abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183876325
Met als laatste nieuws uit het vorige deel:

Groenewegen rijdt naast de Tour ook de Vuelta
Tolhoek, Gesink, De Plus, Martens, De Tier, Van Emden, Bouwman en Roglic de Giroploeg van Jumbo

En van Poppel gaat zich op de klassiekers richten
pi_183876365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:24 schreef Marcoss het volgende:

Groenewegen naar de Tour/Vuelta
Tolhoek, Gesink, De Plus, Martens, De Tier, Van Emden, Bouwman, Roglic de Giroploeg van Jumbo

Dat is best een lekker ploegje.
pi_183876849
quote:

Tolhoek, Gesink, De Plus, Martens, De Tier, Van Emden, Bouwman en Roglic de Giroploeg van Jumbo

Niks mis mee. Daar kunnen ze mee voor de dag komen in Italië.

Dat Poppeltje zich meer op de klassiekers gaat richten lijkt me ook niet meer dan logisch.
pi_183877780
Wegprogramma van WvA:

quote:
Omloop
Strade
MSR
E3
GW
RvV
PR
AGR

[ Bericht 3% gewijzigd door IbanMayo op 21-12-2018 16:43:20 ]
pi_183878246
Plugge zei trouwens ook dat ze in 2020 met een jeugdopleiding gaan komen, dus hopelijk wordt dat een beetje de opvolger van het Rabo Development Team.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pistolero op 21-12-2018 17:18:05 ]
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 17:10:32 #7
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_183878651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:52 schreef Pistolero het volgende:
Plugge zei trouwens ook dat ze in 2020 met een jeugdopleiding gaan komen, dus hopelijk wordt dat een beter de opvolger van het Rabo Development Team.
Stellen ze wel lang uit zeg. Was eerst de bedoeling dat ze daar volgend jaar al mee zouden beginnen.

Voor een vrouwenploeg wordt het eigenlijk ook wel tijd, als ze toch voor de lange termijn willen gaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_183879598
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Stellen ze wel lang uit zeg. Was eerst de bedoeling dat ze daar volgend jaar al mee zouden beginnen.

Voor een vrouwenploeg wordt het eigenlijk ook wel tijd, als ze toch voor de lange termijn willen gaan.
Dat was oorspronkelijk het plan ja. Maar ik denk dat ze uiteindelijk er voor gekozen hebben om eerst de basisstructuur voor de lange termijn op orde te krijgen. Nu dat geregeld is zullen ze wel gaan uitbreiden de komende jaren.

Ik las ook al ergens dat veldrit- , marathon- en shorttrackteams eventueel een optie zijn.
pi_183880340
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:09 schreef showtimer het volgende:

[..]

Sierk Jan ook?
,,Het is nu Anna de Haan-Van der Breggen. Ik vond het wel moeilijk kiezen. Het heeft iets moois om zijn naam te nemen, maar ik heb Van der Breggen erbij gelaten omdat het de naam is waarmee ik blijf racen.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183880785
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

,,Het is nu Anna de Haan-Van der Breggen. Ik vond het wel moeilijk kiezen. Het heeft iets moois om zijn naam te nemen, maar ik heb Van der Breggen erbij gelaten omdat het de naam is waarmee ik blijf racen.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zie jij het jezelf combineren, moeder zijn en fietsen?
,,Nee. Er zijn er wel een paar die het doen. Lizzie Armitstead, en Marta Bastianelli heeft ook een kind. Al kan het wel hoor, dat Sierk Jan hier gewoon thuis is en ik fiets.
pi_183881139
Jumbo heeft echt een prima ploeg,ook in de breedte _O_

Ze hebben het goed voor elkaar daar
  vrijdag 21 december 2018 @ 19:42:10 #12
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183881474
quote:

Welke klimknechten blijven er dan over voor Kruijswijk naast Bennett?
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:09:13 #13
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_183882072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

SPOILER
Oei, gezien de rest van die quote gelooft ze in dubbele predestinatie. Da's niet echt een vrolijke manier van geloven, zeg maar.

Edit: hele artikel even gezocht, inderdaad vrijgemaakt gereformeerd. Zoiets dacht ik al.
pi_183882463
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Welke klimknechten blijven er dan over voor Kruijswijk naast Bennett?
Roglic en Gesink gaan ook naar de Tour. Dus die 4 voor de bergen en Groenewegen, Roosen, Jansen en Martin voor de sprints dan waarschijnlijk.
pi_183887896
Van Aert: “Het altijd alleen moeten oplossen is ook niet plezant. De aanwezigheid van ploegmaats in de finale verhoogt gewoon mijn winstkansen. Het zal wel eens gebeuren dat er voor mij meer inzat maar vaak zal de uitslag ook héél eerlijk zijn. Ik zie er alleen maar voordelen in, het was ook een bewuste keuze om in een ploeg te stappen waar ze een klassieke kern willen uitbouwen, eerder dan in een ploeg waar ze mij als enige kopman zagen. Ze hanteren een transparant systeem: bij elke wedstrijd hoort een kleur. Rood is absolute kopman, geel betekent een vrije rol en groen is knecht. Al mijn klassiekers staan in het geel. We schuiven niet op voorhand iemand naar voren als kopman.”

Merijn werkt met kleurtjes.
  vrijdag 21 december 2018 @ 23:46:44 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183888236
In deze ploeg had ik Van Aert wel in elke Belgische voorjaarsklassieker een rood kleurtje gegeven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183889346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:46 schreef Mani89 het volgende:
In deze ploeg had ik Van Aert wel in elke Belgische voorjaarsklassieker een rood kleurtje gegeven.
En toch, de ploeg voor de klassiekers is echt wel sterk in de breedte. Van Aert, Teunissen, Van der Hoorn, Van Poppel, Roosen, Jansen en dan nog Wynants en Eenkhoorn als knechten, er zijn niet heel veel ploegen die een betere ploeg op de been kunnen brengen voor die koersen.
  zaterdag 22 december 2018 @ 08:01:15 #18
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_183891238
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:33 schreef wimderon het volgende:
Van Aert: “Het altijd alleen moeten oplossen is ook niet plezant. De aanwezigheid van ploegmaats in de finale verhoogt gewoon mijn winstkansen. Het zal wel eens gebeuren dat er voor mij meer inzat maar vaak zal de uitslag ook héél eerlijk zijn. Ik zie er alleen maar voordelen in, het was ook een bewuste keuze om in een ploeg te stappen waar ze een klassieke kern willen uitbouwen, eerder dan in een ploeg waar ze mij als enige kopman zagen. Ze hanteren een transparant systeem: bij elke wedstrijd hoort een kleur. Rood is absolute kopman, geel betekent een vrije rol en groen is knecht. Al mijn klassiekers staan in het geel. We schuiven niet op voorhand iemand naar voren als kopman.”

Merijn werkt met kleurtjes.
#samenwinnen, wel goede tactiek imo. Proberen een teamspirit te kweken waar iedereen voor elkaar wil rijden. Zoals Quickstep.
pi_183893733
Mooi hoe ze Pascal Eenkhoorn in de schaduw proberen te houden bij Jumbo maar ik heb hem afgelopen jaar een paar keer echt mooie dingen zien doen, in Parijs-Tours bijvoorbeeld ging hij heel lang met de beste renners mee over de onverharde wegen. En in de Calorado Classic zagen we ook nog even dat hij een aardige sprint heeft ! Hij kan in de toekomst zeker wel ver komen in de Klassiekers in Belgie. :Y
pi_183893896
Mooi om terug te zien die overwinning in Colorado van Eenkhoorn hoor! :P
Er zijn maar 7 plekken voor de klassiekers/semi klassiekers maar voor zijn ontwikkeling moet je hem tuurlijk altijd opstellen in plaats van Wynants/Leezer bijvoorbeeld.
  Moderator zaterdag 22 december 2018 @ 13:15:37 #21
pi_183894778
Ben je nou tegen jezelf aan het praten Rahim?
pi_183898677
https://www.nporadio1.nl/(...)-wie-ik-nog-meer-ben

Mooi interview met Clement.

Lijkt me een goede gast om bij je ploeg te hebben om (jonge) renners te begeleiden.
  Moderator zaterdag 22 december 2018 @ 17:17:12 #23
pi_183899441
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)-wie-ik-nog-meer-ben

Mooi interview met Clement.

Lijkt me een goede gast om bij je ploeg te hebben om (jonge) renners te begeleiden.
Wel vreemd dat Clement niet wil zeggen welke ziekte hij heeft, terwijl hij dat eerder gewoon al heeft gezegd.

Maar afijn.
  zaterdag 22 december 2018 @ 17:18:05 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183899453
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:00 schreef forzaudinese het volgende:
Mooi hoe ze Pascal Eenkhoorn in de schaduw proberen te houden bij Jumbo maar ik heb hem afgelopen jaar een paar keer echt mooie dingen zien doen, in Parijs-Tours bijvoorbeeld ging hij heel lang met de beste renners mee over de onverharde wegen. En in de Calorado Classic zagen we ook nog even dat hij een aardige sprint heeft ! Hij kan in de toekomst zeker wel ver komen in de Klassiekers in Belgie. :Y
_O_
pi_183906976
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wel vreemd dat Clement niet wil zeggen welke ziekte hij heeft, terwijl hij dat eerder gewoon al heeft gezegd.

Maar afijn.
Beetje raar inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')