quote:
Dit weet je van te voren hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
postNL is wel aan het klooien dit jaar
Wat heb je daar nou aanquote:Op woensdag 19 december 2018 20:03 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het aan postnl gevraagd en als ze vrijdag nog niet bezorgd zijn dan moet ik weer contact opnemen en dan gaan ze de pakketten 'een duwtje' geven. Trut doe dat nu dan even
Same. En daarom staat er ook een deadline in de OPquote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ja daarom was ik ook op tijd begonnen
Die van mij ook, wel lastig want nu weetje niet wanneer je thuis moet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:45 schreef Muck het volgende:
Het gekke is dat mijn pakket is blijven staan op woensdag 19 december tussen 13.45 en 16.15 uur.
Mijn postbode heeft een tijdmachine
Het komt vast goed
Dus het duwtje is nog niet gegeven?quote:Op donderdag 20 december 2018 12:32 schreef Elvi het volgende:
@Muck en @Amarantha ja jullie zijn beide mijn slachtoffersik ben al in gesprek met Postnl en blijkbaar ligt het nog hier in t depot
Alle 3 de pakketten zijn dus niet onderweg. Als het er nou 1 was ofzo...
quote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog meer pakjes zijn afgeleverd GC / Onguur type laat verdacht pakketje achter na eng mailtje
Nee maar vind t zo lullig mensen te laten wachtenquote:Op donderdag 20 december 2018 13:54 schreef Muck het volgende:
Wees maar niet bang Sam, we weten dat je keiveel doet!
Hahaquote:Op donderdag 20 december 2018 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog meer pakjes zijn afgeleverd GC / Onguur type laat verdacht pakketje achter na eng mailtje
Er staat nu morgen.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:32 schreef Elvi het volgende:
@Muck en @Amarantha ja jullie zijn beide mijn slachtoffersik ben al in gesprek met Postnl en blijkbaar ligt het nog hier in t depot
Alle 3 de pakketten zijn dus niet onderweg. Als het er nou 1 was ofzo...
Dat stond er gister ookquote:
Oh bij mij is dat net pas sinds vanmiddag.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat stond er gister ook![]()
Ik heb contact gehad met het afgifte punt hier en ze zeggen dat de pakketten hier maandag zijn opgehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Er komt een dag dat ik mijn "normale" foto's wel eens post in CRE. Ooit.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik vind het een leuke originele kaart hoor. Mag je trots op zijn!
quote:Mijn pakket was echt supertofHeel veel leuke en originele dingen en ik was ook echt superblij met alle (Duitse
) bakspullen! En de boeken! En de mok! En dat blik olijfolie wat geen olie was
![]()
Een overzicht:
Niet afgebeeld zijn de 2 geurkaarsen en de kerststol(inmiddels zijn de chips al op
)
En mijn domme kop dacht "wat moet ik nu met houten speelgoed" ik snapte m niet, ik dacht misschien omdat ik van koken hou
2 uur later: "...... OH WACHT EENS!![]()
"
Ahum de inhoud had ik even gemist![]()
![]()
En de petit fours heb ik al geproefd en zijn heel lekker
Dus viviRAWRS: superbedankt! En de anonieme sponsor natuurlijk ook![]()
gewoon doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 18:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik mijn "normale" foto's wel eens post in CRE. Ooit.
Kun jij Danny even geruststellen dat de pakketten hier wegkomen? Half FOK! zit hem bang te pratenquote:
Ik denk dat ie dat al begrepen heeftquote:Op donderdag 20 december 2018 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun jij Danny even geruststellen dat de pakketten hier wegkomen? Half FOK! zit hem bang te praten
Gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2018 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat al begrepen heeft.
Ik denk dat t ook een stukje lollig doen is hoorquote:Op donderdag 20 december 2018 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Vind het echt stom dat hij zo wantrouwend moest zijn, met al die bedreigingen
Sommige users zijn bloedserieus :/ De humor van Danny begreep ik gelukkig welquote:Op donderdag 20 december 2018 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat t ook een stukje lollig doen is hoor. Maar die bedreigingen e.d. zijn idd belachelijk.
Ik vind t een superleuke OP.
Oh de users! Ja vast wel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sommige users zijn bloedserieus :/ De humor van Danny begreep ik gelukkig wel
Wat een leuk pakketquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Wat een lieve pakket heb ik gekregen! (Ik kon niet wachten tot de kerst, oopsie)
Dank je wel lieve gever!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met aandacht voor Davis, mijn kat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkere kaarsjes, hele leuke schilderijtjes, een super kandelaar. Warme muts
Ook kan ik lekker gaan knutselen in nieuwe Bujo en Scrapbook, geweldig!
Ik heb al zin in lekkere chocolaatjes!
[ afbeelding ]
Davis werd helemaal gek van het witte muisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hopelijk niet al te veel foto's? Nogmaals dank je wel geweldige gever!
Is Davis vernoemd naar Jonathan?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Wat een lieve pakket heb ik gekregen! (Ik kon niet wachten tot de kerst, oopsie)
Dank je wel lieve gever!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat mooiquote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Dank je wel lieve gever!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hij is binnen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 16:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat stond er gister ook![]()
Ik heb contact gehad met het afgifte punt hier en ze zeggen dat de pakketten hier maandag zijn opgehaald.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is binnen hoor.Nu druk bezig met uitpakken en eten koken haha. Zal vanavond even foto's maken.
Een mini Star Wars muziekdoosje.![]()
Ik herken het niet dus het is denk ik een ander deuntje of ik luister niet goed.quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:05 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Goed grabbelen tussen de papiertjessommige pakketjes zijn erg klein
![]()
Ik heb Star Wars nog nooit gezien dus ik weet ook niet of het een muziekje uit de film was![]()
![]()
quote:Vandaag heb ik ook een kerstpakket mogen ontvangen van PureEvil!Bezorger had flink moeite om het bij de deur te krijgen!
Een heleboel kadootjes!!![]()
Waarvan er door het papier heen duidelijk te voelen was dat er 1 ding kapot was![]()
En een heleboel lekker!!!
Waarvan de macaroni het ook niet had overleefd![]()
Lieve PureEvil! Heel erg bedankt!![]()
![]()
![]()
Oh neequote:Op vrijdag 21 december 2018 20:47 schreef DJMO het volgende:
Ireth kan mobiel geen foto's posten, dus ik kreeg een zooi foto's doorgeapt met het verzoek om die voor haar te plaatsenBij deze:
[..]
Het kerstpakket in het kerstpakketquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag ook m'n geweldig leuke kerstpakket mogen ontvangen.... jesuisdroppie Thanks voor al
dit lekkers en moois! Ook namens Diva Snowy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die lust Madame wel, al neemt ze niet alles aan van haar lakeiquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het kerstpakket in het kerstpakket![]()
Ik hoop dat Snowy de katten snoepjes lekker vind
wat een gave katquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag ook m'n geweldig leuke kerstpakket mogen ontvangen.... jesuisdroppie Thanks voor al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor voedselbank accepteert dat ookquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef D. het volgende:
Sorry dat ik een beetje off-topic hier ga, maar weet niet waar mijn vraag anders onder te brengen.
Heb van de baas een prima gevuld pakket gekregen, en zou er graag iemand in de buurt blij mee maken, maar heb geen idee hoe ik zo iemand kan vinden. Voedselbank accepteert volgens mij geen particuliere giften.
een weggeefgroep op Facebook ?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef D. het volgende:
Sorry dat ik een beetje off-topic hier ga, maar weet niet waar mijn vraag anders onder te brengen.
Heb van de baas een prima gevuld pakket gekregen, en zou er graag iemand in de buurt blij mee maken, maar heb geen idee hoe ik zo iemand kan vinden. Voedselbank accepteert volgens mij geen particuliere giften.
Dan zijn ze daarover onduidelijk in hun communicatiequote:Op vrijdag 21 december 2018 21:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hoor voedselbank accepteert dat ookik heb daar ook een tijd terug 20 kilo appels gebracht
een kerk, Leger des Heils, particuliere ‘voedselbank’. Hier in de regio weet ik ze wel te vinden, maar daar heb je daar in verwegistan niet zo veel aan. Een coordinator van een lokale weggeefhoek op facebook benaderen is evt ook nog een optie.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef D. het volgende:
Ik weet niet waar je woont:quote:
150km verderopquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont:
https://www.telegraaf.nl/(...)adeaus-ons-hart-brak
Misschien dat je het adres van de politie kunt losfutselen
nah, dat schiet niet op danquote:
Anders heeft ze altijd nog 2 dozen vol papiersnippersquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die lust Madame wel, al neemt ze niet alles aan van haar lakei
Linkje(s)?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ik weet anders ook nog wel wat landelijke facebookgroepen die hulp aanbieden aan minima gezinnen. Die kunnen he ook vast wel op weg helpen.
Ik benader nu de weggeefhoek, maar idd de beheerder kan mij wellicht ook helpenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kerk, Leger des Heils, particuliere ‘voedselbank’. Hier in de regio weet ik ze wel te vinden, maar daar heb je daar in verwegistan niet zo veel aan. Een coordinator van een lokale weggeefhoek op facebook benaderen is evt ook nog een optie.
echt tof dat je je pakket weggeeft trouwensquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik benader nu de weggeefhoek, maar idd de beheerder kan mij wellicht ook helpen
Ik bedacht me dat ik het pakket 'wel leuk' vond, en er vast mensen zijn die er veel blijer mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt tof dat je je pakket weggeeft trouwensHet komt vast ergens goed terecht
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:52 schreef Amarantha het volgende:
Dankjewel Elvi en CyanideBen er super blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Naast het shirt is een keukenshort en eronder is een Star Wars diamond painting)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Geen dank, geniet ervan. En ik heb er weinig aan hoeven doenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Naast het shirt is een keukenshort en eronder is een Star Wars diamond painting)
we proberen hier het raadsel op te lossen wat er tussen de lama en de coconut ligt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt op een knutsel je eigen kerstfiguurtje..quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we proberen hier het raadsel op te lossen wat er tussen de lama en de coconut ligt.
We kunnen het op de site van de winkel niet vinden.
Ja dat. 5 kerst-figuurtjes die je van vilt kunt maken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt op een knutsel je eigen kerstfiguurtje..
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. 5 kerst-figuurtjes die je van vilt kunt maken.
geinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 11:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat. 5 kerst-figuurtjes die je van vilt kunt maken.
quote:Lieve Skaai en vriend,
Ontzettend bedankt voor het pakket!
Het pakket was bezorgd bij de buren en aangezien ik een baby in buik heb, heb ik net gewacht op mijn vriend, die het pakket mocht ophalen
Hij kwam ermee terug en zei wauww, goed dat je het niet hebt opgehaald, want het is zwaar!
Wij zijn sprakeloos! Wat een ontzettend lief berichtje, leuke kaartjes en heel mooi ingepakte cadeautjes
Ik durf die cadeautjes niet uit te pakken, vind het bijna zonde om ze uit de verpakking te halen
Zodra ze zijn uitgepakt (met kerst) zal ik je ook nog persoonlijk bedanken!
Nogmaals ontzettend bedankt namens mij, mijn vriend en de baby in buik! En we houden zeker contact
Niks laten horen vind ik ook wel een beetje stom als ontvangerquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
Iemand vroeg hoe het loopt, op zich goed. De meeste pakketten zijn inmiddels aangekomen of onderweg want ze worden door de gever zelf gebracht. Een pakket is nog niet klaar, dus is erg erg laat. hopelijk komt dat goed.
Van een aantal ontvangers heb ik nog niks vernomen en ik krijg ook geen contact met ze. Iets wat ik heel erg jammer vind, niet alleen voor dit topic, maar voor de gevers die benieuwd zijn of de door hun gemaakte pakketten goed zijn aangekomen, het minste dat je als ontvanger kunt doen is je gever een bedankje sturen, dat kost nog geen twee tellen.
En het klinkt lullig, maar ik ga dit zeker onthouden voor volgend jaar. Want dit vind ik geen manier van omgaan met mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |