SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
ik heb na morgen vakantie makkerquote:
Ontbijtje.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:41 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik las gister dat hij 24 bier dronk voor een wedstrijd
Brown straalt ook wel een zwakzinnig meisje uit dus misschien wordt het wel wat op het podium vrijdag.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moet je je even voordoen als zwakzinnig meisje.
Gewoon een misverstandquote:Op donderdag 20 december 2018 00:46 schreef maxi-mus het volgende:
Jelle wordt nog altijd met zijn jeugzondes geconfronteerd.
Smerige pedofielquote:Op donderdag 20 december 2018 00:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
haha echt supergrappig want jelle stuurde ooit een dickpic xD
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Brown straalt ook wel een zwakzinnig meisje uit dus misschien wordt het wel wat op het podium vrijdag.
Ze worden gekozen als paus?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Smerige pedofiel
Zulke mensen verdienen maar 1 ding
sowquote:Op donderdag 20 december 2018 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze worden gekozen als paus?
Pijlen gegooid naar de katholieke kerk.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil je mijn cobra zien?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
haha echt supergrappig want jelle stuurde ooit een dickpic xD
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:26:49Ongelofelijk dat Cullen met 3-0 van de trage klootzak Dolan heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Dolan mag wat mij betreft zijn gooihand breken want hij zorgt ervoor dat de sympathiekste Engelse darter die ik ken volgend jaar waarschijnlijk niet mag debuteren in de PL #rtl7darts reageer retweet
rondewim vindt dit niet leuktwitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 20-12-2018 om 00:52:59De afgelopen WK darts dag was echt een klote dag met klote overwinningen voor de arrogante klootzakken M Smith en Wade en de trage klootzak Dolan. Ik hoop dat de 3 eerder genoemde namen vernederd gaan worden in de derde ronde van dit WK #rtl7darts reageer retweet
Die heeft het zelf verneukt.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We missen de sympathieke Nieuw-Zeelander Tahuna Irwin ook, maar daar hoor je Yannick niet over.
Ik maak me zorgen over die jongen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:52 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:26:49Ongelofelijk dat Cullen met 3-0 van de trage klootzak Dolan heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Dolan mag wat mij betreft zijn gooihand breken want hij zorgt ervoor dat de sympathiekste Engelse darter die ik ken volgend jaar waarschijnlijk niet mag debuteren in de PL #rtl7darts reageer retweet
rondewim vindt dit niet leuktwitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 20-12-2018 om 00:52:59De afgelopen WK darts dag was echt een klote dag met klote overwinningen voor de arrogante klootzakken M Smith en Wade en de trage klootzak Dolan. Ik hoop dat de 3 eerder genoemde namen vernederd gaan worden in de derde ronde van dit WK #rtl7darts reageer retweet
quote:
Alles beter dan Herlings met z'n brommertje rijden.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een eerste reactie over dé sportman van het jaar.
Maar Terry Jenkins is ook LINKSHANDIG en gooit met RECHTS.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Raymond van Barneveld is de ENIGE speler ter wereld in de wereldtop die LINKSHANDIG is maar met RECHTS gooit
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig krijgt Van Gerwen nog een acceptabele tegenstander in de QF.
Is geen wereldtop pikquote:Op donderdag 20 december 2018 00:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Terry Jenkins is ook LINKSHANDIG en gooit met RECHTS.
Maar Price en Gurney vind je 'debiel juichen'.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
IK STA VOLLEDIG ACHTER DE DERDEPIJLDARTER WADE DIE HET MAXIMALE UIT ZIJN CARRIERE PROBEERT TE HALEN.
Omdat Wade wel moest winnen, anders was dat hele stukje waar Whitlock en Wade in de seeding zaten naar de tering. Grote namen geven rust. Als je namen als Klaasen/Brown ziet, krijg je een zwetend hoofd en denk je: "wat een kuttoernooi!"quote:Op donderdag 20 december 2018 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Price en Gurney vind je 'debiel juichen'.
(lol)twitter:Gezzyprice twitterde op donderdag 20-12-2018 om 01:01:42Please say I’ve been knocked off as most hated 🤞🏼😬🙏🏼 I’ll be a good boy from now on I promise 👍🏽 reageer retweet
Man man man...quote:
jezus..,quote:Op donderdag 20 december 2018 00:52 schreef De_Kraam het volgende:
Meisje was 15.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Smerige pedofiel
Zulke mensen verdienen maar 1 ding
15 is strafbaar hé. Ja ik denk meld het maar even voordat we volgend jaar weer een topposter in dit topic kwijt zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 06:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meisje was 15.
Volgens mij weet je niet wat een pedofiel is.
Strafbaar zeker, maar het maakt je geen pedofiel.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
15 is strafbaar hé. Ja ik denk meld het maar even voordat we volgend jaar weer een topposter in dit topic kwijt zijn.
Het maakt hem alleen wel een smeerlapquote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Strafbaar zeker, maar het maakt je geen pedofiel.
Meisjes van 15 kunnen er behoorlijk volwassen uitzien en geslachtsrijp zijn.
Een pedofiel voelt zich vooral aangetrokken tot jongens en meisjes nog NIET geslachtsrijp zijn.
Doorgaans wordt daarom de grens van 13 jaar aangehouden.
Ik praat het gedrag van Jelle niet goed, maar het maakt hem geen pedo.
quote:“I dug in deep there. It’s a magnificent feeling. I could have easily lost that. I’ve done it for my son, for my country, so it’s good,” Wade told Sky Sports.
“I kept giving it to him, I wanted to hurt him, I wanted to really hurt him in his face. It wasn’t a great game but I wanted to hurt him and I wanted to progress. That’s for my son, and also for the UK.”
The former player Wayne Mardle, working as a pundit, described Wade’s behaviour as “thuggish” and said there was no place in darts for it.
“Does he mean he wanted to punch him in his face? What does he mean? I’m absolutely lost for words,” Mardle told Sky Sports. “That’s just not on. The intimidation, overly aggressive, I hope he wakes up in the morning and thinks, ‘I’ve made a mistake there’.
“He can’t think that’s right and no one watching it can think it’s right. That’s thuggish behaviour, there’s no place in darts for that.”
Stelling: Ik vind geslachtsrijp een vies woord.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef tja77 het volgende:
Een pedofiel voelt zich vooral aangetrokken tot jongens en meisjes nog NIET geslachtsrijp zijn.
Jij bent natuurlijk de enige die dat kan beantwoorden, geen idee of jij het een vies woord vindt.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelling: Ik vind geslachtsrijp een vies woord.
Dat is geen stelling idiootquote:Op donderdag 20 december 2018 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stelling: Ik vind geslachtsrijp een vies woord.
Wade vindt dit een gepaste reactie.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is geen stelling idioot
De fanclub vindt dit leuk om te horen.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wade vindt dit een gepaste reactie.
Sla bowa op zn bek!quote:Op donderdag 20 december 2018 09:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De fanclub vindt dit leuk om te horen.
Niet eens een positieve tweet over het verlies van Whitlock.quote:
Ik deed Dzjak na.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is geen stelling idioot
Misschien bungelt ie na dit WK wel aan een touw.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet eens een positieve tweet over het verlies van Whitlock.
Het begint wel negatief te worden allemaal.
Ik denk niet dat je een katholiek hoeft uit te leggen wat pedofilie is.quote:Op donderdag 20 december 2018 06:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meisje was 15.
Volgens mij weet je niet wat een pedofiel is.
quote:Op donderdag 20 december 2018 08:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:
Whitlock? Dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien bungelt ie na dit WK wel aan een touw.
Brown is scorend toch niks minder dan Wade?quote:Op donderdag 20 december 2018 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Wade wel moest winnen, anders was dat hele stukje waar Whitlock en Wade in de seeding zaten naar de tering. Grote namen geven rust. Als je namen als Klaasen/Brown ziet, krijg je een zwetend hoofd en denk je: "wat een kuttoernooi!"
Brown laat dat alleen misschien 2 op de 10 keer zien.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Brown is scorend toch niks minder dan Wade?
Agja tegen MVG zijn ze toch allemaal kansloos in zo'n format.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Brown laat dat alleen misschien 2 op de 10 keer zien.
Ik mis de avond.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaterdag is een mooie dag; Suljovic, Gando, MvG, Chizzy, Gurney.
Je gaat wel LUISTEREN toch?????quote:Op donderdag 20 december 2018 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
Succes met kijken naar Wattimena v Barnard allen die gaan kijken (IK NIET HAHAHAHAH)
Ik ook. En morgenmiddag ook.quote:
Ik ben een man zonder beltegoed of abonnement dus ze kunnen de tering genieten.quote:
quote:
Lachwekkendquote:Op donderdag 20 december 2018 11:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ook. En morgenmiddag ook.
Dartsradio zet ik wel aan tot een uur of elf, dat is toch iets.quote:
Dat is een vereiste.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dartsradio zet ik wel aan tot een uur of elf, dat is toch iets.
Oplossing: een DRT-user (laten we zeggen: Tagliano) belt jou en houdt daarna zijn foon bij een luidspreker waaruit DARTS RADIO schalt!quote:Op donderdag 20 december 2018 11:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een man zonder beltegoed of abonnement dus ze kunnen de tering genieten.
Hoe kun je mooie dag nou in één adem noemen met Suljovic en Chizzy?quote:Op donderdag 20 december 2018 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaterdag is een mooie dag; Suljovic, Gando, MvG, Chizzy, Gurney.
Mooie dag, Suljovic en Chizzy.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je mooie dag nou in één adem noemen met Suljovic en Chizzy?
Ik moest halverwege op adem komen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mooie dag, Suljovic en Chizzy.
Eat that Price.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
James had een ''''aanval''''
Moet je minder vreten, vetpens.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest halverwege op adem komen.
"This was very out of character for me."quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij eerst ouwe kinderlokker.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je minder vreten, vetpens.
Hij heeft de diagnose voor Bipolair II, en zijn gedrag was typisch voor iemand die een hypomanische episode ervaart. Overigens ben je dan nog wel toerekeningsvatbaar, dus het is geen excuus. Hooguit een verklaring.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan inderdaad gebeuren met zijn stoornis. Weinig vreemds aan verder.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is bipolair toch?quote:Op donderdag 20 december 2018 12:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad gebeuren met zijn stoornis. Weinig vreemds aan verder.
Klopt.quote:
Lekker makkelijk van Wade om het daar op af te schuiven. Oh wat is hij zielig. Sowieso belachelijk dat hij excuses aan Asada gaat aanbieden via social media of whatever. Dan meen je er dus geen klote van hé. Excuses aanbieden pas nadat er ophef is ontstaan, jaja. Walgelijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan past dat gedrag idd vrij precies in die stoornis
Bij RTL haalde hij zijn zoon erbijquote:Op donderdag 20 december 2018 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van Wade om het daar op af te schuiven. Oh wat is hij zielig. Sowieso belachelijk dat hij excuses aan Asada gaat aanbieden via social media of whatever. Dan meen je er dus geen klote van hé. Excuses aanbieden pas nadat er ophef is ontstaan, jaja. Walgelijk.
Je kunt moeilijk je excuses aanbieden voor iets wat nog niet gebeurd is.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker makkelijk van Wade om het daar op af te schuiven. Oh wat is hij zielig. Sowieso belachelijk dat hij excuses aan Asada gaat aanbieden via social media of whatever. Dan meen je er dus geen klote van hé. Excuses aanbieden pas nadat er ophef is ontstaan, jaja. Walgelijk.
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je excuses aanbieden voor iets wat nog niet gebeurd is.
Maar hij zat toen nog steeds in zijn fase. Hij heeft een bipolaire stoornis (of het daaraan ligt weet ik niet. Dat kan alleen Wade beoordelen). Het is niet zo dat het gelijk na wedstrijd voorbij is en hij weet wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er kan altijd iets op het podium gebeuren, maar dat wil niet persé zeggen dat er ophef over ontstaat. In dit geval had hij na dit vreemde voorval ook even persoonlijk Asada kunnen benaderen ipv het lekker makkelijk via de media af te doen. Wat een miet.
Nu Wade ik waardoor hij dat deed.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan past dat gedrag idd vrij precies in die stoornis
Ook al zo'n onsportieve zak. Wordt een leuke wedstrijd. Ik zal alvast de popcorn inslaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Slap om het op zijn stoornis af te schuiven. Maar ik kan niet wachten op zijn eerstvolgende partijtje tegen Price
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een goedzak is het toch eigenlijk. Nu gun ik hem de wereldtitel!
Borderlinequote:Op donderdag 20 december 2018 13:14 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een goedzak is het toch eigenlijk. Nu gun ik hem de wereldtitel!
Ja plamuur hoor ik niet op de radioquote:Op donderdag 20 december 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aileen lijkt me, alleen dan met 10 kilo plamuur erop
Duiding van DeLuna over incident van gisteren graagquote:Op donderdag 20 december 2018 13:36 schreef DeLuna het volgende:
Wel fijn dat alle psychiaters hier precies weten wat de bipolaire stoornis van Wade inhoudt.
Ook wanneer Wade mentaal wel 100% zou zijn geweest, zou ik m'n piemel nog niet in Wade stekenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet je piemel insteken alleen
Ik heb verder geen duiding maar misschien ben ik naïef, maar ik vind het makkelijk om te zeggen dat hij het afschuift op zijn stoornis. Dat was het.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duiding van DeLuna over incident van gisteren graag
Uh okéquote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook wanneer Wade mentaal wel 100% zou zijn geweest, zou ik m'n piemel nog niet in Wade steken
Er zijn weer enkele gooihand/armbreuk verwensingen uitgedeeld op Twitter gisteren zie ikquote:
Belachelijk inderdaad, dan heb ik m'n ontbijt al op.quote:
Had ik al boodschappen gedaanquote:Op donderdag 20 december 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, dan heb ik m'n ontbijt al op.
Tenenkrommend ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Raar wel dat ze in de studio met geen woord reppen over zijn stoornis. Toch wel van enig belang in dit gebeuren, zo kun je verwachten.
Het duurt al een uur om hem uit te leggen wat hij moet doen. Gekkenwerkquote:Op donderdag 20 december 2018 13:43 schreef Szura het volgende:
Wattimena gaat Barney van de laatste plaats af helpen in het item van Feather
Moet je psychiater zijn om een oordeel te hebben over zijn gedrag? Je hebt je misdragen, je zegt: sorry, ik zat fout, ik zorg ervoor dat het niet meer gebeurt en ik heb Asada gebeld om persoonlijk mijn excuses te maken. Hij biedt feitelijk niet eens zijn excuses aan want hij herkent zichzelf niet en iedereen die hem kent weet dat hij zo niet is. Dat is geen verantwoordelijkheid nemen in mijn beleving.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:36 schreef DeLuna het volgende:
Wel fijn dat alle psychiaters hier precies weten wat de bipolaire stoornis van Wade inhoudt.
Omdat het een topsport is.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Maar zonder grap. Waarom zijn darters zo dik?
Fattimenaquote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Wattimena is wel goed vadsig.
In hoeverre denk jij dat iemand met een bipolaire stoornis verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn gedrag? "Ik zorg ervoor dat het niet meer gebeurt" is hier totaal niet van toepassing of hij moet helemaal stoppen met darten.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je psychiater zijn om een oordeel te hebben over zijn gedrag? Je hebt je misdragen, je zegt: sorry, ik zat fout, ik zorg ervoor dat het niet meer gebeurt en ik heb Asada gebeld om persoonlijk mijn excuses te maken. Hij biedt feitelijk niet eens zijn excuses aan want hij herkent zichzelf niet en iedereen die hem kent weet dat hij zo niet is. Dat is geen verantwoordelijkheid nemen in mijn beleving.
LOL schijtlolquote:Op donderdag 20 december 2018 13:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)jden_jacques_vs_koe/
Wat is dit
Om in balans te blijven tijdens de worp.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Omdat ze tijdens het trainen in de kroeg een paar broodjes kroket en broodjes frikandel wegbunkeren.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Dát is verantwoordelijkheid nemen, als je niet in kan staan voor je eigen gedrag.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In hoeverre denk jij dat iemand met een bipolaire stoornis verantwoordelijkheid kan nemen voor zijn gedrag? "Ik zorg ervoor dat het niet meer gebeurt" is hier totaal niet van toepassing of hij moet helemaal stoppen met darten.
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een broodje kroket
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
Maar zonder grap. Waarom zijn darters en dartfans zo dik?
Mjah begrijp wat je zegt, maar hij vond zichzelf fit genoeg om te spelen ondanks die aanvallen voorafgaand of whatever.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij zat toen nog steeds in zijn fase. Hij heeft een bipolaire stoornis (of het daaraan ligt weet ik niet. Dat kan alleen Wade beoordelen). Het is niet zo dat het gelijk na wedstrijd voorbij is en hij weet wat hij gedaan heeft.
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:Wattimena is geen verstandige jongen en gaat niet ver komen
Deze VBL meme niet kennenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
VBLquote:Op donderdag 20 december 2018 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze VBL meme niet kennen
Dit is DRT, vriendquote:Op donderdag 20 december 2018 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze VBL meme niet kennen
Scherp van jou!quote:
VBLquote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:58 schreef StephanL het volgende:
Lekker veel zendtijd gebruikt Barnard. Goed voor de sponsors. Groot lijf ook, dus extra grote letters.
Niet doen, misschien leest Stijn mee.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wattimena is echt ranzig slecht
En Barnard is nog slechter
En wat een walgelijke vetzak
#TeamAntiBarnard
Maar hij staat iets te scheefquote:Op donderdag 20 december 2018 13:58 schreef StephanL het volgende:
Lekker veel zendtijd gebruikt Barnard. Goed voor de sponsors. Groot lijf ook, dus extra grote letters.
Stijn respecteert mijn keuze om nog steeds op RJR-bandwagon te zittenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet doen, misschien leest Stijn mee.
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Acteur ook zie ik van het Scheap met de 5 poten, heb niks gezegd
Die met een bril met zo'n klepje tochquote:Op donderdag 20 december 2018 14:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Acteur ook zie ik van het Scheap met de 5 poten, heb niks gezegd
Ja die jaquote:Op donderdag 20 december 2018 14:07 schreef luukert het volgende:
[..]
Die met een bril met zo'n klepje toch
Is niet gezond hoor, alleen maar vet eten.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze twee hebben genoeg vet om heel Afrika een jaar lang te voeden
eileenquote:Op donderdag 20 december 2018 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik luister via de radio, hoor ik Michaela anaalyaseren?
Met die dikke reedt volgens Wim de Ron.quote:
Godzijdank niet van die gay-parodie: De Poot & De 5 Schapen.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Acteur ook zie ik van het Scheap met de 5 poten
Duidelijk nietquote:Op donderdag 20 december 2018 14:08 schreef Doevelaer het volgende:
Zou Djermeen wel eens oefenen op dubbels?
Godverquote:Op donderdag 20 december 2018 14:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Godzijdank niet van die gay-parodie: De Poot & De 5 Schapen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij oefent alleen Double Whoppers denk ik
https://www.rtl7darts.nl/(...)n_juicht_in_gezicht/quote:Op donderdag 20 december 2018 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maar niemand die dus meer weet wat er gebeurd is gisteren bij Wade zijn pot?
Wade ging juichen als een gekkie/price/gurney in het gezicht van Asada en dat werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 20 december 2018 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
https://imgur.com/bqnNyfHquote:Op donderdag 20 december 2018 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nee joh.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:11 schreef Szura het volgende:
Volgens RTL is werkelijk iedere Nederlander op papier de betere speler
FTFYquote:Op donderdag 20 december 2018 14:11 schreef Szura het volgende:
Volgens Maijer is werkelijk iedere Nederlander op papier de betere speler
Yannick vindt dat mensen die Wade in de PL willen zien dood moeten. Denk dat hij zich wel iets minder lief zou uitlaten over Wade.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:14 schreef luukert het volgende:
Actie was dom en irritant maar daarna op camera ook nog eens achter die acties gaan staan is echt enorm kwalijk, of zoals Yannick zou zeggen: arrogante klootzak.
Verdacht goede imitatie dit.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Yannick vindt dat mensen die Wade in de PL willen zien dood moeten. Denk dat hij zich wel iets minder lief zou uitlaten over Wade.
Zoiets verwacht ik meer van Yannick:
De altijd saaie bipolaire gek Wade heeft zeer onverdiend en onsportief gewonnen van de sympathieke Japanner Asada. Asada had Wade zijn handen moeten breken zodat wij Wade héél lang niet meer kunnen zien. Tering kuthond Wade moet uitgesloten worden van Premier League en de altijd sympathieke Kyle Anderson moet zijn debuut gaan maken. #rtl7darts
quote:Op donderdag 20 december 2018 14:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Yannick vindt dat mensen die Wade in de PL willen zien dood moeten. Denk dat hij zich wel iets minder lief zou uitlaten over Wade.
Zoiets verwacht ik meer van Yannick:
De altijd saaie bipolaire gek Wade heeft zeer onverdiend en onsportief gewonnen van de sympathieke Japanner Asada. Asada had Wade zijn handen moeten breken zodat wij Wade héél lang niet meer kunnen zien. Tering kuthond Wade moet uitgesloten worden van Premier League en de altijd sympathieke Kyle Anderson moet zijn debuut gaan maken. #rtl7darts
En toch twee setsquote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Treffender dan Jermaine
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En toch twee sets
Barnard
Soort zinkende Titanic.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Barnard lijkt alsof hij elke keer kan omvallen bij het gooien
Indien je bedoelt: "Pipe is minder afzichtelijk dan Barnard" ben ik het met de stelling eens.quote:Op donderdag 20 december 2018 14:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Stelling:
Pipe is leuker dan Barnard.
Wie?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:29 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Leeanne lijkt op Dennie Christian
Hoeba Hoeba Hoeba hop hop hopquote:Op donderdag 20 december 2018 14:29 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Leeanne lijkt op Dennie Christian
Pipe oogt iig sympathieker en minder vetquote:Op donderdag 20 december 2018 14:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Stelling:
Pipe is leuker dan Barnard.
Eind lopen ookquote:Op donderdag 20 december 2018 14:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Jermaine is een beetje buiten adem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |