SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Hopelijk komt K Anderson nog langsquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen die bij Arjan langsmoet, vliegt er zowat uit
Soort omgekeerde Darts Radio.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef Slobeend het volgende:
Heb al de hele middag het geluid uitstaan maar toch erger ik me nog aan Marcel.
Maar dat is teeveequote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe slecht die topografie is van die jongens![]()
Gooi zelf eens dan joh waardeloze pannekoek
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.
Lijkt me duidelijk ja. Iedereen lacht bij dat onderdeelquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens kunnen dat heel veel vooraf op is genomen en het uitgezonden wordt op het moment dat iemand nog rullevant is.
Ik krijg wel het idee dat NL'ers over het algemeen redelijk veel over topografie weten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?
Ik heb de stream aanstaan en daar hebben ze darts radio opstaan. Beetje Russisch roulette, want als ze Wham draaien ben ik af in Whamageddon.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef wimderon het volgende:
Ja Marcel, het zou zomaar kunnen dat er hier weer een geplaatste speler uit vliegt daar ze allebei geplaatst zijn.
Wist jij Ultravox?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze krijgen soms wel echt kutvragen.
Ja Marcel, het zou zomaar kunnen dat er hier weer een geplaatste speler uit vliegt daar ze allebei geplaatst zijn.
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee dat NL'ers over het algemeen redelijk veel over topografie weten.
Ja maar met mijn dartsskills zou ik het ergens gooien waar Los Angeles ligt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij of Real Madrid in Spanje ligt?
Precies, ik heb ook wel minder intelligente vrienden maar die weten wel gewoon netjes de hoofdsteden van de meeste landen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.
Weten ze ook alle hoofdsteden van die Afrikaanse landen?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook wel minder intelligente vrienden maar die weten wel gewoon netjes de hoofdsteden van de meeste landen.
Dit programma nuanceerde dat wel aardig:quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Krijgen wij ook netjes op school geleerd.
Niet alle landen denk ik. Maar wel Marokko en zo.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weten ze ook alle hoofdsteden van die Afrikaanse landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |