quote:Op donderdag 20 december 2018 12:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Naema heeft het de per decreet opgelegd en het de grote leger SJW's komt iedereen nu het de woordje het gebruikt uitmaken voor racist.
Oke.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prikkelende dingen schrijven over zaken die ertoe doen ja.
Dit gaat echt nergens over.
wat weer een anagram is van HET.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:56 schreef riazop het volgende:
wordt Nederlands dan niet al olv neoliberalen vervangen door Engels momenteel?
probleem opgelost: alleen maar THE
Als het een achterlijke mening is, zeker doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand heeft een mening. Vlug, open een topic!
Oh, verstond altijd 'de lever'. Ik dacht nog: mooi, dan in is die in elk geval gecoverd.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reclamespot van Anderzorg... "zorg voor de leven".
Echt, tyf een eind op zeg met deze onzin...
Jaaaaa lekker schelduuuuh.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als het een achterlijke mening is, zeker doen.
Amerikanen vinden dit leuk.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:03 schreef begaaierd het volgende:
Ik vind aluminiumfolie een kut woord. AUB schrappen.
En als "het" voor onze allochtonen al moeilijk is dan moet aluminiumfolie al helemaal niet te doen zijn. Aluminiumfolie.
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:07 schreef -XOR- het volgende:
Oh, verstond altijd 'de lever'. Ik dacht nog: mooi, dan in is die in elk geval gecoverd.
Je hebt ''prikkelend'' en je hebt ''bewust aansturen op kwade reacties'' zodat je jezelf superieur kan verklaren.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Prikkelende dingen schrijven is natuurlijk wel een beetje het doel van een columnist, natuurlijk.
ditquote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand heeft een mening. Vlug, open een topic!
twitter:PeterTanham twitterde op zondag 09-12-2018 om 18:01:02If you have found yourself frequently outraged by PC-culture-gone-mad this year, there’s one thing you should actually be angry about:You have been played like a fiddle by a media ecosystem that stokes and then monetizes your fury. reageer retweet
Dat is al jaren het geval. Elsevier en andere sites/bladen poepen al jaren artikelen eruit waarvan ze weten dat mensen erop gaan zeiken. Dat is hel hele idee. Soms wordt er gewoon zelfs iets gewoon verzonnen. Clicks = geld tenslotte. Maakt niet uit waarom mensen op de site komen.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden:twitter:PeterTanham twitterde op zondag 09-12-2018 om 18:01:02If you have found yourself frequently outraged by PC-culture-gone-mad this year, there’s one thing you should actually be angry about:You have been played like a fiddle by a media ecosystem that stokes and then monetizes your fury. reageer retweet
Ik zou hartstikke trots zijn op mijn dochter, in plaats van de taal te willen versimpelen uit jaloezie.quote:Als dan zelfs je zesjarige dochter je meermaals op een dag gaat corrigeren, dan voel je je echt mislukt.
Is goed man.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je hebt ''prikkelend'' en je hebt ''bewust aansturen op kwade reacties'' zodat je jezelf superieur kan verklaren.
Dit is gewoon weer een voorzetje tot de onvermijdelijke ''zie je wel dat donkere vrouwen in dit racistische kankerland geen mening mogen hebben''.
Omdat een handjevol simpele mensen op Facebook uit de slof schiet.
Dat is inderdaad het verdienmodel van media zoals GeenStijl, De Telegraaf, De Dagelijkse Standaard en Elsevier.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden:twitter:PeterTanham twitterde op zondag 09-12-2018 om 18:01:02If you have found yourself frequently outraged by PC-culture-gone-mad this year, there’s one thing you should actually be angry about:You have been played like a fiddle by a media ecosystem that stokes and then monetizes your fury. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |