Vroeger jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Lekker hoor, die sneeuwbeelden
Ik heb 8 jaar in Zweden gewoond, mooiste tijd van het jaar was de winterquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Vroeger jatoen hadden wij dat ook
![]()
Ik ging ook altijd in de winter naar Canada(naar mn zus). Winter is awsomequote:Op zaterdag 29 december 2018 22:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in Zweden gewoond, mooiste tijd van het jaar was de winter
Dat vind ik ook apart inderdaad. Ze spraken het wel goed. Misschien ooit begonnen om extra te oefenen en er toen maar mee door blijven gaan?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef golfer het volgende:
Waarom praten ze onderling Zweeds met elkaar?
Die is niet zo kwiek meer, plus geen idee hoe en wat en niet haar huis. Vind het niet vreemd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:47 schreef Snowsquall het volgende:
En die moeder blijft gewoon op de bank zitten terwijl er aan de deur gejankt wordt......beetje vreemd.
Slim juist, constant de taal oefenen helpt. Zeker in privé sfeer, dan gebruik je toch hele andere woorden dan zakelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef golfer het volgende:
Waarom praten ze onderling Zweeds met elkaar? En heeft niemand ze in al die jaren uitgelegd dat je de naam Jytte in het Skandinavisch uitspreekt als Jute?
Als je kleindochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.quote:Op zondag 30 december 2018 10:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die is niet zo kwiek meer, plus geen idee hoe en wat en niet haar huis. Vind het niet vreemd.
Hoe moest zij weten dat haar dochter daar stond?quote:Op zondag 30 december 2018 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als je dochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
kleindochter....er wordt gebeld dus loopt ze naar de deur...quote:Op zondag 30 december 2018 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hoe moest zij weten dat haar dochter daar stond?
Ninja edit.quote:Op zondag 30 december 2018 11:11 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
kleindochter....er wordt gebeld dus loopt ze naar de deur...
Ik vond het ook niet vreemd.quote:Op zondag 30 december 2018 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als je kleindochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
Ik niet.quote:Op zondag 30 december 2018 11:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als je kleindochter ineens aan de deur staat te huilen en wat rumoer eromheen?? Dan ga je toch kijken...en anders roep je of alles oke is. Zou ik tenminste wel doen.
Laat maar, dit heeft geen zin....quote:Op zondag 30 december 2018 11:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ninja edit.
Ik loop ook niet overal waar ik op bezoek ben achter de gastheer aan naar de deur. Jij wel. Prima. Maar dat is geen maatstaf voor deze familie.
Ik wel. Als ik bij familie op bezoek ben en er wordt plots gejankt bij het leven als de gastheer/vrouw de deur open maakt dan reageer ik wel ja. Maar dat betekent NIET dat ik er meteen naartoe loop!!quote:
Hieruit blijkt dat het allemaal gescript is van voor tot achter...quote:Op zondag 30 december 2018 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ben van het rustig afwachten. Ze is daar onder valse voorwendselen naar toe gevraagd, ze weet wel dat het over haar dochter gaat die in Bonaire zit, dus ze zal gespannen zijn geweest met zo'n camera op je. Is toch een onwennige situatie en weet jij veel wie er aan de deur van je kleindochter staat, daar ga je je toch niet mee bemoeien?
Ze huilde best zachtjes en volgens mij was een tussendeur dicht. Tevens was de cameraploeg bezig. Kleindochter kon ook langer wegblijven ivm cameraploeg.quote:Op zondag 30 december 2018 13:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik bij familie op bezoek ben en er wordt plots gejankt bij het leven als de gastheer/vrouw de deur open maakt dan reageer ik wel ja. Maar dat betekent NIET dat ik er meteen naartoe loop!!
Want je denkt dat alles op TV echt is?quote:Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Snowsquall het volgende:
Hieruit blijkt dat het allemaal gescript is van voor tot achter...
Volgens mij filmden ze zo van de voordeur tot de zitkamer waar ze vandaan kwam. Maar idd al die cameraploegen zullen wel de nodige invloed hebben gehad.quote:Op zondag 30 december 2018 13:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze huilde best zachtjes en volgens mij was een tussendeur dicht. Tevens was de cameraploeg bezig. Kleindochter kon ook langer wegblijven ivm cameraploeg.
Niet?? Dadelijk ga je nog zeggen dat de kerstman niet bestaatquote:Op zondag 30 december 2018 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Want je denkt dat alles op TV echt is?
De reacties vast niet.quote:Op zondag 30 december 2018 13:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Niet?? Dadelijk ga je nog zeggen dat de kerstman niet bestaat![]()
Als reacties ook al gescript worden....nee had ik niet verwacht.
Wat een ontdekkingquote:Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat het allemaal gescript is van voor tot achter...
Wel frappant dat tijdens de uitzending amper iemand reageert maar eenmaal afgelopen wel reageren op iemand die iets ergens van vindt #daspasvreemd
Inderdaad, veel tegenslagen, maar doorgezet en er een succes van gemaakt. Ook slim aangepakt om meerdere keren in "ikvertrek" terug te komen.quote:Op zondag 30 december 2018 14:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
Respect voor de Scheetjes. Ik zag het aanvankelijk helemaal niet zitten met hun plannen, maar ze doen het toch maar. Harde werkers die weinig voor zichzelf vragen (zie de kledingkasten).
Het wordt echter afgeraden om een vreemde taal te oefenen met iemand die deze niet op hoog niveau machtig is. Dan ga je namelijk elkaars fouten imiteren. Ik weet niet wanneer ze begonnen zijn met Zweeds met elkaar te praten, maar als ze dat al deden voordat ze de taal écht foutloos spraken is dat gewoon dom.quote:Op zondag 30 december 2018 10:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Slim juist, constant de taal oefenen helpt. Zeker in privé sfeer, dan gebruik je toch hele andere woorden dan zakelijk.
Ik gok dat ze echt serieus omzet draaien op NL'ers die naar aanleiding van het programma eens een kijkje komen nemenquote:Op maandag 31 december 2018 11:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, veel tegenslagen, maar doorgezet en er een succes van gemaakt. Ook slim aangepakt om meerdere keren in "ikvertrek" terug te komen.
quote:Maikel de Groot (42) zit vast met gouden handboeien. Het salaris dat hij als accountant verdient, zorgt voor een onbezorgd bestaan waar je niet zo makkelijk afscheid van neemt. Samen met zijn vrouw Britt (36) en kinderen Mike (6) en Mikki (4) leven ze volop het Gooische leven. Totdat Britt haar baan kwijtraakt en in een depressie belandt...
Deze uitzending zie je zaterdag 5 januari om 22.20 uur op NPO 1 (een herhaling van 5 maart 2016)
Maikel, Mike en Mikki, hoe bedenk je het.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 07:09 schreef JayHovah het volgende:
Zaterdag 5 januari 22.20 uur NPO1:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |