SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Another one bites the dust.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:12 schreef franklop het volgende:
Ik kan Marcel niet meer aan jongens
Je weet hoe het eerder dit jaar met je weddenschappen liep he.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:13 schreef Max23 het volgende:
Als Wattimena vanavond wint van Anderson eet ik mijn schoen op
Dat gaat echt niet gebeuren. Gary is daar toch veel te stabiel goed voor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:13 schreef Max23 het volgende:
Als Wattimena vanavond wint van Anderson eet ik mijn schoen op
Is dit een goede troll of gewoon een seniele oude vent?quote:
Eckte fokker.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Deze langharige viezerik, walgelijk!!!
Wacht maar tot het zometeen Game, Set & Mat is voor Searle!quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:15 schreef de_boswachter het volgende:
Deze langharige viezerik, walgelijk!!!
Jermaine Oreshkinquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:15 schreef Szura het volgende:
Wattimena lijkt me wel iemand die denkt dat ie na 3 sets gewonnen/verloren heeft vanavond
Pas maar op, straks zijn die ook nog weg.quote:
Dit jaar de kwartfinale van het Catalonie Open gehaald.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is het met De Vreede?
Dat gaat dit keer echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Je weet hoe het eerder dit jaar met je weddenschappen liep he.
Wat een baasquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit jaar de kwartfinale van het Catalonie Open gehaald.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Die act van O'Connor![]()
"IK GA IEMAND OP ZE BEK SLAAN TIMMEREN oh er is niemand"
https://mobile.twitter.com/RitsdeBoer/status/1076556851519590405quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is dit een goede troll of gewoon een seniele oude vent?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog pic van die ginger danseres?
Prachtige goal maakten ze.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:20 schreef Szura het volgende:
Verrassend zeg, dat ManU ineens weer kan voetballen nadat die kneus is ontslagen
Ja leuk voor jequote:Op zaterdag 22 december 2018 20:20 schreef Szura het volgende:
Verrassend zeg, dat ManU ineens weer kan voetballen nadat die kneus is ontslagen
Wie zou de volgende domme club zijn die Mourinho aanstelt als trainer?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:20 schreef Szura het volgende:
Inter?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie zou de volgende domme club zijn die Mourinho aanstelt als trainer?
Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PEC Zwolle?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fenerbahįe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeker weer vuige smsjes gestuurdquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Zo te zien voelt-ie zich goed!quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Lekker Imogen aan het hosselenquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Ik voel me goed, Weetjewattisquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker Imogen aan het hosselen
Die weet z'n stress wel goed te kanaliseren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Ziedend.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Had Russ gisteren ook wel even tegen Brown mogen zeggen.
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Na het zien van de Barney docu, hoop ik dat Barney nog heel ver gaat komen dit WK.
Hoi Zippy.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Na het zien van de Barney docu, hoop ik dat Barney nog heel ver gaat komen dit WK.
JJJAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Lekker op laten lezen door een niet-expertquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lekker de Order of Merit analyseren
Schijtlolquote:
Imogen /ˈɪmədʒən/, or Imogene, is an English-language female given name of uncertain etymology. Because the first recorded use of the name is by the English playwright William Shakespeare, it is popularly believed that he invented the name.[1] It is chiefly used as a given name in the United Kingdom, Ireland, Canada, Australia, New Zealand, South Africa, Germany, Austria, the Netherlands, Belgium, Switzerland, and Scandinavian countries.quote:
En dit is een foto van maartquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:26 schreef Nober het volgende:
MVG is aan het opwarmen!
[ afbeelding ]
Woowquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Imogen /ˈɪmədʒən/, or I
https://en.wikipedia.org/wiki/Imogen_(given_name)
Witheetquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dit is een foto van maart
Kuttroll
Als Klaasen last heeft van Brown, kan hij dat aangeven bij de referee of zorgt hij ervoor dat hij wat later naar de oche stapt. Maar nee, Klaasen doet dat niet en jankt achteraf bij lieve Arjan die altijd meehuilt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Brown is gewoon een lul Stijn, klaar.
Dit zijn tekstenquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Klaasen last heeft van Brown, kan hij dat aangeven bij de referee of zorgt hij ervoor dat hij wat later naar de oche stapt. Maar nee, Klaasen doet dat niet en jankt achteraf bij lieve Arjan die altijd meehuilt.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Klaasen last heeft van Brown, kan hij dat aangeven bij de referee of zorgt hij ervoor dat hij wat later naar de oche stapt. Maar nee, Klaasen doet dat niet en jankt achteraf bij lieve Arjan die altijd meehuilt.
YouTube genot.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welkom terug. Heb genoten van je commentaar bij de Zwemelfstedentocht.
Ik heb nog ergens een blokkade op, maar ik kan je niet direct bereiken. Wil jij daar eens naar kijken?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Met zo'n waardeloze partij (althans daar lijkt het op aan het begin van de sessie) kom je er ook haast nooit alsnog lekker in
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar past wel een broodje hamburger in
Om te janken zo mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe was de docu van Straya? Ik heb voetbal gekeken.
Terugkijken!quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
TOPSHOWquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb al afscheid genomen. Alles is gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hulplijn telefoonnummer bij de hand houdenquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Zielig huilverhaal. Ik had liever wat anders met dat uurtje gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hij won toch door de tram te laten wegrijden voor Barney kon instappen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:47 schreef BB-King het volgende:
Zou Co op dit moment van Barney kunnen winnen eigenlijk?
Wellicht als Co naar Q school gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:47 schreef BB-King het volgende:
Zou Co op dit moment van Barney kunnen winnen eigenlijk?
Dan is het goed. Bedankt voor je input.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zielig huilverhaal. Ik had liever wat anders met dat uurtje gedaan.
Jaja, wilde geen partij kiezen.quote:
Co laat trams wegrijden jaquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij won toch door de tram te laten wegrijden voor Barney kon instappen?
ALS dat echt gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongekend als in dat hij meedoet met ET's
Best een aardig inkijkje met hier en daar wat vermaakquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
De tram die voor z'n neus wegrijdtquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best een aardig inkijkje met hier en daar wat vermaak
7-/10
Ontslag op staande voet voor machinistquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De tram die voor z'n neus wegrijdt
Die middelvingerquote:
echt opvallend ja. Echt iedereen doet maar ontzettend verongelijkt, of ze nou winnen of verliezenquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
O'Connor ook lekker constant aan het nee-schudden
Dit is een griezelige foto.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel viessnel gelukkigquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gary - Wattimena straks
Veegpartijtje
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was al een UI aan het makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over viessnel gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:56 schreef Zipportal het volgende:
beroerte alarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig geen zoom in op die kop van Maijer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben alle Ryans dit toernooiquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Surl ziet er niet uit maar hij gooit wel lekker no-nonsense
Die heeft een widlcard gehad. Ik heb beide wildcards voor Pieterbaan Centrum en Altrecht verzilverd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:58 schreef Szura het volgende:
Zipportal ik ben blij dat je weer bent vrijgelaten uit de kliniek. Hoe gaat het met tong80 daar?
De druk van Orlandoquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft een widlcard gehad. Ik heb beide wildcards voor Pieterbaan Centrum en Altrecht verzilverd.
Searle = KoosVogelsquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Surl ziet er niet uit maar hij gooit wel lekker no-nonsense
Moffen die Engelse aidsliedjes zingen, moet niet gekker worden.quote:
stukje pener voor ogenequote:Op zaterdag 22 december 2018 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ja het uitbreiden naar 92 spelers is echt een vooruitgang. Man man man man. Haal die twee gehandicapten van m’n scherm. Nog even en ik zap naar NL1. Oh wacht.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ja het uitbreiden naar 92 spelers is echt een vooruitgang. Man man man man. Haal die twee gehandicapten van m’n scherm. Nog even en ik zap naar NL1. Oh wacht.
Sowieso moffen en engelsen die gezellig in één zaal leuk zitten te doen. Deze domme kutgeneratie is 40-45 zeker vergetenquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moffen die Engelse aidsliedjes zingen, moet niet gekker worden.
wtfquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso moffen en engelsen die gezellig in één zaal leuk zitten te doen. Deze domme kutgeneratie is 40-45 zeker vergeten
sowquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso moffen en engelsen die gezellig in één zaal leuk zitten te doen. Deze domme kutgeneratie is 40-45 zeker vergeten
Stelling: Die wijven van Ogene waren lekkerder toen ze 14 waren.quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stelling: Die wijven van Ogene waren lekkerder toen ze 14 kilo lichter waren.
Ze waren altijd matig om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Stelling: Die wijven van Ogene waren lekkerder toen ze 14 waren.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Wil iedereen die een airfryer bezit in dit topic z’n hand opsteken
Ik zou die nieuwe van hun vader zeker doen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
jij bent een heel fout ventjequote:Op zaterdag 22 december 2018 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DR_Flash = Captain Igloquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is net een portie vissticks aan het prepareren
Best zorgwekkend dat je weet hoe de nieuwe vriendin van de vader van drie willekeurige zingende zussen eruit ziet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou die nieuwe van hun vader zeker doen.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze alledrie doen hoor.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is net een portie vissticks aan het prepareren
Dat gaat denk ik tien keer niks worden.quote:
Redelijk opgedroogd dan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ze alledrie doen hoor.
Dat is overal in het nieuws geweest omdat die vriendin jonger is dan alledrie de zusjesquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best zorgwekkend dat je weet hoe de nieuwe vriendin van de vader van drie willekeurige zingende zussen eruit ziet.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is overal in het nieuws geweest omdat die vriendin jonger is dan alledrie de zusjes
In welk nieuws?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is overal in het nieuws geweest omdat die vriendin jonger is dan alledrie de zusjes
Stijn weet dat de moeder van Kim is overleden, ik weet dat de vader van O’Gene een nieuwe vlam heeft. Noem je ons nou homofielen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Best zorgwekkend dat je weet hoe de nieuwe vriendin van de vader van drie willekeurige zingende zussen eruit ziet.
Ik heb genoten van je pik.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga mijn kop eraf zuipen jongens, wat heeft het ook allemaal voor zin? Veel plezier vanavond en tot na de kerst.
Schijnt een plekje vrij te zijn in Altrecht nu Zipportal ontsnapt is, ze zullen me zo wel komen halen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
jij bent een heel fout ventje
quote:
hoiquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
Geniet ervan Max.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga mijn kop eraf zuipen jongens, wat heeft het ook allemaal voor zin? Veel plezier vanavond en tot na de kerst.
Rechts en midden zien er totaal niet uit als zussenquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Redelijk opgedroogd dan.
Oh, dat soort nieuws komt nooit op mijn scherm.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/va(...)e-superfan~a84d76f4/
Dat lijkt me vrij ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een fan van zijn dochtersquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BarneyGodquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruipen zal zequote:Op zaterdag 22 december 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker joh. 20 jarig mokkel die alles voor jou wil doen
De broer van Barnie is ook gevonden zo te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeke is nog maar net dood, of gelijk al nieuwe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best wel. Ik vond het al wennen dat mijn vriendin jonger is dan mijn ruim twee jaar jongere zus.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij ongemakkelijk.
Ligt Altrecht in de buurt van Arnhem?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Schijnt een plekje vrij te zijn in Altrecht nu Zipportal ontsnapt is, ze zullen me zo wel komen halen.
Godverdomme zeg wat lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ik hoop dat searle zijn gooihand breekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |