quote:Op donderdag 20 december 2018 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
HENDERSON GOOIT VRIJDAGMIDDAG TEGEN DE NET IETS MINDER DIKKE GABRIEL CLEMENS KOMT DAT ZIEN JAWEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me wel eens af of darten een sport is, maar als ik hem zie weet ik het zeker: het is een sport.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:39 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je niet zoals Rits je planning voor deze potten aangepast?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef El-Stinho het volgende:
De mensen die naar Wattimena v Barnard gaan kijken, draag ik alle liefde en respect toe.
Zware botten genotquote:Op donderdag 20 december 2018 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of darten een sport is, maar als ik hem zie weet ik het zeker: het is een sport.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of darten een sport is, maar als ik hem zie weet ik het zeker: het is een sport.
Morgen een verplichte les voor een verslag, makker.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb je niet zoals Rits je planning voor deze potten aangepast?
Vorige week ook al.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn rechtermuisknop is kapot terwijl de linkermuisknop 88393292 clicks ineen verwerkt terwijl ik een keer klik.
Ben nu wel toe aan de betere potjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
nieuwe opzet duurt een eeuwigheid
Matig dikquote:Op donderdag 20 december 2018 00:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topsport zelfs
Als Andy mee zou doen met drie bier op zou hij gehakt maken van iedereen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Topsport zelfs
Ik las gister dat hij 24 bier dronk voor een wedstrijdquote:Op donderdag 20 december 2018 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Andy mee zou doen met drie bier op zou hij gehakt maken van iedereen.
mijn touch pad werkt om de zoveel tijd niet, dan weer wel, dan weer niet. Zo even mijn vader vragen naar een noodmuis.quote:
Ik wil Jelle zien.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben nu wel toe aan de betere potjes.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Andy mee zou doen met drie kratten bier op zou hij gehakt maken van iedereen.
Dan had je allang een andere kunnen kopenquote:Op donderdag 20 december 2018 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
mijn touch pad werkt om de zoveel tijd niet, dan weer wel, dan weer niet. Zo even mijn vader vragen naar een noodmuis.
daar had ik geen tijd voorquote:Op donderdag 20 december 2018 00:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan had je allang een andere kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |