quote:
Welkom op de bescheiden bandwagon die ongetwijfeld in de komende jaren tot grote hoogtes zal reiken.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:31 schreef skysherrif het volgende:
Wade is gewoon een man met n lelijk karakter.
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 20-12-2018 om 00:33:03Erg jammer dat de sympathieke Asada onnodig met 3-2 van de arrogante klootzak Wade heeft verloren. Wat mij betreft mag Asada Wade zijn beide armen en benen breken. Wade is een grote idioot die het niet verdiend om dit jaar de derde ronde van het WK te spelen #rtl7darts reageer retweet
Ik heb altijd al een warm hart toegedragen aan Cool Hand Luke. Mooie worp.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Welkom op de bescheiden bandwagon die ongetwijfeld in de komende jaren tot grote hoogtes zal reiken.
Wade geeft daar niet om, tenzij je z'n kind bent.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
IK STA VOLLEDIG ACHTER DE DERDEPIJLDARTER WADE DIE HET MAXIMALE UIT ZIJN CARRIERE PROBEERT TE HALEN.
Nu kan ik rustig slapen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:33 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 20-12-2018 om 00:33:03Erg jammer dat de sympathieke Asada onnodig met 3-2 van de arrogante klootzak Wade heeft verloren. Wat mij betreft mag Asada Wade zijn beide armen en benen breken. Wade is een grote idioot die het niet verdiend om dit jaar de derde ronde van het WK te spelen #rtl7darts reageer retweet
Deze is niet echt toch?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:33 schreef De_Kraam het volgende:
Als Bunting niet zoals op de PC Finals gooit, gaat Luke winnen. Wat zou het sensationeel zijn om na de kerst Van den Bergh v Humphries te mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een warm hart toegedragen aan Cool Hand Luke. Mooie worp.
Ik dacht dat je het aangepast had.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:33 schreef De_Kraam het volgende:
Lekker stijn, ik sta achter je jongen.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:34 schreef El-Stinho het volgende:
IK STA VOLLEDIG ACHTER DE DERDEPIJLDARTER WADE DIE HET MAXIMALE UIT ZIJN CARRIERE PROBEERT TE HALEN.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:35 schreef BB-King het volgende:
Je ziet dat Smiss meer op zijn gemak is als hij geinterviewed wordt door iemand die dikker is.
quote:Op donderdag 20 december 2018 00:35 schreef BB-King het volgende:
Je ziet dat Smiss meer op zijn gemak is als hij geinterviewed wordt door iemand die dikker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |