Ik vind het nu al vrij tergend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer dat live ook nog altijd tergend verlengd wordt met een pathos van heb ik jou daar
nu ook..quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:32 schreef StephanL het volgende:
Als dit van de Cure was geweest vond iedereen het vreselijk en nu niet
Ik ben bij een optreden op Pinkpop weggelopen, omdat ik anders in slaap vielquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer dat live ook nog altijd tergend verlengd wordt met een pathos van heb ik jou daar
Nog langer? Straks wordt men levensmoe.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Idd.Moet er niet aan denken dat dit ook nog eens verlengd zou wordenquote:
Schoenen zijn gejat...quote:
Ze hebben niet voor niets ooit een mash-up samen gedaanquote:
Misschien moeten ze samen eens een nummer opnemen.quote:
nee deze opmerking gaat te verquote:
Fanclubs zijn de vloek van de Top 2000.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:34 schreef Zorro het volgende:
Gezien de onbekendheid hier ook weer een raadsel hoe dit erin is gekomen.
Dat is die man al heel lang.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog langer? Straks wordt men levensmoe.
Ja verdorie, zo blijf ik iedere keer spuit 11quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets ooit een mash-up samen gedaan
sorryquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdorie, zo blijf ik iedere keer spuit 11
ach bij hun waren het in elk geval twee leuke albums.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:35 schreef cafca het volgende:
Counting Crows, ook zo'n band die na 2 albums hadden mogen stoppen, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |