abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183891736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:21 schreef Lemijn het volgende:
OMG mijn Santa heeft inpakskills O+ . Kijk nou! In het echt mooier dan op de foto maar er zat zelfs een krullerige strik omheen. En een wijze inpakles voor mijzelf: plak het begin van het papier vast aan het cadeau :o |:( . Heb ik serieus nog gezien of bedacht. Dat had me al zoveel leed kunnen besparen....
[ afbeelding ]
*O* O+
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:36:41 #52
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183891879
Ik ben zo verwend *O* .

Hier keek ik al dagen tegenaan }:| .

En dit is het nu _O_ .

Het is een echt Secret Santa pakket want het heeft én dingen van mijn lijstje én een goede hoeveelheid chocola en thee c_/ .

Ik ben onwijs blij met de badspeeltjes voor Jacob want die hebben we dus nog steeds niet, en met zakdoeken voor mezelf :s) en ook met alles waar ik niet om heb gevraagd! Zo tof! En zelfs chips voor Jacob, die geef ik vaak in de auto en de voorraad is net op net als mijn voorraad eigen chips trouwens dus ik ben overal heel blij mee.

Dankjewel lieve D.U.M.A.N.! Super tof en fijn dat je dit allemaal voor me verzameld en bedacht en ingepakt hebt!
*;
*;
*;
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183891894
O+

Wat een toffe pakjes komen er hier al voorbij!
Ik wacht nog op die uitslaapzoon van mij.
Want die wil vast heel graag helpen met scheuren,
dus straks pas gaat het hier gebeuren...
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:38:26 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183891900
Ik heb een heerlijk huid op huid moment met prul op de bank en zit in de tussentijd te wachten tot meneer Tink uit bed is. En gisteren dacht ik daar niet over na en beloofde ik hem dat hij mocht uitslapen... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_183891954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo verwend *O* .

Hier keek ik al dagen tegenaan }:| .
[ afbeelding ]

En dit is het nu _O_ .
[ afbeelding ]

Het is een echt Secret Santa pakket want het heeft én dingen van mijn lijstje én een goede hoeveelheid chocola en thee c_/ .

Ik ben onwijs blij met de badspeeltjes voor Jacob want die hebben we dus nog steeds niet, en met zakdoeken voor mezelf :s) en ook met alles waar ik niet om heb gevraagd! Zo tof! En zelfs chips voor Jacob, die geef ik vaak in de auto en de voorraad is net op net als mijn voorraad eigen chips trouwens dus ik ben overal heel blij mee.

Dankjewel lieve D.U.M.A.N.! Super tof en fijn dat je dit allemaal voor me verzameld en bedacht en ingepakt hebt!
*;
*;
*;
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden. _O- Maar uiteindelijk wel! *O*

Ik ben blij dat jij (en Jacob!) blij bent! *O* Heb me geprobeerd te houden aan je lijstje én heb je lopen stalken (zie chips :P ).

~:) *;
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:42:34 #56
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183891961
Jaaaa, kinderen die smachtend voor de boom zitten O+.
En uitpakfoto's met kinderen O+ .

Dat helpt zo voor het feelgood gehalte van dit topic *O* *O* .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183892004
OMG wat zijn we verwend!! Ik ga de foto’s nog even bewerken zodat Sjaak en ik er niet heel herkenbaar op staan, maar ik vind het zo gaaf!

Sjaak kreeg een rugzak van Cars en hij is er zo ontzettend blij mee! “Ik ga meteen kijken of deze mij past mama!” En hij paste (uiteraard :') ) dus toen was hij extra blij. Hij heeft er al allemaal speelgoed in gedaan en wil nu ergens naartoe, want dan kan hij zijn rugzak meenemen O+
De Poptarts zijn al opgegeten door mijn vrouw ^O^

Lieve Santa, ik ben heel slecht in raden en mijn supportgroep laat me ook enorm in de steek, dus ik ga nog even verder op zoek naar wie je zou kunnen zijn. Maar we zijn zo blij met je O+ :*
pi_183892027
Jaaaaa lieve Nanuke! Wat een leuk pakket!

Ik heb je naam van de kaart want ik had het anders echt niet geraden!

Een doos vol :o

Pakjes! En heel mooi ingepakt hoor! Er zat overal een klein beetje verdacht wit poeder op :D

Daarom was het zo zwaar! Een leuk kookboek!

Allemaal creatieve spulletjes! Mooie markers en kalligrafiepennen en deze grappige kerstbalknutselkit!

Hier kwam het witte poeder vandaan! Hahahaha. Gelukkig niet teveel uitgekomen hoor, kan het prima bakken. Heerlijk!

Duizend hartjes! Dit wordt een hele mooie sjaal!

deze had ook nog een broertje, zonder kaarsje erin. Weet niet of t er expres bij zit, maar komt altijd van pas!

Allessss

Nog niet getoond: de lekkere marsepeinbonbons en de mooie markers.

Lieve Nanuke je hebt een heel lief en toepasselijk en feestelijk pakje gemaakt! Dankjewel!
Kwak
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:48:55 #59
481179 VogelOpVenus
blind date op de planeet
pi_183892029
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:37 schreef elamanilo het volgende:
O+

Wat een toffe pakjes komen er hier al voorbij!
Ik wacht nog op die uitslaapzoon van mij.
Want die wil vast heel graag helpen met scheuren,
dus straks pas gaat het hier gebeuren...
Ik wacht op je mijn lieve loot
Mijn hart is klein maar mijn geduld best groot
Ging hij inderdaad weer laat in bed?
Ik denk dat ik mijn zinnen gewoon verzet
En zo mijn eigen uitslaapzoon weer haal
Zelf had ik weer een uitslaapfaal
Ik vind het zo leuk dat ik nu weer waar
Het straks gaat gebeuren en welk paar
Mooie kinderen je helpen scheuren
Zo lang het vandaag maar gaat gebeuren!
Secret Santa voor leukste hippie van OUD ♥
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:51:30 #60
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183892058
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden. _O- Maar uiteindelijk wel! *O*
Dat meen je _O- . Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite :* .

quote:
Ik ben blij dat jij (en Jacob!) blij bent! *O* Heb me geprobeerd te houden aan je lijstje én heb je lopen stalken (zie chips :P ).

~:) *;
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootje :9~ .
pi_183892059
Sjaak ging meehelpen met uitpakken, uiteraard.

Dit zijn alle cadeautjes bij elkaar O+ Sjaak kan straks mooi helpen met het bakken van koekjes. Dat wilden we morgen al gaan doen en dan de koekjes uitdelen aan de buren enzo. Dus dit is echt perfect O+
pi_183892063
Mijn kind was voor het eerst 0 interested in scheuren. Sorry!

Te druk met kerstbrieven “schrijven” aan de opa’s en oma’s en helemaal murw van het sintgeweld nog denk ik :')
Kwak
  zaterdag 22 december 2018 @ 09:54:20 #63
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183892083
Feelgoodtopic *; .

En lieve Nanuke, lees ik nou goed dat je zowel als verzender als als ontvanger pech had met de bezorging? Wat stom zeg!
pi_183892097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat meen je _O- . Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite :* .
Het is allemaal van porselein. :P
pi_183892101
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef Lemijn het volgende:
Feelgoodtopic *; .

En lieve Nanuke, lees ik nou goed dat je zowel als verzender als als ontvanger pech had met de bezorging? Wat stom zeg!
Nee hoor, hij was maar 1 dagje vertraagd :) gisteren aangekomen. (Nanu zender)
Kwak
pi_183892121
Ohh, kwakzor wat ben je snel met uitpakken. En wat fijn dat het in de smaak valt. O+ het idee was inderdaad een knutselpakket met wat leuke aanvulling. Ik was best bang dat het niet leuk genoeg zou zijn, want ik voel mezelf niet zo heel leuk op dit moment. Dus blij dat je het leuk vindt. :)

De waxinelichtjes waren niet met opzet, ik had zelf de snippers en de waxinelichtjes als vulling in het kerstpakket van werk, en heb de snippers verbruikt. Per ongeluk dus ook een waxinelichtje ertussen. :@ :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 22 december 2018 @ 10:01:14 #67
481190 PereNoelSongeur
De Nadenkende Kerstman
pi_183892166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:25 schreef Songeur het volgende:
Mijn pakje, waar blijf je?
Lieve Songeur,

Ik heb net contact gehad met DHL en ze zijn het pakketje kwijt in een nog onbekend sorteercentrum. Ik ben bang dat het adres label er van af is gegaan.
Ze hebben zichzelf 5 werkdagen de tijd gegeven om het pakketje op te sporen. Dus het duurt wel eventjes zo rond kerst.

Ik zit me nu zo verschrikkelijk schuldig te voelen, ook omdat het nu net bij jou mis gaat. Ik kan mezelf ook wel voor mijn kop slaan dat ik er niet eerder achteraan ben gegaan.

Ik houd je op de hoogte. Ik hoop dat je het mij vergeeft.
pi_183892181
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:

[..]

[..]

Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootje :9~ .
:D Ik las net al dat je net door jouw voorraad heen was en dacht meteen: Hmmmm ik heb een vermoeden waar je voorraad gebleven is.. ;) :P
pi_183892210
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:09 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben net uitgepakt! Dankjewel VenusFlyTrap, voor onze leuke cadeautjes. Straks foto's, nu eerst de zaterdag verplichtingen.

Ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt O+ ~:)
pi_183892230
:'( Ohh PereNoelSongeur... Wat ontzettend stom van DHL... Ik had vanuit mijn werk al wel begrepen dat DHL niet zo betrouwbaar is als PostNL, op alle vlakken... Maar dit is wel heel onhandig van ze...
Het is dus ook niet jouw fout! Jij hebt er alles aan gedaan om je pakje samen te stellen en op tijd op de post te doen. Pfff.. kan me zo voorstellen dat je er verdrietig van bent! Ik wil je een hart onder de riem steken, maar weet niet zo goed hoe! :*
  zaterdag 22 december 2018 @ 10:07:44 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_183892244
Ik vind het ook echt heel kut. Verstuur daarom altijd met postnl eigenlijk, dat gaat altijd goed.
disclaimer
pi_183892523
Hier dan onze uitpakfoto's. Ik haal ze binnenkort weer weg (i.v.m. kind). De doos zat gewoon helemaal vól :o

Klei, nóg meer klei, een kleine deegroller en een vliegtuig uitsteekvormpje, chenilledraad, raamstiften en een kleurboek met krijtjes. Op de eerste pagina van het kleurboek stond een dino, die wordt nu ingekleurd O+
pi_183892698
Frits had woensdag al wat drama geschopt over het niet mogen uitpakken van de doos. Direct na het uitpakken zei hij dat het toch wel erg leuk was dat hij moest wachten tot vandaag. Na het ontbijt in bed en het spelen met de nieuwe slimme verlichting rende hij richting de boom waar op magische wijze vannacht onze doos met cadeautjes was verschenen. Ik mocht mijn haar niet meer drogen. Er Moest NU Uitgepakt Worden!

Het inpakpapier was rap van de doos en de verrassing was groot, er zaten zoveel pakjes in! Terwijl ik het gedicht voorlas, luisterde de peuter aandacht en keek hij nieuwsgierig naar de cadeautjes.

Wat zijn we ontzettend verwend! Spelletjes voor Frits, speeltjes voor de buikbaby, chocospoon met een peperkoekmannetje (geconfisqueerd door Frits "Samen delen, mama!").

Dank je wel lieve Saskia!

Ik ben nog even zoekende hoe ik foto's kan delen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Cholula op 22-12-2018 10:57:28 ]
pi_183892737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 07:55 schreef Aure het volgende:
Veel plezier met uitpakken vandaag O+ ik wil graag foto's zien!

Lieve santa, ik pak mijn cadeautjes pas uit als ik weer thuis ben dus je houdt een verslag van mij te goed :*
Dat is niet erg lieve meid,
Neem gewoon lekker de tijd!

De afzenderspostcode bevatte trouwens ook een hint,
Naar de positie waarop je mij (en jezelf) op het deelnemerslijstje van dit topic vindt! ;)

Alvast veel uitpakplezier!
Ikzelf moet ook nog even wachten hier!
Mijn pakket is namelijk ook nog onderweg,
Vandaar ik pas laat in de avond over de inhoud 'verslagleg'! ~:)
pi_183892748
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt heel kut. Verstuur daarom altijd met postnl eigenlijk, dat gaat altijd goed.
Volgens mij komt mijn pakketje met postnl, maar die is er ook nog niet. Ik vind het ook echt naar voor Nanunanukerst. Zoveel moeite en energie en dan komt het maar niet aan...
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')