Ja, wie is die gast die nu 2-4 doet? Ken hem echt niet. Maar wellicht komt dat doordat ik die tijd nooit luister. Dus eigenlijk boeit het me ook weinig.quote:
Fijne dagenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En het zijn geen fijne dagen mensen... Het zijn overleef dagen. Ik had liever vandaag en morgen gewoon op werk gestaan.
Maar ik heb een leuke spotify playlist aanstaan waar ik af en toe een nieuw indie liedje ontdek. Dus het is goed zo.
Pfff, zie nu pas dat ze Top2000 naar NPO1 Extra (nog steeds een kutnaam) hebben geschoven. Wat een arremoe. Dat kwam altijd op Cultura, oftewel NPO 2 Extra. Top2000 was subliem omdat het niet vol in de spotlight werd gegooid. Nu wel.quote:
succes en sterkte!quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En het zijn geen fijne dagen mensen... Het zijn overleef dagen. Ik had liever vandaag en morgen gewoon op werk gestaan.
Maar ik heb een leuke spotify playlist aanstaan waar ik af en toe een nieuw indie liedje ontdek. Dus het is goed zo.
Ach ik herinner me toch niet meer van vorig jaar. Ik vind het gewoon leuk om te luisteren. En ik vind het hier ook gezellig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het, zoals zovelen, na zoveel jaar wel kent?
Het is 40+ jaar na dato nog steeds bekend, zeker ook bij niet-ESF-fans, maar ik weet niet of het destijds een grotere hit was. Als het in de VS ook in de charts heeft gestaan zeker wel ja.quote:
Die vond ik leeeeeukquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Save Your Kisses For Me is de bestverkochte van het ESF in elk geval.
Terwijl iedereen weet dat digge-loo digge-ley het grootste meesterwerk is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Save Your Kisses For Me is de bestverkochte van het ESF in elk geval.
Zei je dat vorig jaar niet ook?quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Pas dit jaar kwam ik erachter dat Lindsey Buckingham geen vrouw is.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Daar heeft ze wel een enorme trend mee gezet. De geweldige muziek van Famke Louise hadden we nooit gehad zonder Cher. Moeten we haar dankbaar voor...🤔quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Idd. Maar waarschijnlijk was het nooit een hit geworden zonder dat. Er zijn meer nummers met iets super irritants die juist daardoor een hit worden. Denk aan die vervormde stem van Cher een aantal jaar terug.
Die LUCHT.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
ed sheeran, weather girls, chef special, marco borsato...
ja, het volgende uur kan ik eindelijk gaan douchen!
Jij weet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat digge-loo digge-ley het grootste meesterwerk is.
Ik ook. Al had ik me voorheen niet echt verdiept in de namen bij de poppetjes op de foto's.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Sterkte deze dagen, en mocht je van gedachten veranderen zien we je graag weer hier.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Op tijd terug zijn voor Sweet Disposition en Jon en Vangelisquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
ed sheeran, weather girls, chef special, marco borsato...
ja, het volgende uur kan ik eindelijk gaan douchen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |