quote:
quote:
Bewijs het tegendeel danquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vervelende trolletjes kan je beter gewoon negeren.
Nee. De bewijslast ligt nog steeds aan jouw kant.quote:
Dat er tegenwoordig nogal veel gletsjers smelten ligt niet aan een grote hoeveelheid fartende krokodillen. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik mis in dit bericht, of dit een probleem is. Gletsjers smelten en groeien al zolang de aarde bestaat, het is niet iets nieuws.
Ik vroeg of dit een probleem is, niet wat de eventuele oorzaak is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat er tegenwoordig nogal veel gletsjers smelten ligt niet aan een grote hoeveelheid fartende krokodillen. Maar dat weet je zelf ook wel.
We zitten in een interglaciale periode (een iets warmere periode), dus dat gletsjers afnemen in volume is op zich niet heel gek en ook niet direct een probleem. De vaart waarmee dat de laatste tijd gaat is dat wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik mis in dit bericht, of dit een probleem is. Gletsjers smelten en groeien al zolang de aarde bestaat, het is niet iets nieuws.
Kijk eens naar de Etna. Doeg klimaatakkoordquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee. De bewijslast ligt nog steeds aan jouw kant.
?quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Etna. Doeg klimaatakkoord
Je reinste onzin.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Etna barst regelmatig uit. Het is wachten op een uitbarsting van een echte supervulkaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:07 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |