Ach what's in a name. Als je het zoekt, vind je het toch wel....quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pfff, zie nu pas dat ze Top2000 naar NPO1 Extra (nog steeds een kutnaam) hebben geschoven. Wat een arremoe. Dat kwam altijd op Cultura, oftewel NPO 2 Extra. Top2000 was subliem omdat het niet vol in de spotlight werd gegooid. Nu wel.
Famke Louisequote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een enorme trend mee gezet. De geweldige muziek van Famke Louise hadden we nooit gehad zonder Cher. Moeten we haar dankbaar voor...🤔
Alleen als die assistente van Ruud de Wildquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar wel die assistente van Ruud de Wild van vorig jaar, toch?
Mwah, dinge dong vond ik anders ook een meesterwerkquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat digge-loo digge-ley het grootste meesterwerk is.
Alleen bij Abba schopten ze elkaar niet uit de band.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef SeLang het volgende:
Fleetwood Mac is een soort Abba.
Getrouwde stelletjes die hun oorlog in muziek uitvechten
mooi verhaal idd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef SeLang het volgende:
Fleetwood Mac is een soort Abba.
Getrouwde stelletjes die hun oorlog in muziek uitvechten
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar met Sinterklaas met lootjes had ik mijn vader en andersom, toen hebben we geruild. Lekker een LP voor mezelf gekocht. Gedicht erbij gemaakt op een rol papier van 3 meter. Had maar één cadeau dus zal ze krijgen ook die familieleden.
+1quote:
Juaaaahquote:
Tekstueel meesterwerk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, dinge dong vond ik anders ook een meesterwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |