ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beterquote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nogal ja, maar t wordt wel wat eentonig zo. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik kijk de Nederlandse versie niet, dit klinkt wel als een goede oplossing.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Even in een spoiler voor wie nog niet bij is.Ik vind het wel een verademing dat er grappen over gemaakt worden. In NL zou dat niet kunnen op TV. Althans niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |