Onana loopt warm volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2018 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
LAMPROU en penaltys hahahaha
Ik kijk pas 10min, maar dat was wat de commentator zeiquote:Op woensdag 19 december 2018 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja was even 4de wissel vergeten, is nog nieuw allemaal
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Ik ga niet het troittor schilderen daar'
Eh?quote:Op woensdag 19 december 2018 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Ik ga niet het troittor schilderen daar'
Of ze worden gewoon zo nu en dan overklast door strijd, dat kan ook nogquote:Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is gewoon hemeltergend hoe Ajjax en PSV al jaren met het bekertoernooi omgaan.
quote:Op woensdag 19 december 2018 23:18 schreef R-woud88 het volgende:
Toch moet Ajax zich schamen, ook al gaan ze dit nog winnen
De motivatie voor bekerpotjes lijkt altijd bijkans nul te zijn ja. Ook bij de reservespelers die vaak een kans krijgen in de beker. Trieste bedoening.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Of ze worden gewoon zo nu en dan overklast door strijd, dat kan ook nog
Ja wat een slechte zaak is, ze geven Feyenoord zo kans op een 2e prijs en kampioenschap is ook lastig..quote:Op woensdag 19 december 2018 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De motivatie voor bekerpotjes lijkt altijd bijkans nul te zijn ja. Ook bij de reservespelers die vaak een kans krijgen in de beker. Trieste bedoening.
Dit seizoen hoef je ook niet meer te gaanquote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook al eeuwen niet meer naar bekerwedstrijden van PSV, is de tijd,het geld en de moeite gewoon niet waard.
Nee, dat hebben ze goed geregeld weer.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit seizoen hoef je ook niet meer te gaan
Scheelt weer een paar euro'squote:Op woensdag 19 december 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze goed geregeld weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |