Ok...quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:12 schreef Treinhomo het volgende:
ProRail; the compact zo nice, they named it twice.
Waarom moet ProRail in godsnaam reclame maken?quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:24 schreef kurk_droog het volgende:
Die reclame van prorail is ook zo dom. Verbinden, verbeteren, verduurzamen. Wat dan?
Volgens het artikel van het AD nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 07:48 schreef Eenskijken het volgende:
NWS / ProRail verliest 18 miljoen euro aan zakenman door grondblunder
Gaat dit niet over hetzelfde?
Dat wordt het al, anders zouden de prijzen namelijk nóg hoger zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:40 schreef Takadanobaba het volgende:
De reiziger betaalt die extreem dure kaartjes wel weer. Wanneer wordt de trein eens gesubsidieerd? Kan je mooi het geld voor gebruiken dat de auto-belastingen oplevert.
Van wat ik van het vorige herhaal kan herinneren wilde ProRail het wel kopen maar stak de minister daar een stokje voor.quote:Op zondag 23 december 2018 18:05 schreef wielrennerdt het volgende:
ProRail heeft het toentertijd met een reden niet gekocht. Later zijn ze er achter gekomen dat dat toch niet zo slim is geweest. Maar makkelijk praten achteraf natuurlijk. Het was toen een prima beslissing.
En wie was die minister danquote:Op zondag 23 december 2018 18:40 schreef tjoptjop het volgende:
Van wat ik van het vorige herhaal kan herinneren wilde ProRail het wel kopen maar stak de minister daar een stokje voor.
Nee, die wordt burgemeesterquote:Op zondag 23 december 2018 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En wie was die minister dan
Dan gaan we die even ter verantwoording roepen en straffen en een bestuursverbod geven
Zo werkt het toch in nl
Lag iets anders, maar gezien de macht van de overheid op ProRail vraag ik me af hoe vrijwillig/dwingend dat 'advies' was.quote:e zaak draait rond vele honderden kleine percelen grond langs het spoor, overal in Nederland. Soms maar 30 centimeter breed. De grond was van NS Vastgoed, dat jarenlang van de percelen af wilde. NS Vastgoed bood het pakket in 2005 en in 2010 aan bij ProRail. Maar na een negatief advies van het ministerie van Verkeer en Waterstaat besloot de spoorbeheerder de percelen niet te kopen. https://www.ad.nl/binnenl(...)ondblunder~ab6d5863/
Maar dan is Halsema geen burgermeester van Amsterdam meerquote:Op zondag 23 december 2018 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die zulke blunders maken, moeten op staande voet worden ontslagen; zonder enige aanspraak op bonussen of gouden handdrukken. Het is hoog tijd dat falen eens genoemd wordt wat het is: falen.
Daarnaast heeft wielrennerdt het over ProRail, die hebben gewoon (tweemaal) een advies van het ministerie (in deze functionerend als eigenaar van ProRail) opgevolgd. Dat is ze imho lastig te verwijten.quote:Op zondag 23 december 2018 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, het is van achter ons toetsenbord vrij voor de hand liggend om dit af te doen als ambtelijk falen, maar de realiteit is dat we niet weten wat indertijd de afweging was om de grond niet aan te kopen. Misschien is het te wobben, maar zonder die achtergrond is maar moeilijk te beoordelen of hier iets fout is gegaan.
Aldus. Peanuts. Niet belangrijk. Het lijkt je wel hoog te zitten verder.quote:Op zondag 23 december 2018 19:38 schreef wielrennerdt het volgende:
Tevens gaat het over een bedrag van 18 miljoen. Waar hebben we het over.
Uhm, jij bent hier degene die begint over mijn posts. Deze reactie is nog zwakker dan ' ' reageren.quote:Op zondag 23 december 2018 19:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het lijkt je wel hoog te zitten verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |