SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maskeert daarmee zijn extra vetrol onder z’n kin.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij als criticus pur sang van het baardje van Loewis?
Juist als de voormalig keelgrijper wintquote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Y gaat beuken op zijn toetsenbord als Ted wint
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
je bent wel op dreef met de gifjes, ga zo door
Alleen heeft Smissje een groter hoofd.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maskeert daarmee zijn extra vetrol onder z’n kin.
Lewis doet een Smissje.
We gaan bidden voor deze man bij de Kjoe-skoel.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Lewis heb een hele dikke kudt opgevreten.
Dat ergert mij meer dan de baardgroei van Lewis inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:47 schreef R-woud88 het volgende:
Wat heeft die Evetts een vierkant hoofd joh
Ja dat bedoel ik. Mijn tweede faal van de dagquote:Op donderdag 20 december 2018 22:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Juist als de voormalig keelgrijper wint
Ik ook. Wat vind jij van zijn kapsel?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Elke keer lach ik weer om de kop van Hendo.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan bidden voor deze man bij de Kjoe-skoel.
Zouden Menzies en Evans een en dezelfde man zijn?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan bidden voor deze man bij de Kjoe-skoel.
Dat wat?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ergert mij meer dan de baardgroei van Lewis inderdaad.
Broer van Nentjesquote:Op donderdag 20 december 2018 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs geen donshaartje bij Evetts... Kleutertje nog
Nee Koert. Iedere keer als ie een zin begint. Dat vieze slurpende speeksel geluid bij een ademteug.quote:
Nee je moederquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Op wie lijkt die Evetts.... kom er alweer niet op.
Beavis en Butthead karakter ofzo?!
Ted is een lieve jongen en doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef R-woud88 het volgende:
Zou leuk zijn als Lewis weer flipt
Nicotineschoorsteenrochel.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:50 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Nee Koert. Iedere keer als ie een zin begint. Dat vieze slurpende speeksel geluid bij een ademteug.
We hebben het ooit mee mogen makenquote:Op donderdag 20 december 2018 22:50 schreef KennyPowers het volgende:
De echte Lewis komt nooit meer terug
Ron Meulenkampquote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is dan wel weer waar jaquote:Op donderdag 20 december 2018 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ted is een lieve jongen en doet geen vlieg kwaad.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat ie ook kwijlen als uytdehaaghe in zijn beste dagen?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef wimderon het volgende:
Ted is al net zo paars als Rintje Ritsma na 24 ronden op een 10 kilometer.
Wat insinueer je hiermee?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:52 schreef wimderon het volgende:
Ted is al net zo paars als Rintje Ritsma na 24 ronden op een 10 kilometer.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Lieve, labiele jongens kunnen ook in andere situaties komen aangaande paarse gezichten.quote:
Ja dat is 'm.quote:
Justicia de Nooit Meer van Gehoorde wrijft lachend in zijn knuistjesquote:Op donderdag 20 december 2018 22:53 schreef bechirti het volgende:
lewis kan er geen houtje touwtje meer van
Beetje zoals met Terry Jenkins.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ook als Lewis over twintig jaar in de krochten van het darts speelt, blijf je hopen dat het ooit nog met hem goed komt.
Als iemand het moet doen, dan maar zjakquote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef wimderon het volgende:
Zjak heeft tegenwoordig een microanalyse over elke darter.
Nu nog die ene waar hij nog een keer terugkomt en een DAB doet.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoelde de boodschappentas-gif
Hij is in staat iedereen te pletten, ook met darts.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bid ervoor dat Adie zijn niveau hervindt. Ik heb wel zin in een extra matador in de top.
Bavaria is smerige troep.quote:
Weer zo'n iemand die er vroeger veel vitaler uit zag.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
King lijkt hier sterk op Josh Payne
Ik drink momenteel mijn derde KARMELIET.quote:
Die reclame is gewoon echt zwaar kutquote:
Ik pak er morgenavond wel een bij als ik eventueel verdriet voor de nederlaag van het Godenkind weg moet drinken.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink momenteel mijn derde KARMELIET.
Maar wel een enorme janker destijds... Dat is gelukkig een stuk minder geworden.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer zo'n iemand die er vroeger veel vitaler uit zag.
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Bjorn van der Doelengod op het kanon
Dat heb ik al heel lang niet meer gedronken.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink momenteel mijn derde KARMELIET.
In Brabant smaken ze nog lekkerderquote:Op donderdag 20 december 2018 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet meer gedronken.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:56 schreef wimderon het volgende:
Zjak heeft tegenwoordig een microanalyse over elke darter.
Zoiets?twitter:DartsMaf twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:57:55#rtl7darts die 2 pannenkoek hebben weer iets ontdekt. Denken ze. Ted doet 1x 1 pijl iets anders gooien en meteen complottheorieėn reageer retweet
Schijnt dat er echt Rammstein-zaad mee de zaal in werd geschoten.quote:
Ik heb het geproefd en dat klopt. Was gelijk zwanger van een Arische ACHTLING. ACHTUNG!quote:Op donderdag 20 december 2018 23:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schijnt dat er echt Rammstein-zaad mee de zaal in werd geschoten.
Dat is omdat ze uit Colombia komen, zo heb ik hier in DRT geleerdquote:Op donderdag 20 december 2018 23:03 schreef Grifte het volgende:
Barrel van Evetts heeft dezelfde kleuren als die van Reauwby-John Rodriguez
Is Zjak al doodgewenst?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]Zoiets?twitter:DartsMaf twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:57:55#rtl7darts die 2 pannenkoek hebben weer iets ontdekt. Denken ze. Ted doet 1x 1 pijl iets anders gooien en meteen complottheorieėn reageer retweet
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:05 schreef sr.Chief het volgende:
stelling: Adrian Lewis lijkt op een dronken honingbeer
Op de momenten dat het moet staat hij er welquote:Op donderdag 20 december 2018 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Adrian speelt ontzettend matig
https://twitter.com/cradock_lennon/status/1075872327227854848quote:Op donderdag 20 december 2018 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het geproefd en dat klopt. Was gelijk zwanger van een Arische ACHTLING. ACHTUNG!
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stelling: baard A. Lewis > baard M. Smith.
Ted lijkt mij een verlegen jongen.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
Ted lijkt me een sympathieke jongen.
Smith = Munchlaxquote:Op donderdag 20 december 2018 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stelling: baard A. Lewis > baard M. Smith.
Have...you met Ted?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:09 schreef T3hTommay het volgende:
Ted lijkt me een sympathieke jongen.
Of een die net een tik op z'n neus heeft gehad en nog aan het bijkomen isquote:Op donderdag 20 december 2018 23:05 schreef sr.Chief het volgende:
stelling: Adrian Lewis lijkt op een dronken honingbeer
Theo neemt zichzelf iets te serieus.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:04 schreef showtimer het volgende:
[..]Zoiets?twitter:DartsMaf twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:57:55#rtl7darts die 2 pannenkoek hebben weer iets ontdekt. Denken ze. Ted doet 1x 1 pijl iets anders gooien en meteen complottheorieėn reageer retweet
Dat vind ik geen leuke darter.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wacht iedereen in spanning op Suljogod
Vooral op de vernedering van de klootzak Searlequote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Die nog altijd geen kwartfinale op het PDC WK gehaald heeft.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Suljovaids moeten we nietquote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Hahah, vandaar die dommige blik.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of een die net een tik op z'n neus heeft gehad en nog aan het bijkomen is
Alleen eens met dat schamen gedeeltequote:Op donderdag 20 december 2018 23:11 schreef KennyPowers het volgende:
Als ze slim zijn bij de PDC dan zenden ze de wedstrijd tussen de 2 dartsveteranen Dolan en King niet uit. Weinig dartssupporters zitten in het jaar 2018 te wachten op een WK wedstrijd tussen deze 2 klootzakken. Dekker en Cullen moeten zich schamen voor hun nederlagen
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://streamable.com/xizom
Denk dat ie er af gaat. Want ik lig dan in bed en dan gebeuren altijd bijzondere dingen.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ritsquote:Op donderdag 20 december 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen eens met dat schamen gedeelte
Hendo = Mukquote:Op donderdag 20 december 2018 23:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Smith = Munchlax
Lewis = Snorlax
Nee, irritante gast is hetquote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Die context van de laatste zin is wel enigszins rullevantquote:Op donderdag 20 december 2018 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat ie er af gaat. Want ik lig dan in bed en dan gebeuren altijd bijzondere dingen.
Ted z'n vader lijkt niet echt op Ted.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:48:27Ook succes aan de vader van Ted Evetts tijdens de wedstrijd! ( via @allardkalff ) #rtl7darts https://t.co/2Aqc8W3EUh reageer retweet
Niet echt een Alfa.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:20 schreef sr.Chief het volgende:
Ik vind Ted Evetts een goeie darter, maar als ik 'm zie denk ik toch "bolleke pretvet"
Had ook Willie Okonner kunnen zijn.quote:
Is sinds dit jaar zo bij het bekertoernooi. Ze loten op een andere dag. Zat de vorige ronde ook voor niks te wachtenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:23 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor ongein dat er geen loting in de Kuip is vandaag
Snackpot verdient helemaal niks.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snackpot verdient helemaal niks.
Ze willen de Eretribune rullevant maken.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is sinds dit jaar zo bij het bekertoernooi. Ze loten op een andere dag. Zat de vorige ronde ook voor niks te wachten
Tedje nog minder.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snackpot verdient helemaal niks.
EretribuneAIDSquote:Op donderdag 20 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen de Eretribune rullevant maken.
Hé Aletha doe eens ongemakkelijk, ja ho maar.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen de Eretribune rullevant maken.
Wie is deze del?quote:
Hoe ongemakkelijker je bent, hoe sneller je een baan hebt als presentator in de Nederlandse sportjournalistiek.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hé Aletha doe eens ongemakkelijk, ja ho maar.
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kans lijkt me wel klein dat Koert bij die pot zit
Egbersgodquote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ongemakkelijker je bent, hoe sneller je een baan hebt als presentator in de Nederlandse sportjournalistiek.
Aletha was vroeger presentatrice van het onvolprezen FC Utrecht TV.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ongemakkelijker je bent, hoe sneller je een baan hebt als presentator in de Nederlandse sportjournalistiek.
Vooral geen verstand van zaken hebben, dan heb je gelijk een streepje voorquote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn ze op Eurosport ook goed in, vooral de gast die de nieuwsflashes voorleest klinkt bij alles alsof hij het voor het eerst hoort en niet weet wat 'NBA' of iets is.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral geen verstand van zaken hebben, dan heb je gelijk een streepje voor
Wij hopen op de doorbraak van ons aller Fresia.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aletha was vroeger presentatrice van het onvolprezen FC Utrecht TV.
Eensch broeder. Misschien kan Ted wat vaker in de gewichten hangen, of tegen de muur slaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tragisch, gezien zijn leeftijd (en geslacht).
Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eurosport is een mensonterende kutzenderquote:Op donderdag 20 december 2018 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zijn ze op Eurosport ook goed in, vooral de gast die de nieuwsflashes voorleest klinkt bij alles alsof hij het voor het eerst hoort en niet weet wat 'NBA' of iets is.
Sportgala presenteren, het kan niet op.quote:
En do-re-mi-fa-sol vragen stellenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral geen verstand van zaken hebben, dan heb je gelijk een streepje voor
Ze zijn al begonnen met nieuwe Two Sunny Cities reclamequote:Op donderdag 20 december 2018 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Eurosport is een mensonterende kutzender
Volgend jaar gaan ze onze Zjiero weer verzieken
De Eurosport Player is wel puur genot. Alles terugkijkenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Eurosport is een mensonterende kutzender
Volgend jaar gaan ze onze Zjiero weer verzieken
Tegenwoordig is de halfbroer van Jeroen Stekelenburg de anchorman op zondagmiddag. Mes, steek, pijn. Denk goed na aan welke kant je staat denk niet wit denk niet zwart denk niet zwart wit maar alleen aan de kleur van je hart.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hopen op de doorbraak van ons aller Fresia.
Heb je alcohol op, Stijn?quote:Op donderdag 20 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de halfbroer van Jeroen Stekelenburg de anchorman op zondagmiddag. Mes, steek, pijn. Denk goed na aan welke kant je staat denk niet wit denk niet zwart denk niet zwart wit maar alleen aan de kleur van je hart.
Je gaat op de shitlist.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Stekelenburg beat gemiddeld op de NOS. Of mag dat niet gezegd worden.
Vergeleken met Egbers valt het nog wel mee ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Stekelenburg beat gemiddeld op de NOS. Of mag dat niet gezegd worden.
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:33 schreef Caland het volgende:
Wat een klote tering tyfus WK dartavond is het vandaag met de overwinningen van de irritante klootzak King en de idiote voormalige keelgrijper A Lewis. De PDC had A Lewis gewoon voor 1,5 jaar moeten schorsen na dat incident maar dat deden ze om domme redenen niet #rtl7darts
Als je dingen gaat vergelijken met Egbers moet je nog enthousiast worden van de balaanname van Sigthorsson joh, schei uitquote:Op donderdag 20 december 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met Egbers valt het nog wel mee ja.
Zelfs Maijer is nog beter dan Egbers.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dingen gaat vergelijken met Egbers moet je nog enthousiast worden van de balaanname van Sigthorsson joh, schei uit
Rot even op.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Maijer is nog beter dan Egbers.
Daar weiger ik tussen te kiezenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[img]www.dartfreakz.nl/wp-content/uploads/2013/01/david.png[/img]quote:Op donderdag 20 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JR-Style-93 is af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |