En dat gunnen we je ook, maar stop je nu met het aanvragen?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zo te zien ben ik de enige die dit waardeert
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dat gunnen we je ook, maar stop je nu met het aanvragen?
Je hebt het wél geprobeerdquote:Op woensdag 19 december 2018 20:31 schreef Qunix het volgende:
Wat een tumor voor je oor.
Na twee uur heb ik wel een oordeel... Het is niet mijn ding. Dat pre-kerst met een glazenhuis en de brievenbus en het drukke gedoe is wel leuk. Dit is zo "kaal"... Een DJ in de studio die plaatjes start en 2 die lopen en af/aan kondigen... Ik weet het niet. Weinig interactie.
Kleine noot: uiteraard Afsluitdijk, maar dan nog. Ik wil volgend team eventjes meepakken en dan ben ik weg.
Ik was op de fiets vandaag in Osdorp. Komt nu wel heel dicht bij zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Clip opgenomen in tuincentrum Osdorp
Zou ik ook zeggen als ik jou was..quote:Op woensdag 19 december 2018 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..](ik sta er niet bij, voor de duidelijkheid)
Nee hoor, staat op 3 bij de meest aangevraagde platen atm.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zo te zien ben ik de enige die dit waardeert
Ik had het ook specifiek over hier binnen dit topicquote:Op woensdag 19 december 2018 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee hoor, staat op 3 bij de meest aangevraagde platen atm.
Ach ja, smaken verschillen.#opendeur
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het ook specifiek over hier binnen dit topicDie kerstplaat was het eerste wat ik van Merol hoorde, vindt het wel iets weghebben van een vrouwelijke spinvis.
Ja ze worden weer teruggebracht, dan is het goed.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor, zodra ze hun etappe hebben gelopen mogen ze ander vervoer gebruiken.
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knalplanga is een 'bijzonder' lied.
Vind m niet heel slecht, vooral bizar.quote:
Dat origineel is brrrrrquote:
Tekstueel is Donnie best wel geniaal.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind m niet heel slecht, vooral bizar.
Yup, kan het alleen nooit meer vergetenquote:
Tsja, ik weet dat het bestaat.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yup, kan het alleen nooit meer vergeten
Hehehehe. Koop ik liever zelf bier; pluspunt; geen Nielson.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
https://veiling.npo3fm.nl(...)n-soundcheck-en-show
zou het bier inbegrepen zijn?
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehehehe. Koop ik liever zelf bier; pluspunt; geen Nielson.
misschien omdat ze langs die hockeyvelden moesten?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef Type-R het volgende:
Waarom lopen naar Eindhoven via dat bedrijven terrein / de DAF? Wat een droevigheid.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef houdjemond het volgende:
Was even bij de muziekburen, geen tussenstand gemist dus?
Zal wel tegenvallen? Of misschien is het niet te doen omdat ze nu natuurlijk 3 "etappes" hebben, de veilingen, Tivoli zelf..quote:Op woensdag 19 december 2018 21:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.
Doen ze niet heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |