SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hopelijk komt K Anderson nog langsquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen die bij Arjan langsmoet, vliegt er zowat uit
Soort omgekeerde Darts Radio.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Heb al de hele middag het geluid uitstaan maar toch erger ik me nog aan Marcel.
Maar dat is teeveequote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe slecht die topografie is van die jongens![]()
Gooi zelf eens dan joh waardeloze pannekoek
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.
Lijkt me duidelijk ja. Iedereen lacht bij dat onderdeelquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.
Ik krijg wel het idee dat NL'ers over het algemeen redelijk veel over topografie weten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?
Ik heb de stream aanstaan en daar hebben ze darts radio opstaan. Beetje Russisch roulette, want als ze Wham draaien ben ik af in Whamageddon.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef wimderon het volgende:
Ja Marcel, het zou zomaar kunnen dat er hier weer een geplaatste speler uit vliegt daar ze allebei geplaatst zijn.
Wist jij Ultravox?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.
Ja Marcel, het zou zomaar kunnen dat er hier weer een geplaatste speler uit vliegt daar ze allebei geplaatst zijn.
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat NL'ers over het algemeen redelijk veel over topografie weten.
Ja maar met mijn dartsskills zou ik het ergens gooien waar Los Angeles ligt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?
Precies, ik heb ook wel minder intelligente vrienden maar die weten wel gewoon netjes de hoofdsteden van de meeste landen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.
Weten ze ook alle hoofdsteden van die Afrikaanse landen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook wel minder intelligente vrienden maar die weten wel gewoon netjes de hoofdsteden van de meeste landen.
Dit programma nuanceerde dat wel aardig:quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.
Niet alle landen denk ik. Maar wel Marokko en zo.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weten ze ook alle hoofdsteden van die Afrikaanse landen?
Ik weet dat ook niet zo erg, maar goed dat is toch allemaal rimboe.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alle landen denk ik. Maar wel Marokko en zo.
Beter dan spinvis jahquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik welIs een wereldnummer trouwens
Ja, Mani en ik noemen dat gewoon 'shitholes'.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet zo erg, maar goed dat is toch allemaal rimboe.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alle landen denk ik. Maar wel Marokko en zo.
Dan doe je gewoon niet meer mee.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit programma nuanceerde dat wel aardig:
Hij stelt hem ook wel echt simpele vragen alleenquote:
Ik wist Madagaskar niet hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij stelt hem ook wel echt simpele vragen alleen
De hoofdstad van Madagaskar is voor kenners hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Madagaskar, Ghana wist ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat minimaal 50% van de Nederlanders Australië ook niet weet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Madagaskar, Ghana wist ik niet
Er zijn genoeg mensen die zich niet verdiepen in topografie.
Smerige instinker.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat minimaal 50% van de Nederlanders Australië ook niet weet.
Daarom. En 75% zegt Istanbul bij Turkije.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen de grote, rullevante landen maar weten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De rest is Turk, dus: klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daarom. En 75% zegt Istanbul bij Turkije.
Ik ben geen psychische analist.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben geen psychische analist.
Dat is wel teleurstellend, Antananarivo is toch een vrij memorabele naamquote:
Nog nooit van gehoord tot dat filmpje.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel teleurstellend, Antananarivo is toch een vrij memorabele naam
Schroeivrije openingsfase.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een bedenkelijk niveau tot nu toe.
Had hem dan op zijn minst gevraagd naar de Salomonseilanden, Tuvalu of de Cookeilanden. Dat is voor kenners.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De hoofdstad van Madagaskar is voor kenners hoor.
Heb het deels gevolgd. Laatste partij alleen niet. Bedenk me wel dat ik Ziggo Go daar nog aan heb staan.quote:
Bord op schoot genotquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over docu's gesproken: nog 02:15:45
Kapsalon?quote:
Jamie Lewis weet dondersgoed dat het WK het enige is wat telt in het darts.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef wimderon het volgende:
El-Stinho zit te genieten van Jamie Lewis die weer een run gaat maken op het WK.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:49 schreef wimderon het volgende:
Ja Niels, het overvolle dartsjaar heeft tussen de tweede en derde ronde toegeslagen bij Derrul.
Cordon bleu is cordon bleu.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb geen BBW vriendin. Of überhaupt een vriendin.
Aardappeltjes, cordon bleu en snijbonen
Arme jij. Desondanks wel een burgerlijk diner.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb geen BBW vriendin. Of überhaupt een vriendin.
Aardappeltjes, cordon bleu en snijbonen
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Arme jij. Desondanks wel een burgerlijk diner.
Lekker alfabetischquote:
Stichting Kind In Ontwikkeling?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker alfabetischKio is next
Wie is Kio?
Doet er een vrouw mee aan het spel?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:50 schreef Tagliano het volgende:
Degene die dit jaar het voorspelspel wint heeft er het minste kijk op
Sommige vrouwen hebben er wel kijk opquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet er een vrouw mee aan het spel?
Waarom staat hij niet hoger op de OoM dan? Speelt ie weinig of zo?quote:
We worden gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Tagliano het volgende:
De regie is weer eens klaar met Maijert, genot
Robbie de Kip, leg eens een ei!quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daarna Ricardo Kip of toch Kip Carpenter?
Rits heeft ons vast al de loef afgestoken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een leuk feitje voor een tweet naar rtl7darts
Dat zou zielig zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stichting Kind In Ontwikkeling?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Robbie de Kip, leg eens een ei!
Ritsgod zou prima in DRT passenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rits heeft ons vast al de loef afgestoken.
Benito met zijn Kiss (opkomst)?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daarna Ricardo Kip of toch Kip Carpenter?
Ja ik wou zeggen, vraag of hij hierheen komtquote:
Klopt, maar kan mij veel EK/WK-poules herinneren waar steeds vrouwen wonnen die zomaar wat invulden. In tegenstelling tot de 'kenners'quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben er wel kijk op
170quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is tot nu toe de hoogste finish van het WK eigenlijk?
Die historische 170.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Koert heeft in de studio ook de magische 170 gegooid.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Met 12 pijlen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Koert heeft in de studio ook de magische 170 gegooid.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat noem ik geen kapsalon, maar geniet ervan.
ectogodquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Machtig spul altijd wel, twee happen ervan en je zit al vol.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Machtig spul altijd wel, twee happen ervan en je zit al vol.
De pizzeria wel gelukkig. Dank je.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe dan maar een broodje döner met satésaus.quote:
Ik wist niet dat ik dit ooit wilde proberen, maar nu wel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik had gister nog een kroket bij de kapsalon.
Agree. Kapsalon is altijd met kebab, sloffe patat of aardappelschijfjes, verlepte sla en een plakkaat kaas er over om het af te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek een gifje maar kan hem niet vinden.
Welke?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zoek een gifje maar kan hem niet vinden.
Er horen ook wel uien bij.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Agree. Kapsalon is altijd met kebab, sloffe patat of aardappelschijfjes, verlepte sla en een plakkaat kaas er over om het af te maken.
Ik zie Dolan nog pontificaal ertussen staan...quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef KennyPowers het volgende:
Straks is er niemand meer om te haten, da's ook niet leuk.
Ik ga een groot broodje döner halen.quote:
Ian White boodschappentas?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Die van die man die met zijn tas loopt, lijkt op Gurney.
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ian White boodschappentas?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Arrested Developmentquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Dit toernooi ook al gegooid?quote:
Dat hebben we eerder vanmiddag ook al gezegdquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit toernooi ook al gegooid?Wie en waar?
Pep hype voorbij?quote:
Ik ken de eigenaars, zaak zit hier vlakbij. En heb ook nog een vriendin die eet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
geen gedoe met minimaal bestelbedrag in friesland?
Die moet je houden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
En heb ook nog een vriendin die eet.
Zo dan.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://streamja.com/LoPv Koekoek
sorry heequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder vanmiddag ook al gezegd
Lekker uitverdedigd wel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja heerlijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OK thx, dat had ik totaal gemist idd. Moest werkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:09 schreef Max23 het volgende:
@flash
Overigens was het Dolan die 170 gooide afgelopen woensdag
Is bij mij niet meer mogelijk op een normale manierquote:
Bij de tan-dartsquote:
Wowquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verdient niets op basis van vandaag.quote:
Dit heeft hij wel vaker hoorquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zal mij benieuwen met wat voor vehaal hij na deze nederlaag komtEr moet wat aan de hand zijn.
Inderdaad: Hoe KAN dit?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zal mij benieuwen met wat voor vehaal hij na deze nederlaag komtEr moet wat aan de hand zijn.
ik vond hem bij de opkomst al enorm bleek eruit zien, mss istie wel ziek of zoquote:
Ziedend.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Gurney de geest hervindt en Jamie Lewis alsnog eruit kegelt. Weer zo'n figuur die het hele jaar geen ene kut presteert en weer gezellig met het WK zijn best doet. Zak door je hoeven.
maggewoonniegebeurehklaarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef Pery het volgende:
We weten het nu wel dat gelul over zijn houding.
Ze vliegen er niet in voor Gurney, punt.
Dit had een Yannick post kunnen zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat Gurney de geest hervindt en Jamie Lewis alsnog eruit kegelt. Weer zo'n figuur die het hele jaar geen ene kut presteert en weer gezellig met het WK zijn best doet. Zak door je hoeven.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Gurney heeft het aan zich zelf te wijten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ik dacht het ook bij het begin. (lol)quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit had een Yannick post kunnen zijn
Verschrikkelijk hoe alle smoesjes uit de kast worden getrokken als het niet loopt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
maggewoonniegebeurehklaar
Chisnall die slecht tegen Payne gooide omdat die hetzelfde shirt had als VdVquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:15 schreef Pery het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hoe alle smoesjes uit de kast worden getrokken als het niet loopt.
En als hij een set wint dan hoor je ze weer niet.
Dat gelul met dat Van der Voort shirtje laatst was ook hilarisch. Weet niet meer welke partij.
Hoi Yannick.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Verrassingen zijn inderdaad bij elke sport juist leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:16 schreef Grifte het volgende:
Vind het juist wel mooi dat sommige spelers zich zo kunnen opladen voor het WK, na een kutseizoen gedraaid te hebben. Als enkel de spelers mogen shinen die dat het hele jaar al doen, zou het maar een saaie en voorspelbare bedoening worden.
De rest van het jaar boeit ook niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ja, prachtigquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Chisnall die slecht tegen Payne gooide omdat die hetzelfde shirt had als VdV
Draait vervolgens de partij om van 0-2 naar 3-2
Bedankt Marcel
gisteren met klaassen dan de schrijver stond in de weg en Brown gooide niet in het gewenste tempoquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:15 schreef Pery het volgende:
[..]
Verschrikkelijk hoe alle smoesjes uit de kast worden getrokken als het niet loopt.
En als hij een set wint dan hoor je ze weer niet.
Dat gelul met dat Van der Voort shirtje laatst was ook hilarisch. Weet niet meer welke partij.
Beetje net als de Tour?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De rest van het jaar boeit ook niet.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn die niet van verrassingen houdt genot.
Dat valt wel mee. Je hebt Milaan- San Remo, de Ronde van Vlaanderen, Parijs- Roubaix, Giro, Tour, Vuelta, wereldkampioenschap. Dat lijkt me aardig verspreid.quote:
Zo erg irritant vond ik Brown niet gooien, perfecte smoes inderdaad weer.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:19 schreef Machielovic het volgende:
[..]
gisteren met klaassen dan de schrijver stond in de weg en Brown gooide niet in het gewenste tempo
Ze fietsen dan ook zelden in toernooivorm.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij wielrennen boeit geen enkel toernooi.
Ik ga weer lekker in de middenmoot eindigen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ALLES fout in het voorspelspel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |