Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
ik ff Google zoeken en meteen eenquote:
Ik ga al een tijdje niet meer op stap, maar zat kroegjes rond de doelesteeg. Ik zat vaak in een kroeg tegenover het station (ben de naam even kwijt).quote:Op woensdag 19 december 2018 22:38 schreef R-woud88 het volgende: [..] En wat is de aanrader in Leeuwarden dan?
![]()
Dat ziet er wel gezellig uit ja, altijd wel druk op het terras als ik daar in de zomer langs rijquote:Op woensdag 19 december 2018 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ga al een tijdje niet meer op stap, maar zat kroegjes rond de doelesteeg. Ik zat vaak in een kroeg tegenover het station (ben de naam even kwijt).
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ik ff Google zoeken en meteen eengezicht
Klopt! Ze hebben de boel behoorlijk verbouwd daar zag ik laatst.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gezellig uit ja, altijd wel druk op het terras als ik daar in de zomer langs rij
Mooi uitzicht heb je daar bovenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Met die Achmeatoren voel ik me als Rotterdammer wel gelijk thuis wanneer ik station uit loop
Dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 december 2018 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt! Ze hebben de boel behoorlijk verbouwd daar zag ik laatst.
oh vrij toegankelijk? Had ik dat maar gewetenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kan daar boven kijken. Daar is zo'n panorama uitzicht.
Ben er paar keer geweest.
Gaat via de VVV. Die zit onder in dat gebouw. Je moet er kaartjes voor kopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh vrij toegankelijk? Had ik dat maar geweten
lekker glads klappen tochquote:Op woensdag 19 december 2018 22:59 schreef R-woud88 het volgende:
Het lipje van mijn blikje is afgebroken
Ik zwaaide Driepie welterusten.quote:
ah okequote:Op woensdag 19 december 2018 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zwaaide Driepie welterusten.
Lig wel al in m'n nest.quote:
Ik wil daar een keer heen om het mee te makenquote:Op woensdag 19 december 2018 23:03 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Niet-Limburgse carnavalsmuziek
Ik maak het ieder jaar mee hierquote:Op woensdag 19 december 2018 23:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik wil daar een keer heen om het mee te maken
Vet manquote:Op woensdag 19 december 2018 23:05 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik maak het ieder jaar mee hier
Onana loopt warm volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
LAMPROU en penaltys hahahaha
Ik kijk pas 10min, maar dat was wat de commentator zeiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja was even 4de wissel vergeten, is nog nieuw allemaal
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Ik ga niet het troittor schilderen daar'
Eh?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Ik ga niet het troittor schilderen daar'
Of ze worden gewoon zo nu en dan overklast door strijd, dat kan ook nogquote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is gewoon hemeltergend hoe Ajjax en PSV al jaren met het bekertoernooi omgaan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef R-woud88 het volgende:
Toch moet Ajax zich schamen, ook al gaan ze dit nog winnen
De motivatie voor bekerpotjes lijkt altijd bijkans nul te zijn ja. Ook bij de reservespelers die vaak een kans krijgen in de beker. Trieste bedoening.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Of ze worden gewoon zo nu en dan overklast door strijd, dat kan ook nog
Ja wat een slechte zaak is, ze geven Feyenoord zo kans op een 2e prijs en kampioenschap is ook lastig..quote:Op woensdag 19 december 2018 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De motivatie voor bekerpotjes lijkt altijd bijkans nul te zijn ja. Ook bij de reservespelers die vaak een kans krijgen in de beker. Trieste bedoening.
Dit seizoen hoef je ook niet meer te gaanquote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook al eeuwen niet meer naar bekerwedstrijden van PSV, is de tijd,het geld en de moeite gewoon niet waard.
Nee, dat hebben ze goed geregeld weer.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit seizoen hoef je ook niet meer te gaan
Scheelt weer een paar euro'squote:Op woensdag 19 december 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze goed geregeld weer.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen terechte winnaars in zo pot man
Nou, zoals ik al zei: ik ga toch niet meer. Alleen voor fey en ajax en eventuele finales wil ik nog wel een uitzondering maken. Maar als de club het bekervoetbal al niet meer serieus neemt ga ik dat ook niet meer doenquote:
kook, trusten mensen.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Even horizontale houding aannemen
Kan ik begrijpen maatquote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei: ik ga toch niet meer. Alleen voor fey en ajax en eventuele finales wil ik nog wel een uitzondering maken. Maar als de club het bekervoetbal al niet meer serieus neemt ga ik dat ook niet meer doen
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Even horizontale houding aannemen
serieus?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:33 schreef R-woud88 het volgende:
Ik blijf tot minimaal 04:00 actief hier
Heb seizoenskaart dus komer vaak zat. Maar thuiswedstrijden voor de beker laat ik dus al jaren schieten in principe.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen maat![]()
Als is het wel leuk om af en toe eens een middag/avond voetbal te kijken bij je cluppie
Slaap zequote:Op woensdag 19 december 2018 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb seizoenskaart dus komer vaak zat. Maar thuiswedstrijden voor de beker laat ik dus al jaren schieten in principe.
Nu echt meuren.
waar dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
Aloa zegt 100 keer dat hij gaat slapen
Dacht dat je al lang weg was johquote:
ik ga zo Slapenquote:Op donderdag 20 december 2018 00:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dacht dat je al lang weg was joh
ik ookquote:
wss loos rebecca?quote:
Dan kun je maar beter gaan slapenquote:
morgen weer werkenquote:
Ik heb alleen werkoverleg en kerst vierenquote:
Vooruitziend. Ik begin langzaam de kneepjes van het vak te kennenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste mod is hierIk had nog niet eens een TR gezet
Hey, ik had dit jaar maar 1 notequote:
Nu 2quote:Op donderdag 20 december 2018 02:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Hey, ik had dit jaar maar 1 note
Geloof er helemaal niets vanquote:
knaldruk, volgende week vrij, dus ineens een hoop dingen die af moeten worden gemaakt. Verder, volgende week vrijquote:Op donderdag 20 december 2018 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruitziend. Ik begin langzaam de kneepjes van het vak te kennen
Hoe is het daar dev? Heb je al in geen tijden gesproken
Geen sneeuw hier helaas.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
knaldruk, volgende week vrij, dus ineens een hoop dingen die af moeten worden gemaakt. Verder, volgende week vrij(alleen krijg ik wel wat familie over de vloer, dus rustig zitten zal er niet bij zijn). Hoe gaat het daar in de sneeuw?
Heb er 5, en die zijn niet tofquote:Op donderdag 20 december 2018 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
ook voorbeeldige users krijgen wel eens notes, tofheidsnotes
Ze komen voor 5 dagen of zo bij mij, maar blijven hier voor 3 weekjes.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen sneeuw hier helaas.Wel balen dat er zoveel druk ligt. Hopelijk trekt dat wel bij.
En gezellig met familie rond de kerstkomen ze uit Nederland en blijven ze lang?
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:20 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb er 5, en die zijn niet tof![]()
Bedankt, nu ben ik een kut user
Dit valt mij tegenquote:
Deze gaat ik onthoudenquote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zijn weg voor je het weet hoor. Over 4 dagen is het flippiees verjaardag en je kunt haar verrassen met een leuk verjaardagstopic; dat zal ze zeker wel belonen met een tofheidsnote.
Als dat geen succes wordt, dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 02:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit valt mij tegen
[..]
Deze gaat ik onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |