Deden ze dat zonder overleg?quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:06 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben van de eerste poliklinisch bevallen in het ziekenhuis van nr 2 thuis. Ik wil nu met de 3e weer graag thuis. In het ziekenhuis waren er flink wat interventies die niet nodig waren zoals Ela ergens eerder in dit topic noemt. Zo werden mijn vliezen gebroken terwijl de bevalling tot toen heel soepel en normaal verliep, ik kwamen een weeenstorm waardoor het allemaal minder tof verliep. Met de placenta werd ook erg panisch meegeduwt om hem geboren te laten worden terwijl baby net 10 min daarvoor geboren was.
Dan lag jij in het andere ziekenhuis, gok ik. Met mijn vroegtijdig gebroken vliezen deelde ik een kamer met een andere zwangere. De bevalling was op een verloskamer waar alles gedaan kon worden (behalve een keizersnede), dus waar ik niet weg hoefde voor een ruggenprik oid, met eigen badkamer. Op de kraamafdeling hadden we onze eigen kamer met eigen badkamer, met slaapbank voor partner ook.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Zalen, bestaan die nog? In tilburg heb je als zwangere je eigen kamer (met slaapbank voor je partner) en deel je de badkamer met maximaal 1 andere vrouw (daarvoor hoef je niet over de gang btw) en na de bevalling samen met je baby je eigen kamer met badkamer waarbij je partner op de slaapbank mag.
Overleg, tja ze zei.. ik ga je vliezen breken. Maar goed, eerste baby ik heb geen idee waarom wel of niet. Het was iig niet nodig.quote:
Je kunt in tilburg sinds vorig jaar ofzo nog maar in één ziekenhuis bevallen. Voor de ruggenprik moest ik btw wel naar de ok, maar da's één deur verder met bed en al. Had idd ook een badkamer bij de verloskamer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan lag jij in het andere ziekenhuis, gok ik. Met mijn vroegtijdig gebroken vliezen deelde ik een kamer met een andere zwangere. De bevalling was op een verloskamer waar alles gedaan kon worden (behalve een keizersnede), dus waar ik niet weg hoefde voor een ruggenprik oid, met eigen badkamer. Op de kraamafdeling hadden we onze eigen kamer met eigen badkamer, met slaapbank voor partner ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder hoop geen leven.
Nee. Dat is juist goed.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:37 schreef Peejtur het volgende:
Of het mondje dicht zit? Laatste echo nam kleine een slok en deed mond open. Is dat dan slecht?
Wat bedoelen ze dan met gesloten mond? Geen hazenlip ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 17:43 schreef Sisu het volgende:
Ik kreeg vandaag Mn goedmakingsecho vanwege Mn minder toffe SEO.
En wat heb ik er van genoten. ro was mee en keek haar ogen uit. ‘ Dat is mijn broertje! Mama!! Daar is mijn broertje. Oooooooohhhh. Wat een liefurd. *kusje op buik* Mama ik hoú zó veel van jou’
Zelfs de vk zat te oh en ah vanwege haar lieve reactie. Nu wil ze er alleen maar tegen aan liggen.
Zwijmel.
Alles was goed hartje horen kloppen, zien bewegen en nu geruststelling wbt het mondje. Ze konden de vorige keer niet zien of het dicht was, maar nu dus wel.
Ook de allereerste keer vanaf de zijkant gezien. Hoewel wazig want splitseconde en de vk moest rap zijn.Awwwww wat ontzettend schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
Geen hazenlip of andere schisis inderdaad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze dan met gesloten mond? Geen hazenlip ofzo?
Hazenlip Ja sorry. Ik ben niet huis in hoe ze dat medisch hebben benoemd, haha.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze dan met gesloten mond? Geen hazenlip ofzo?
Vrije geboorte lezen! En verder zelf al een beetje ’zweefkezerig’ denken. Heb vertrouwen in je lijf en je baby. Je kan eventueel een hypnobirthing cursus volgen. Nadenken over wat er als normaal/regulier wordt gezien en of dit ook anders zou kunnen in jouw ogen. Zelf nadenken over hoe je bepaalde dingen zou willen laten verlopen tijdens de bevalling, er is weinig te plannen maar je hebt tot op zekere hoogte ook zelf de regie over hoe en wat en maak dat kenbaar bij je partner en zorgverlener.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:41 schreef Sisu het volgende:
[..]
Hazenlip Ja sorry. Ik ben niet huis in hoe ze dat medisch hebben benoemd, haha.
En ja. Heel fijn dat ik in dezelfde ruimte nu zo fijn werd gehoord. Hierbij wil ik ook echt duidelijk maken dat je echt jezelf moet laten horen.
En wat anders.. stel dat ik me nou zou interesseren in een ‘ zweefkees bevalling’. Hoe begin je daar over te lezen? Zijn er ook leuke blogs?
Want wat is holistisch nou eigenlijk?
Ik wil eigenlijk wel wat meer ela in mezelf
Hier ook. Bij een 2e zou ik dat niet meer accepteren. M'n bevalling verliep goed en snel binnen 7 uur had ik N. op mijn buik!quote:Op vrijdag 28 december 2018 16:36 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Overleg, tja ze zei.. ik ga je vliezen breken. Maar goed, eerste baby ik heb geen idee waarom wel of niet. Het was iig niet nodig.
Thanks. Ga er naar op zoek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Vrije geboorte lezen! En verder zelf al een beetje ’zweefkezerig’ denken. Heb vertrouwen in je lijf en je baby. Je kan eventueel een hypnobirthing cursus volgen. Nadenken over wat er als normaal/regulier wordt gezien en of dit ook anders zou kunnen in jouw ogen. Zelf nadenken over hoe je bepaalde dingen zou willen laten verlopen tijdens de bevalling, er is weinig te plannen maar je hebt tot op zekere hoogte ook zelf de regie over hoe en wat en maak dat kenbaar bij je partner en zorgverlener.
Oh een familiebed is zo fijn! Wij slapen nu met zijn 4e in een 2,80 bed. Daarnaast de cosleeper voor de baby straks maar die past er makkelijk bijquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:17 schreef Sisu het volgende:
[..]
Thanks. Ga er naar op zoek.
Ik denk dat ik sowieso al veel zweefkees doe uit Mn gevoel. Voor mij is dit ook geen negatieve benaming, maar het maakt voor veel mensen wel in 1 x duidelijk wat ik bedoel, haha.
Mn man begon net over een nieuw bed.conclusie: We gaan een familiebed bouwen. Heb er zo’n zin in!
Ga lekker de tijd nemen om er informatie over te zoeken. Heeft voor mij geen haast. Tot nu toe liggen we heerlijk met zn drietjes in ons 1.60 brede bed, maar ik vind mezelf toch wel steeds vaker onderin terug terwijl Ro als een koningin op ‘mijn’ plek ligt.
Kleiner te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:11 schreef Cholula het volgende:
Ik hoop nog steeds mijn man te overtuigen om ons familiebed niet tijdelijk kleiner te maken. We hebben nu 2.40 en ik zou het zo fijn vinden om die ruimte te kunnen houden. Het wordt alleen een tikje krap met een cosleeper naast het bed.
Ik had zo vreselijk veel last van maagzuur dat ik afgelopen week besloot om de huisarts te bellen voor omeprazol. Ik kan weer eten en gewoon ademen, zo'n opluchting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |