die kan ik niet downloaden idd met de nederlandse gegevens in de play storequote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:07 schreef trainfreak het volgende:
Deze Belg kijkt via de GoPlay app, maar ik denk dat die in NL niet werkt?
https://npo.nl/start/serie/de-slimste-mens-belgiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:58 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff op de website van npostart gekeken maar ik kan het niet vinden ?.
ik kijk op dit moment via goplay.
Ik kijk via de GoPlay website met een vpn maar volgens mij moet je tegenwoordig ook een belgisch telefoonummer toevoegen ?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:07 schreef trainfreak het volgende:
Deze Belg kijkt via de GoPlay app, maar ik denk dat die in NL niet werkt?
Oei, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:33 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik kijk via de GoPlay website met een vpn maar volgens mij moet je tegenwoordig ook een belgisch telefoonummer toevoegen ?
Gelukkig heb ik daar (nog) geen last van was denk net op tijd met een account aanmaken voordat dat ingevoerd werdt.
Ik zie het voorbijkomen in meer quizzen dat de achternaam (familienaam) juist moet zijn en enkel een voornaam niet voldoende is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
Oke dan klagen we bij NL wel dat er rare dingen wel en niet worden goed gekeurd...
Maar als een antwoord Elvis Prestley is en er wordt Elvis gezegd.... en niet goed gerekend dan denk je wel.... hmmm vreemd
Heerlijk programma. Maar vragen als "Wat zijn naast kaneel de 5 ingredienten van appeltaart" of "Welke landen liggen, buiten Slovenië, aan de Adriatische zee" mogen van mij achterwege gelaten worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat een mooi programma de Vlaamse versie. Blij dat we dat nu ook volledig kunnen zien. En het niveau is ook een stuk hoger. Heerlijk!
Hé dat is nieuw!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/de-slimste-mens-belgie
kloptquote:
maar het gaat dus in Belgie niet zo hard om de kennis als in Nederland.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heerlijk programma. Maar vragen als "Wat zijn naast kaneel de 5 ingredienten van appeltaart" of "Welke landen liggen, buiten Slovenië, aan de Adriatische zee" mogen van mij achterwege gelaten worden.
Bij dit soort vragen gaat het niet echt om de kennis die iemand van een onderwerp heeft.
Mwah, dat zit er bij. Maar toch vind ik op een of andere manier de kennisvragen juist moeilijker dan in NL. En het intelligentieniveau van de kandidaten is in ieder geval een stuk hoger.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het gaat dus in Belgie niet zo hard om de kennis als in Nederland.
doe de beste jogapose uitbeelden is gewoon humor
wie van de drie doet het best een aap na
Vandaar dat Raven er in Nederland al na 1 aflevering uit lag en daar 4 of 5 aflevering aanwezig was.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, dat zit er bij. Maar toch vind ik op een of andere manier de kennisvragen juist moeilijker dan in NL. En het intelligentieniveau van de kandidaten is in ieder geval een stuk hoger.
Sommige gasten zie ik ook liever niet in de jury.quote:Op zondag 10 november 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
ik had maandag niet gezien en geen zin om te VPNen enzo... dus gewacht tot de week op NLziet stond.
Ben blij dat ik dat heb gedaan.
Kon nu flink wat Soundos snel doorspoelen van de maandag.
Gisteren ook weer zoiets.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:13 schreef Nizno het volgende:
Oke dan klagen we bij NL wel dat er rare dingen wel en niet worden goed gekeurd...
Maar als een antwoord Elvis Prestley is en er wordt Elvis gezegd.... en niet goed gerekend dan denk je wel.... hmmm vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gisteren ook weer zoiets.ja ik kijk nu net de herhaling inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
verkleinwoordje ook echt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beterquote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nogal ja, maar t wordt wel wat eentonig zo. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik kijk de Nederlandse versie niet, dit klinkt wel als een goede oplossing.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Even in een spoiler voor wie nog niet bij is.Ik vind het wel een verademing dat er grappen over gemaakt worden. In NL zou dat niet kunnen op TV. Althans niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |