miljoen mensen.
Feiten niet eens goed hebben
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Gele HesjesAidsHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ow waar was je dan? zo'n vreetschuur?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat gezelschap achter ons, 30 man sterk incl springende kinderen zou de Mac uitgezet wordenI love music |Ajax forever
Drink maar karakter, dan heb je dat tenminste ook in je lijf zitten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik twijfel nog over welk bier ik zal drinken, nog een Karakter of een Grand Prestige, of pils.Trotste mama van Ambar
Grand Prestigequote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik twijfel nog over welk bier ik zal drinken, nog een Karakter of een Grand Prestige, of pils.
Dit vraag ik me net af.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Waarom werd hier weer massaal op gestemd?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ja alhoewel je dat in december niet zeker weetquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drink maar karakter, dan heb je dat tenminste ook in je lijf zitten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
omdat je het minstens 10 keer in een jaar moet hebben gehoordquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Waarom werd hier weer massaal op gestemd?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hij is hooguit niet meer zwart nuquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja alhoewel je dat in december niet zeker weet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Waarom werd hier weer massaal op gestemd?quote:![]()
Love Her Madly is ook zo'n nummer dat minstens 1000 plekken hoger hoort te staan.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
En dan wordt hierop wel volop gedanst in het café
Ik geef het op."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik word hier niet heel blij van ofzo. Muziekles trauma's.Trotste mama van Ambar
ehmm... dat kan natuurlijk wel, maar dan noemen we het bruin of getint.quote:I love music |Ajax forever
welterusten meneer de president gaat te veel over amerikaquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan stem je op een zeikplaat van twee yuppies?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee joh, een van de fatsoenlijke restaurants hier, waar we altijd heerlijk eten, maar dit gezelschap was zo bizar luidruchtig, we vroegen al meteen om een andere tafel, maar dat kon niet. Bij alles wat een van ons zei vroeg de ander: he wat zeg je?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow waar was je dan? zo'n vreetschuur?![]()
Nouja, dansen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
En dan wordt hierop wel volop gedanst in het café
Ik geef het op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
of roetveeg of zoietsquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehmm... dat kan natuurlijk wel, maar dan noemen we het bruin of getint.![]()
![]()
dat is wel irritant danquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, een van de fatsoenlijke restaurants hier, waar we altijd heerlijk eten, maar dit gezelschap was zo bizar luidruchtig, we vroegen al meteen om een andere tafel, maar dat kon niet. Bij alles wat een van ons zei vroeg de ander: he wat zeg je?
Waren er tussen 1999 en 2013 ook boze mensen met gele hesjes op d'n streetz?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
wei em sie eeeeeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dat klinkt gek....quote:I love music |Ajax forever
De gelehesjes, die niet zo heel goed kunnen tellen, hebben dit als hun volkslied geadopteerd geloof ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan stem je op een zeikplaat van twee yuppies?![]()
Born To Be Alive is niet van de Village People"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit nummer is toch van Patrick Hernandez?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jan Dijkgraaf heeft toch maar 50 aanhangers?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
De gelehesjes, die niet zo heel goed kunnen tellen, hebben dit als hun volkslied geadopteerd geloof ik.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tja dit had van mij weg mogen blijven... maar ik ben blij voor jullie lieve mensen dat ie terug is..I love music |Ajax forever
Y M C A!!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ja, wanneer is onze gezamenlijke Top2000 biodanzadag?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
rechtse boomhatende mensen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
De gelehesjes, die niet zo heel goed kunnen tellen, hebben dit als hun volkslied geadopteerd geloof ik.I love music |Ajax forever
YMCGAY|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekker dit 🤙For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Polonaise in het café
*vinkt af"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kleutvieul! Is tog van de Villasj Peopol!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer is toch van Patrick Hernandez?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat je in je eentje het dansje thuis aan het doen bent
Stuur hulp snel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |