abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184081668
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef golfer het volgende:
Waarom praten ze onderling Zweeds met elkaar? En heeft niemand ze in al die jaren uitgelegd dat je de naam Jytte in het Skandinavisch uitspreekt als Jute?
Slim juist, constant de taal oefenen helpt. Zeker in privé sfeer, dan gebruik je toch hele andere woorden dan zakelijk.
pi_184081782
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 10:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Die is niet zo kwiek meer, plus geen idee hoe en wat en niet haar huis. Vind het niet vreemd.
Als je kleindochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
pi_184081847
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:05 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Als je dochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
Hoe moest zij weten dat haar dochter daar stond?
pi_184081895
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hoe moest zij weten dat haar dochter daar stond?
kleindochter....er wordt gebeld dus loopt ze naar de deur...
pi_184082612
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:11 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

kleindochter....er wordt gebeld dus loopt ze naar de deur...
Ninja edit.

Ik loop ook niet overal waar ik op bezoek ben achter de gastheer aan naar de deur. Jij wel. Prima. Maar dat is geen maatstaf voor deze familie.
pi_184082922
quote:

[..]

Als je kleindochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
Ik vond het ook niet vreemd.
pi_184083132
En er staat ook een camerateam in de woning, de situatie is nogal anders dan normaal.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_184084252
quote:

[..]

Ik niet.
Ik ben van het rustig afwachten. Ze is daar onder valse voorwendselen naar toe gevraagd, ze weet wel dat het over haar dochter gaat die in Bonaire zit, dus ze zal gespannen zijn geweest met zo'n camera op je. Is toch een onwennige situatie en weet jij veel wie er aan de deur van je kleindochter staat, daar ga je je toch niet mee bemoeien? :D
pi_184085671
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 11:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ninja edit.

Ik loop ook niet overal waar ik op bezoek ben achter de gastheer aan naar de deur. Jij wel. Prima. Maar dat is geen maatstaf voor deze familie.
Laat maar, dit heeft geen zin....
pi_184085740
quote:
15s.gif Op zondag 30 december 2018 11:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik vond het ook niet vreemd.
Ik wel. Als ik bij familie op bezoek ben en er wordt plots gejankt bij het leven als de gastheer/vrouw de deur open maakt dan reageer ik wel ja. Maar dat betekent NIET dat ik er meteen naartoe loop!!
pi_184085866
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 12:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik ben van het rustig afwachten. Ze is daar onder valse voorwendselen naar toe gevraagd, ze weet wel dat het over haar dochter gaat die in Bonaire zit, dus ze zal gespannen zijn geweest met zo'n camera op je. Is toch een onwennige situatie en weet jij veel wie er aan de deur van je kleindochter staat, daar ga je je toch niet mee bemoeien? :D
Hieruit blijkt dat het allemaal gescript is van voor tot achter...

Wel frappant dat tijdens de uitzending amper iemand reageert maar eenmaal afgelopen wel reageren op iemand die iets ergens van vindt #daspasvreemd
pi_184085884
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ik wel. Als ik bij familie op bezoek ben en er wordt plots gejankt bij het leven als de gastheer/vrouw de deur open maakt dan reageer ik wel ja. Maar dat betekent NIET dat ik er meteen naartoe loop!!
Ze huilde best zachtjes en volgens mij was een tussendeur dicht. Tevens was de cameraploeg bezig. Kleindochter kon ook langer wegblijven ivm cameraploeg.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 13:41:37 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_184085945
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Snowsquall het volgende:
Want je denkt dat alles op TV echt is?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184085975
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ze huilde best zachtjes en volgens mij was een tussendeur dicht. Tevens was de cameraploeg bezig. Kleindochter kon ook langer wegblijven ivm cameraploeg.
Volgens mij filmden ze zo van de voordeur tot de zitkamer waar ze vandaan kwam. Maar idd al die cameraploegen zullen wel de nodige invloed hebben gehad.
pi_184086030
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Want je denkt dat alles op TV echt is?
Niet?? Dadelijk ga je nog zeggen dat de kerstman niet bestaat :')

Als reacties ook al gescript worden....nee had ik niet verwacht.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 13:49:51 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_184086153
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:44 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Niet?? Dadelijk ga je nog zeggen dat de kerstman niet bestaat :')

Als reacties ook al gescript worden....nee had ik niet verwacht.
De reacties vast niet.

Maar met dit soort dingen moet je altijd bedenken dat je als kijker meer dan de helft niet te zien krijgt. Wat je bijvoorbeeld niet weet, is er of nog een tweede ploeg in de woonkamer was. Die oma even heeft laten blijven zitten, want als ze met z'n drieën in dat gangetje gaan staat proppen, komt dat niet over op tv.

Dat zag je ook een beetje in die keuken bij het Zweedse gezin, dat ging qua beeld ook niet helemaal lekker.

Het is vast voor een deel gescript. TV is nagenoeg altijd gescript. Maakt dat het plezier minder? Neuh :) ik geniet er nog steeds van. En daarnaast, volgens mij laten de Scheetjes zich ook maar tot bepaalde hoogte scripts voorschrijven :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184086473
Respect voor de Scheetjes. Ik zag het aanvankelijk helemaal niet zitten met hun plannen, maar ze doen het toch maar. Harde werkers die weinig voor zichzelf vragen (zie de kledingkasten).

Het 'Zweedse' stel vond ik vreemd, voor mijn gevoel zijn idee waarin zij is mee gegaan. Maar of zij daar zo happy is als ze ons wil laten geloven? Ik betwijfel het. Zij mist duidelijk contacten, het enige contact is blijkbaar die kaasfabriek, waar het ook niet wemelde van de mensen.
Inkopen doen op een uur afstand, dus ook niet regelmatig een praatje in de plaatselijke buurtsuper.
Hij had het er erg naar zijn zin, maar zij? Hoe voelt ze zich als die dochter binnenkort uit huis gaat? De zomermaanden zullen nog gaan, maar de lange winters?
pi_184090257
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Wel frappant dat tijdens de uitzending amper iemand reageert maar eenmaal afgelopen wel reageren op iemand die iets ergens van vindt #daspasvreemd
Wat een ontdekking ^O^
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:55:08 #94
4036 crew  Cynix ®
The Original ®
pi_184099134
Leuke aflevering, maar vrijwel niets verliep spontaan. Daarmee was het allemaal vooral erg gezellig, maar ook overbodig om dat aan ons te tonen. Het heeft voor mij iig weinig tot niks toegevoegd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_184101759
Vorige week in Gambia zag je ook al dat de ontmoeting niet echt spontaan was, ook Frankrijk en nu weer. Inderdaad volgens script, it's TV.
life is like a box of chocolates
pi_184116808
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Respect voor de Scheetjes. Ik zag het aanvankelijk helemaal niet zitten met hun plannen, maar ze doen het toch maar. Harde werkers die weinig voor zichzelf vragen (zie de kledingkasten).
Inderdaad, veel tegenslagen, maar doorgezet en er een succes van gemaakt. Ook slim aangepakt om meerdere keren in "ikvertrek" terug te komen.
BlaBlaBla
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 12:26:47 #97
292596 crew  Faux.
Fan van zichzelf
pi_184118080
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 10:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Slim juist, constant de taal oefenen helpt. Zeker in privé sfeer, dan gebruik je toch hele andere woorden dan zakelijk.
Het wordt echter afgeraden om een vreemde taal te oefenen met iemand die deze niet op hoog niveau machtig is. Dan ga je namelijk elkaars fouten imiteren. Ik weet niet wanneer ze begonnen zijn met Zweeds met elkaar te praten, maar als ze dat al deden voordat ze de taal écht foutloos spraken is dat gewoon dom.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 12:51:51 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_184118709
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 11:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Inderdaad, veel tegenslagen, maar doorgezet en er een succes van gemaakt. Ook slim aangepakt om meerdere keren in "ikvertrek" terug te komen.
Ik gok dat ze echt serieus omzet draaien op NL'ers die naar aanleiding van het programma eens een kijkje komen nemen :Y
pi_184193727
Zaterdag 5 januari 22.20 uur NPO1:
quote:
Maikel de Groot (42) zit vast met gouden handboeien. Het salaris dat hij als accountant verdient, zorgt voor een onbezorgd bestaan waar je niet zo makkelijk afscheid van neemt. Samen met zijn vrouw Britt (36) en kinderen Mike (6) en Mikki (4) leven ze volop het Gooische leven. Totdat Britt haar baan kwijtraakt en in een depressie belandt...

Deze uitzending zie je zaterdag 5 januari om 22.20 uur op NPO 1 (een herhaling van 5 maart 2016)
pi_184193892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 07:09 schreef JayHovah het volgende:
Zaterdag 5 januari 22.20 uur NPO1:

[..]

Maikel, Mike en Mikki, hoe bedenk je het.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')