Yannick en ik zijn twee handen op één buik.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:36 schreef De_Kraam het volgende:
Terwijl ik uitgelogd ben op twitter krijg ik bij op de pagina van Yannick de suggestie om @jvermeer3 te volgen
Iedereen heeft zijn jeugdzondes.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben zijn imago verziekt door hem viesdikjr te noemen. Ik schaam me kapot.
Dat is die belspelhoer, zit die bij koffietijd ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Celine erbij
https://www.instagram.com/celinehuijsmans/?hl=nl
Ja fijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Celine erbij
https://www.instagram.com/celinehuijsmans/?hl=nl
Shownieuws. Die is een partij lekker zeg kanonnen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is die belspelhoer, zit die bij koffietijd ja?
Doet die ene vies dikke nog mee eigenlijk? Die met die rode kop.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben zijn imago verziekt door hem viesdikjr te noemen. Ik schaam me kapot.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet die ene vies dikke nog mee eigenlijk? Die met die rode kop.
Henderson moet nog!quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Golvend GaljoenGod.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Henderson moet morgen ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HENDERSON GOOIT VRIJDAGMIDDAG TEGEN DE NET IETS MINDER DIKKE GABRIEL CLEMENS KOMT DAT ZIEN JAWELquote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dank je. Zal het nodig hebben.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:38 schreef El-Stinho het volgende:
De mensen die naar Wattimena v Barnard gaan kijken, draag ik alle liefde en respect toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |