Everything You Do is a Balloonquote:Op maandag 31 december 2018 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Kaasch 21
[ afbeelding ]
De hi-scores ep heeft een iets andere hoes, gewoon een white sleeve met een gat erin. Dit is een EP die ik voor mijn vriendin heb gekocht, het duurde even voordat ik hem kon vinden. Heb hem uiteindelijk uit japan laten komenDit is ouder werk van boards of canada je hoort al een beetje hun sound die ze later door ontwikkelen maar dan gecombineerd met wat meer acid house achtige beats
Erg fijn EPtje
quote:
Hehe nu begrijp ik het album "inverted crossword puzzle" van northernost antartic freezer nog iets beterquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:27 schreef bazbo het volgende:
bazbo 0353: The Partridge Family - Crossword Puzzle
[ afbeelding ]
Goede grutten, wat krijgen we nu? De Vrouw houdt bij hoog en laag vol dat zij deze plaat nooit gekocht heeft en beschuldigt mijn moeder ervan hem ooit aan mij te hebben gegeven. Nou: mooi niet! Ha, hij zal uit een verzameling zijn gekomen van iemand die alle vinyl wilde wegdoen, de mallot. Hoe dan ook: hoogst vermakelijke plaat uit 1973. Max Bennet op bas, beste mensen! En natuurlijk Shirley Jones en David Cassidy die zingen. Lekkere jarenzeventigfeelgoodmuziek, zo erg dat het weer leuk is.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe nu begrijp ik het album "inverted crossword puzzle" van northernost antartic freezer nog iets beter
ja klopt, maar ook die reissue is behoorlijk prijzig geworden, alhoewel nog steeds onder de ¤100,-quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:14 schreef Glad_Janus het volgende:
Een typische er zijn zo'n 400 stuks voor privé doeleinden gemaakt in de jaren 70 plaat. Die gaan nu voor 1000 euro + weg.
Ik neem aan dat je een reissue hebt.
Nosferatu,quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:56 schreef Gehenna het volgende:
G201: Popol Vuh - Herz aus Glass
[ afbeelding ]
Dammit, bij elke plaat van Popol Vuh denk ik: "wat een heerlijke muziek, dit is mijn favoriete plaat van hun"Dit is de sountrack van de gelijknamige film van Werner Herzog, waar Popol Vuh nog veel meer soundtracks voor gemaakt heeft. Dit album heb ik echt grijs gedraaid, maar nog steeds heb ik de film nooit gezien
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 01:05 schreef NothingHappened het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste platenspeler hier (rega planar 3)
Zojuist opgezet/uitgelijnd etc. Nu genieten van Ennio. Wat een prachtmuziek. Gauw op zoek naar een mint van A Fist Full Of Dollars/For A Few Dollars More uit 1970
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |