quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:21 schreef Lemijn het volgende:
OMG mijn Santa heeft inpakskills. Kijk nou! In het echt mooier dan op de foto maar er zat zelfs een krullerige strik omheen. En een wijze inpakles voor mijzelf: plak het begin van het papier vast aan het cadeau
![]()
. Heb ik serieus nog gezien of bedacht. Dat had me al zoveel leed kunnen besparen....
[ afbeelding ]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo verwend.
Hier keek ik al dagen tegenaan.
[ afbeelding ]
En dit is het nu.
[ afbeelding ]
Het is een echt Secret Santa pakket want het heeft én dingen van mijn lijstje én een goede hoeveelheid chocola en thee.
Ik ben onwijs blij met de badspeeltjes voor Jacob want die hebben we dus nog steeds niet, en met zakdoeken voor mezelfen ook met alles waar ik niet om heb gevraagd! Zo tof! En zelfs chips voor Jacob, die geef ik vaak in de auto en de voorraad is net op net als mijn voorraad eigen chips trouwens dus ik ben overal heel blij mee.
Dankjewel lieve D.U.M.A.N.! Super tof en fijn dat je dit allemaal voor me verzameld en bedacht en ingepakt hebt!
![]()
![]()
Ik wacht op je mijn lieve lootquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:37 schreef elamanilo het volgende:
![]()
Wat een toffe pakjes komen er hier al voorbij!
Ik wacht nog op die uitslaapzoon van mij.
Want die wil vast heel graag helpen met scheuren,
dus straks pas gaat het hier gebeuren...
Dat meen jequote:Op zaterdag 22 december 2018 09:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.Maar uiteindelijk wel!
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootjequote:Ik ben blij dat jij (en Jacob!) blij bent!Heb me geprobeerd te houden aan je lijstje én heb je lopen stalken (zie chips
).
![]()
Het is allemaal van porselein.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
Nee hoor, hij was maar 1 dagje vertraagdquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef Lemijn het volgende:
Feelgoodtopic.
En lieve Nanuke, lees ik nou goed dat je zowel als verzender als als ontvanger pech had met de bezorging? Wat stom zeg!
Lieve Songeur,quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
[..]
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootje.
❤quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:09 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben net uitgepakt! Dankjewel VenusFlyTrap, voor onze leuke cadeautjes. Straks foto's, nu eerst de zaterdag verplichtingen.
Ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt![]()
Dat is niet erg lieve meid,quote:Op zaterdag 22 december 2018 07:55 schreef Aure het volgende:
Veel plezier met uitpakken vandaagik wil graag foto's zien!
Lieve santa, ik pak mijn cadeautjes pas uit als ik weer thuis ben dus je houdt een verslag van mij te goed
Volgens mij komt mijn pakketje met postnl, maar die is er ook nog niet. Ik vind het ook echt naar voor Nanunanukerst. Zoveel moeite en energie en dan komt het maar niet aan...quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt heel kut. Verstuur daarom altijd met postnl eigenlijk, dat gaat altijd goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |