Duizend hartjes voor alle mooie kerstkindjes die ik voorbij heb zien komen

Voor alle zieke kindjes
Helsinki, ik schrik behoorlijk van jouw rooster. Van 16.00 tot 9.30 uur werken is sowieso niet toegestaan, dat is een dienst van 17,5 uur. De maximale diensttijd is 12 uur. Daarnaast valt een vergadering ook onder werktijd en heb je niet voldoende rusttijd tussen je vergadering en een dienst. En je geeft aan een contract te hebben van 24 uren, is dat gemiddeld 24 uur of vast? Indien vast, wordt er dan gewerkt met plus- minuren? Het kan niet zo zijn dat je de ene keer heel veel werkt en de andere keer heel weinig als je vaste uren hebt, tenzij dit echt is vastgelegd in bijvoorbeeld een plus- minurenreglement.
Verder dient er met het maken van een rooster echt rekening gehouden te worden met de belangen van een medewerker. Dat er vakantieganger zijn is prima, maar als dat ertoe leidt dat andere collega's zich over de kop moeten werken dan hadden ze niet alle vakantieaanvragen goed moeten keuren. Het is niet zo dat ze jou mogen laten opdraaien voor een probleem dat ze zelf hebben gecreëerd. Als jij je hierdoor ziekt werkt, is iedereen nog verder van huis.
Mocht je advies willen, ik ben arbeidsrecht jurist dus stuur mij dan gerust een berichtje!
Luna, wat heerlijk dat je even weg kon thuis en iets voor jezelf kon doen!
Aure, een hele dikke knuffel voor jou en Jip. Wat naar dat jullie ook oud&nieuw in het ziekenhuis vieren, wat had ik gehoopt dat jullie eindelijk samen naar huis konden gaan. Ik blijf duimen dat Jip alsnog snel opknapt en weg mag uit het ziekenhuis, voor hem en voor jou want jij zal er ook wel echt doorheen zitten nu
NJ, Duman en Tink, hoe is het nu met jullie kleintjes?
Fleur, wij hebben dezelfde koptelefoon voor Jewel

En wat een heerlijke foto!
Vlokje is hoesterig, tot soms het enge af, snotterig, onrustig van het vuurwerk, maar verder gaat het goed. Het eten gaat echt steeds beter, en ze doet zeer geslaagde pogingen tot kruipen dus ik ben enorm trots op haar

Aangezien ik weinig tijd heb voor de pc, wens ik iedereen nu alvast een prachtig, gezond en heel liefdevol 2019. Ik hoop dat al jullie dromen uitkomen in het nieuwe jaar
[ Bericht 88% gewijzigd door Schanu op 31-12-2018 15:48:43 ]