Denk dat ie er af gaat. Want ik lig dan in bed en dan gebeuren altijd bijzondere dingen.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wacht iedereen in spanning op Suljogod
Ritsquote:Op donderdag 20 december 2018 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen eens met dat schamen gedeelte
Hendo = Mukquote:Op donderdag 20 december 2018 23:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Smith = Munchlax
Lewis = Snorlax
Nee, irritante gast is hetquote:Op donderdag 20 december 2018 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wacht iedereen in spanning op Suljogod
Die context van de laatste zin is wel enigszins rullevantquote:Op donderdag 20 december 2018 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk dat ie er af gaat. Want ik lig dan in bed en dan gebeuren altijd bijzondere dingen.
Ted z'n vader lijkt niet echt op Ted.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 20-12-2018 om 22:48:27Ook succes aan de vader van Ted Evetts tijdens de wedstrijd! ( via @allardkalff ) #rtl7darts https://t.co/2Aqc8W3EUh reageer retweet
Niet echt een Alfa.quote:Op donderdag 20 december 2018 23:20 schreef sr.Chief het volgende:
Ik vind Ted Evetts een goeie darter, maar als ik 'm zie denk ik toch "bolleke pretvet"
Had ook Willie Okonner kunnen zijn.quote:
Is sinds dit jaar zo bij het bekertoernooi. Ze loten op een andere dag. Zat de vorige ronde ook voor niks te wachtenquote:Op donderdag 20 december 2018 23:23 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor ongein dat er geen loting in de Kuip is vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |