Ach, jij kan het in ieder geval nog doen. 2cv niet meerquote:Op maandag 25 februari 2019 18:39 schreef aKboR het volgende:
Denk je wat origineels te doen.... hmmm
Dus ik was ook niet origineel?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
De stok ophalen met een filmpje is een 2CV'tje doen, waarom staat die niet in de OP bij trivia?!
Livestreamen is weer wat anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus ik was ook niet origineel?
Al betwijfel ik of er voor 2012 wel live gestreamd kon worden.
Deze week lukt niet. Wellicht volgende week.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:31 schreef aKboR het volgende:
Maar de Hamvraag is....
Wie pikt de stok op!
quote:Op maandag 25 februari 2019 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, jij kan het in ieder geval nog doen. 2cv niet meer
Gevonden op de kaartquote:Op maandag 25 februari 2019 11:09 schreef aKboR het volgende:
Lang verwacht... Even dagje uit geweest om stok weg te brengen.
de locatie is makkelijk te vinden en te zien in het filmpje.
Veel overbodige beelden![]()
![]()
Ha, die goede oude tijd. Ik had hem daar neergelegd. Mijn meest geniale verplaatsing ooit!quote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
De stok ophalen met een filmpje is een 2CV'tje doen, waarom staat die niet in de OP bij trivia?!
Je dacht;quote:Op maandag 4 maart 2019 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ha, die goede oude tijd. Ik had hem daar neergelegd. Mijn meest geniale verplaatsing ooit!
Het is een militair oefendorp, je kunt er met een auto niet komen, sowieso 2 km wandelen. Fiets kan nog.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je dacht;
Er komt bijna niemand daar ?
?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:16 schreef Houniet het volgende:
Vroeger hadden we nog een sleutel, las het net pas![]()
Ik ga al een tijdje meequote:
Dat is echt fantastisch!quote:
schiet nou opquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ja ik ga vanmiddag eens een mooi plekje zoeken.
Ja vind ik ook. Ik mag weer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |