Die ligt aan de grote weg, ze lopen nu parallel met de grote verbindingsweg richting Eindhoven. Ze pakken een pad langs het kanaal waar geen hond komt.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien omdat ze langs die hockeyvelden moesten?Als het beter kon vind ik het wel wat treurig ja
Ja ik zit ook weer 4 dingen te doen, en dan mis je van alle dingen precies.. eh, ja, alles.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh heeft Jorien al een blaar?
Effe weg gezapt, ben weer 's 3 dingen tegelijk aan het volgen.
Hoe wil je anders van Geldrop naar Eindhoven? Je moet of langs het kanaal, of langs de grote weg, door Riel gaat niet echt meer.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Type-R het volgende:
Waarom lopen naar Eindhoven via dat bedrijven terrein / de DAF? Wat een droevigheid.
[ afbeelding ]
We gaan met ...quote:
en 3 spaarpotjes ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zal wel tegenvallen? Of misschien is het niet te doen omdat ze nu natuurlijk 3 "etappes" hebben, de veilingen, Tivoli zelf..
Doe gewoon, is leuk voor ze.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er in de dorpen/steden nog een beetje mensen om te kijken, of valt dat ook tegen?
Misschien als ze hier in Eindhoven zijn effe mijn kop boven water steken.
Waar is je wijnquote:Op woensdag 19 december 2018 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
naatje het is half 10 en het is nog steeds niet leuk
Kijkquote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op!
Zit nu aan de vodka redbull
Waarom gaan ze achter de DAF langs en niet via de Eindhovense/Geldropseweg? Dat was meer mijn punt. Volgens mij proberen ze 0 toeschouwers te krijgen zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe wil je anders van Geldrop naar Eindhoven? Je moet of langs het kanaal, of langs de grote weg, door Riel gaat niet echt meer.
Jammer maar het zij zoquote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef Qunix het volgende:
Ik kap er mee. Niet mijn SR.
Veel plezier.
Je was gewoon ruim optijd terug voor SS.quote:
Zondagmiddagquote:Op woensdag 19 december 2018 21:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Misschien schakel ik wel in als ze rond Amsterdam zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga er ook vandoor
Soorry naatje
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga er ook vandoor
Soorry naatje
Grootste feest ooit, er duikt spontaan een glazen huis op en iedereen loopt daarheenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zal de rest balen als Eindhoven de gekste zich ineens helemaal laat gelden
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:54 schreef Type-R het volgende:
Wat zullen ze verbaasd opkijken als ze zien dat er op de markt een heuse podium staat voor Serieuzzzzz LIVE
[ afbeelding ]
Heldenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:54 schreef Type-R het volgende:
Wat zullen ze verbaasd opkijken als ze zien dat er op de markt een heuse podium staat voor Serieuzzzzz LIVE
[ afbeelding ]
Die is morgen de lul bij het UWVquote:Op woensdag 19 december 2018 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Er is iemand met krukken aan het meelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |