Nog speciale plannen morgen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Sarabi heldin haha
#Teamklefbek, morgen weer
Lokquote maken voor Debsterrr danquote:Op dinsdag 18 december 2018 22:38 schreef quickstepster het volgende:
Heerlijk Hestia! Geniet ervan!
Credits voor het eerste klefbekgebruik moeten echter naar Debsterrr, die is ermee begonnen!
Wat heb je de rest van de dag gedaan?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:08 schreef MisterLastName het volgende:
Nou, hoewel het echt vroeg gaan slapen niet is gelukt (net gedoucht) wil ik toch wel weer bijtijds naar bed gaan. Is er een mogelijkheid om mezelf moe te krijgen voor, zeg ... 1 uur ? Anders ben ik bang dat het weer 3-4 uur word
Hele dag in de weer geweest met een auto en auto onderdelen, veel gelopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je de rest van de dag gedaan?
Normale mensen zijn na een dag wel gewoon moe rond deze tijd
Morgen wekker om 7 uur zetten dan komt het morgenavond vast goed
Rustig maar, geen oordeel hierquote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Hele dag in de weer geweest met een auto en auto onderdelen, veel gelopen.
Lekker trouwens "Normale mensen" laat je oordeel eens thuis.
Beetje minder lange tenen zou je sierenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:28 schreef MisterLastName het volgende:
Jawel, maar om dan meteen te strooien met "Normale mensen" vind ik een beetje gek, maar kan aan mij liggen.
Ik ben óók moe, maar weet zeker dat ik als ik nu ga liggen niet in slaap val en áls ik in slaap val word ik om 4-5 uur weer wakker, heb ik niets aan want morgen drukke dag.
Nu al aan avondeten denken.....quote:Op woensdag 19 december 2018 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Wat zullen we vanavond eens gaan eten.....
Wel handig als ik iets uit de vriezer moet halen, of al deeg maken voor de pizzaquote:Op woensdag 19 december 2018 09:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu al aan avondeten denken.....![]()
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 19 december 2018 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel handig als ik iets uit de vriezer moet halen, of al deeg maken voor de pizza
Of nog naar de winkel moet
Lekkerquote:Op woensdag 19 december 2018 10:06 schreef quickstepster het volgende:
Hier worden het miniquiches. Voor 2e kerstdag een eind bakken, en een paar extra voor mij
Is dat niet een rotwerk? Ik zou het graag eens proberen, maar word steeds afgeschrikt. Heb je een recept?quote:Op woensdag 19 december 2018 10:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb besloten om gyoza's voor 2 dagen te maken
Ik ga t morgen doen. Zie t niet zitten van t weekend de supermarkt in te gaanquote:Op woensdag 19 december 2018 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Graag gedaan
Het is wel echt lekker.
Verder boodschappenlijst gemaakt voor de komende 10 dagenzometeen maar eens grote boodschappen doen
Dan moet ik alleen zondag/maandag nog een keer de kerstdrukte in voor verse spullen
Die hebben we sinds kort hier in de stad....quote:Op woensdag 19 december 2018 12:45 schreef Sarabi het volgende:
Wij gaan zometeen maar even bij een grote jumbo foodmarket kijken. Ik hoop dat daar de mensen zich meer verspreiden dan in de lokale supermarkt hier
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 december 2018 23:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Serious request is ook anders nu hè..ben er ook niet zo mee bezig.....
Maar dikke knuffel voor jou Hestia!
quote:Op woensdag 19 december 2018 07:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorteer jij ook pallets dat je al zo vroeg wakker bent?
Ja ik 'verheug' me ook vooral op het afrekenen.....ha haquote:Op woensdag 19 december 2018 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Boodschappen doen viel heel erg mee qua drukte
Niet qua geld
Die komt hier helaas pas een maand laterquote:Op woensdag 19 december 2018 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ha ha ja, mét kerstbonus!
Ja.....bij mij ook.......quote:Op woensdag 19 december 2018 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die komt hier helaas pas een maand later
Jawel. Komende periode is rustig dus sta maar met 1 collega. rest is op vakantie.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat het intussen wel al beter met de planning van je werk?
Dankje en ik hoop het ook! En morgen is ook onze jubileumdag, 2 maanden alweerquote:Op woensdag 19 december 2018 18:25 schreef quickstepster het volgende:
Hestia, wat balen johzowel van het niet kunnen klefbekken als het slaapgebrek. Hoop dat je nummer 2 in ieder geval kunt bijtrekken vannacht.
Ja wel ff balen als je dan de hele dag al voorpret hebt via de app dat je elkaar weer ziet en het dan toch niet doorgaat. Maar goed, het is niet anders en morgen maakt ie het goedquote:
Gelukkig hoef je ook niet lang te wachtenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:48 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wel ff balen als je dan de hele dag al voorpret hebt via de app dat je elkaar weer ziet en het dan toch niet doorgaat. Maar goed, het is niet anders en morgen maakt ie het goed
Ja precies en we hebben elkaar zondag nog gezien dus valt allemaal wel mee hoor vergeleken bij anderenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je ook niet lang te wachten
quote:Op woensdag 19 december 2018 18:59 schreef quickstepster het volgende:
En inmiddels zijn we over de helft van de werkweekbijna miniklefbekkenkerstvakantie
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
ik zie 2 hele dikke mensen voor mij die dan op een fucking smerige manier aan het zoenen zijn.
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
ik zie 2 hele dikke mensen voor mij die dan op een fucking smerige manier aan het zoenen zijn.
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Aftellenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:59 schreef quickstepster het volgende:
En inmiddels zijn we over de helft van de werkweekbijna miniklefbekkenkerstvakantie
Dan zou het toch juist maxiklefbekken zijn tochquote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog erger.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan zou het toch juist maxiklefbekken zijn toch
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef Sarabi het volgende:
Yasmin jij bent zeker nog single of niet?
Ja vind het wel een ranzig woord eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2018 19:18 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Cinderella! Iedereen bij elkaar![]()
En Yasmin, heb je zo'n allergie voor dat woord (het woord dat niet genoemd mag worden)
Zeker Quickstepster!!quote:Op woensdag 19 december 2018 19:18 schreef quickstepster het volgende:
Lekker Cinderella! Iedereen bij elkaar![]()
En Yasmin, heb je zo'n allergie voor dat woord (het woord dat niet genoemd mag worden)
Hmmm nou das wel jammer natuurlijk maar denk niet dat ik het dan zo zou omschrijven neequote:Op woensdag 19 december 2018 19:21 schreef Sarabi het volgende:
En dat is niet omdat jullie niets te klefbekken hebben met kerst?
Nee, al had ik dat wel, blijft gewoon echt een zeer naar woordquote:Op woensdag 19 december 2018 19:21 schreef Sarabi het volgende:
En dat is niet omdat jullie niets te klefbekken hebben met kerst?
Maar zou je er zo moeilijk over doen als nu of zou je er dan gewoon in mee gaan?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nou das wel jammer natuurlijk maar denk niet dat ik het dan zo zou omschrijven nee
Zou ik nog steeds een afkeer hebben voor het woord.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar zou je er zo moeilijk over doen als nu of zou je er dan gewoon in mee gaan?
Jawel.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geen contact meer met toekomstig meneer gold teeth?
Ja als je alles zo serieus neemt heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou ik nog steeds een afkeer hebben voor het woord.
Zeg het anders maar een paar keer hardop. Klefbekken...
'Vanavond ga ik eens lekker met jou klefbekken'
Heb jij niet een afkeer voor bepaalde woorden?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja als je alles zo serieus neemt heb je helemaal gelijk
Dat vertaal ik naar: samen al knuffelend op de bank hangen, beetje kroelen. Niks mis mee tochquote:Op woensdag 19 december 2018 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou ik nog steeds een afkeer hebben voor het woord.
Zeg het anders maar een paar keer hardop. Klefbekken...
'Vanavond ga ik eens lekker met jou klefbekken'
Kroelen is ook zo 1quote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat vertaal ik naar: samen al knuffelend op de bank hangen, beetje kroelen. Niks mis mee toch
precies, dat wat iedereen doet die net verliefd is.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat vertaal ik naar: samen al knuffelend op de bank hangen, beetje kroelen. Niks mis mee toch
Vind ik ook hoor! En kroelen vind ik ook zo'n lief woordquote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef quickstepster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smelt![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor! En kroelen vind ik ook zo'n lief woord
Ik kreeg wel een super lief appje netLief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smelt
Haha iddquote:Op woensdag 19 december 2018 19:41 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we hebben dus twee "kampen" hier![]()
Wat een superlief appje! En in het houden van stadium ook alheb je snel gedaan!
Ik sluit me gewoon gezellig bij de klefbekken aan hoor, heerlijk om jullie berichtjes te lezenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:41 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we hebben dus twee "kampen" hier![]()
Wat een superlief appje! En in het houden van stadium ook alheb je snel gedaan!
Nou vind ik het woord klefbekken niet heel zoetsappig.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kroelen is ook zo 1![]()
Ik ben gewoon niet zo van het zoetsappige
Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha idd![]()
En ja echt he. Dat zei hij na 2.5 week al tegen me![]()
*smelt*quote:Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.
Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.
Dan denk ik wel, doe me dit maar voor altijd!
Zoetsappig en klefbekkerig
Niet echtquote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij niet een afkeer voor bepaalde woorden?
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor! En kroelen vind ik ook zo'n lief woord
Ik kreeg wel een super lief appje netLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smelt![]()
En ook dit klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.
Haha nou verliefdheidsfase is ook nog echt niet voorbij hier hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige nadeel, wij hebben echt een weekendrelatie momenteel. Hopelijk word het met de tijd (en het overhandigen van sleutels) makkelijker om ook doordeweeks eens een avondje te doen.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha nou verliefdheidsfase is ook nog echt niet voorbij hier hoor
Maar dat houden van voelen we ook echt wel allebei. Maar wij zien elkaar ook 2-4 keer in de week, dus dan gaat het ook wat sneller. En we waren sowieso al snel natuurlijk
En heerlijk die momentjes van jouLekker van genieten
Ja dat zou idd wel beter zijn. Gewoon doen als jullie eraan toe zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige nadeel, wij hebben echt een weekendrelatie momenteel. Hopelijk word het met de tijd (en het overhandigen van sleutels) makkelijker om ook doordeweeks eens een avondje te doen.
En no worries Cinderella, ik post rustig verder
Dat is wel heel lastig danquote:Op woensdag 19 december 2018 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben dan ook nog echt afhankelijk van OV.....dus ik probeer het toch wel wat dichterbij te zoeken.....
Ja ik ook. En lief ook. Handig is het niet, maar het spreekwoord is wel: Al wat lekker is haal je van verquote:Op woensdag 19 december 2018 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben dan ook nog echt afhankelijk van OV.....dus ik probeer het toch wel wat dichterbij te zoeken.....
Ja dat spreekwoord inderdaad.....hihi.....maar jeetje, tis wel een dingetje hoor....quote:Op woensdag 19 december 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja ik ook. En lief ook. Handig is het niet, maar het spreekwoord is wel: Al wat lekker is haal je van verEn voor hem heb ik het echt heel erg over, hoe makkelijk iemand om de hoek ook is.
Je zorgt wel dat je hele dagen samen hebt. En hij heeft hier gewoon een tandenborstel liggen. Je gaat je huishoudens in die zin sneller wat samenvoegen om toch zoveel mogelijk tijd met elkaar te hebbenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat spreekwoord inderdaad.....hihi.....maar jeetje, tis wel een dingetje hoor....
Ja snap ik.....maar heb hier met meer mensen rekening te houden natuurlijk.....ook al zijn ze officieel volwassen....quote:Op woensdag 19 december 2018 21:01 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Je zorgt wel dat je hele dagen samen hebt. En hij heeft hier gewoon een tandenborstel liggen. Je gaat je huishoudens in die zin sneller wat samenvoegen om toch zoveel mogelijk tijd met elkaar te hebben
Klopt, dan is het helemaal niet te doen. Dat scheelt, die hoeven en hebben we niet, dus dat maakt het praktisch net iets makkelijker.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik.....maar heb hier met meer mensen rekening te houden natuurlijk.....ook al zijn ze officieel volwassen....
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 december 2018 06:06 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag kerstdiner van werk, ben heel benieuwd! Succes allemaal met werken/vakantie vieren/enzovoorts
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 december 2018 09:59 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier bij het kerstdiner
Mijn man is vandaag jarig
Was het erg ja?quote:Op donderdag 20 december 2018 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou.....vond het met boodschappen doen even iets minder decembergezellig ha ha
Je bent er van afquote:Op donderdag 20 december 2018 13:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pfffft ja ha ha, maar tis binnen nu......
Zoals elke rashondquote:Op donderdag 20 december 2018 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Die beestjes zijn helemaal kapot gefokt.
Ja maar die bulldogjes zijn echt verminkt gewoon. Begrijp ook niet hoe mensen dat geheig nou zo schattig vinden.quote:
Misschien zie je het bij andere rashonden niet zo duidelijkquote:Op donderdag 20 december 2018 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar die bulldogjes zijn echt verminkt gewoon. Begrijp ook niet hoe mensen dat geheig nou zo schattig vinden.
Wil je dan ook zo'n agressief Badr Hari ras?quote:Op donderdag 20 december 2018 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb helaas geen tijd voor een hond. Hopelijk ooit nog.
Neequote:Op donderdag 20 december 2018 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je dan ook zo'n agressief Badr Hari ras?
Dus het doorfokken van rassen bestaat niet?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:03 schreef dop het volgende:
Een hond is een hond, feitelijk bestaat ras helemaal niet. Dat zijn verzinsels van de mens.
fokken bestaat, en dat je door fokken eigenschappen kunt beïnvloeden ook.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus het doorfokken van rassen bestaat niet?
Wat.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:03 schreef dop het volgende:
Een hond is een hond, feitelijk bestaat ras helemaal niet. Dat zijn verzinsels van de mens.
Een ras is dan ook geen soort.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:08 schreef dop het volgende:
[..]
fokken bestaat, en dat je door fokken eigenschappen kunt beïnvloeden ook.
Maar daar mee is het niet in eens een apart soort dier.
Als je een hond de keuze geeft neukt hij niet binnen het zogenaamde ras.
Ja als die in de spiegel kijkt ziet die toch die vlekken.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij denkt dat een dalmatier weet dat ie een dalmatier is?
Ik zou wel eens met jou willen datenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die in de spiegel kijtk ziet die toch die vlekken.
Waarom?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou wel eens met jou willen daten
dat klopt. Het is iets kunstmatigs door de mens verzonnen.quote:
nee heel veel dieren herkennen hun eigen spiegelbeeld niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als die in de spiegel kijkt ziet die toch die vlekken.
Dus het lijkt je een leuk idee om mij de hele avond uit te lachen op zon date?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen op de manier hoe jij tegen de wereld kijkt
Een Franse Bulldog herkent zichzelf ook als een.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:27 schreef dop het volgende:
[..]
nee heel veel dieren herkennen hun eigen spiegelbeeld niet.
Hoe ga ik me hier weer uitlullen?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus het lijkt je een leuk idee om mij de hele avond uit te lachen op zon date?
Schiedam woon je toch?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof je weet waar je heen moet?
Kan jij nog eisen stellen dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens wie zegt dat je aan mijn eisenlijst voldoet?
er zullen vast Franse bulldog's zijn die wel hun eigen spiegelbeeld herkennen.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een Franse Bulldog herkent zichzelf ook als een.
De hele tijd buiten adem. Dat verschrikkelijke geheig en bij het aanzicht in de spiegel ziet die ook dat die geen fatsoenlijke snuit heeft.
Met jou zou ik ook wel eens een kommetje tomatensoep willen etenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij beweert van wel, ook al is dat moeilijk te geloven.
Net of mensen zich wel herkennen in hun spiegelbeeld.....quote:Op donderdag 20 december 2018 19:38 schreef dop het volgende:
[..]
er zullen vast Franse bulldog's zijn die wel hun eigen spiegelbeeld herkennen.
Maar dat is bepaald niet zo vanzelfsprekend als bij een mens. Een hond hoort niet bepaald bij de intelligente dieren. Waar mee ik niet wil zeggen dat ze niet lief zijn of niks kunnen. Ze beleven de wereld alleen niet zo als wij.
Ik denk dat je ze een beetje onderschat.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:38 schreef dop het volgende:
[..]
er zullen vast Franse bulldog's zijn die wel hun eigen spiegelbeeld herkennen.
Maar dat is bepaald niet zo vanzelfsprekend als bij een mens. Een hond hoort niet bepaald bij de intelligente dieren. Waar mee ik niet wil zeggen dat ze niet lief zijn of niks kunnen. Ze beleven de wereld alleen niet zo als wij.
hahaha, niet vanaf de geboorte.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Net of mensen zich wel herkennen in hun spiegelbeeld.....![]()
Ik niet met jou.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Met jou zou ik ook wel eens een kommetje tomatensoep willen eten
weet niet of ik jou onderschat. Maar als jij denkt dat de meeste honden zichzelf in de spiegel herkennen dan zit je er echt naast. En dat is dan weer kwestie van kennis en hoeft niks over je intelligentie te zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze een beetje onderschat.
Mij ook trouwens
Zo inflexibel jij, met Yasmin23 kun je tenminste nog lachen denk ikquote:
Heeft niks met flexibel te maken.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo inflexibel jij, met Yasmin23 kun je tenminste nog lachen denk ik
Waarmee wel dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft niks met flexibel te maken.
De hele taxonomische indeling is door mensen verzonnenquote:Op donderdag 20 december 2018 19:26 schreef dop het volgende:
[..]
dat klopt. Het is iets kunstmatigs door de mens verzonnen.
dat is dan ook weer waar maar als het om ras gaat zit daar helemaal geen logica of regel aan vast. Wetenschapelijk nogal fout.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele taxonomische indeling is door mensen verzonnen.
Tuurlijk is er bij rassen ook een indeling waar honden die dingen gemeen hebben zijn ingedeeld; poolhonden, herdershonden, windhonden, dashonden, ga zo maar door.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:54 schreef dop het volgende:
[..]
dat is dan ook weer waar maar als het om ras gaat zit daar helemaal geen logica of regel aan vast. Wetenschapelijk nogal fout.
Maar goed ik snap best dat er mensen zijn die er iets minder wetenschappelijk tegen aan kijken.
Ik geloof niet dat een Dalmatier doorheeft dat hij een Dalmatier isquote:Op donderdag 20 december 2018 19:44 schreef dop het volgende:
[..]
weet niet of ik jou onderschat. Maar als jij denkt dat de meeste honden zichzelf in de spiegel herkennen dan zit je er echt naast. En dat is dan weer kwestie van kennis en hoeft niks over je intelligentie te zeggen.
Geen idee welke je bedoelt. Ik heb niets verwijderd daar, ben immers geen R&P modquote:Op donderdag 20 december 2018 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu heb ik de opmerking van Pleaser gemist in het datintopic
Jawel.quote:Op donderdag 20 december 2018 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo inflexibel jij, met Yasmin23 kun je tenminste nog lachen denk ik
Oh zag blauw en werd gelijk boos.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee welke je bedoelt. Ik heb niets verwijderd daar, ben immers geen R&P mod
Helaasquote:Op donderdag 20 december 2018 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zag blauw en werd gelijk boos.
Goed denken!quote:Op donderdag 20 december 2018 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo snel dat ik niet meer kan bedenken wat hij geschreven heeft.....
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet het echt niet meer.....![]()
Ja natuurlijk maar weet niet op welke manier en dan werd gezogenquote:Op donderdag 20 december 2018 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat zuigen is?
Ik denk stofzuigen.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar weet niet op welke manier en dan werd gezogen
Ja die heb je zeker ook weer gemist?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaat het ineens over (stof)zuigen??
Waarom op queen?:Pquote:Op donderdag 20 december 2018 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve als ie dat met zijn date heeft gedaan. Op Queen of zo.
Haha was aan het teruglezen na het klefbekken maar dit iddquote:Op donderdag 20 december 2018 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Whahaha.....leuke wendingen heeft dit topic
Spannend!quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha was aan het teruglezen na het klefbekken maar dit idd
Met Kerst helaas niet klefbekken, hij heeft de kinderen allebei de dagen. Maar hij komt wel op mn verjaardag (3 januari jarig, vier het de 5e) dus dan ga ik hem voorstellen![]()
Zenuwachtig daarvoor?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha was aan het teruglezen na het klefbekken maar dit idd
Met Kerst helaas niet klefbekken, hij heeft de kinderen allebei de dagen. Maar hij komt wel op mn verjaardag (3 januari jarig, vier het de 5e) dus dan ga ik hem voorstellen![]()
Ctrl c Ctrl vquote:Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil ook., dat ene doen. Krijg dat woord niet getypt.
Je bedoeld klefbekken??quote:Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil ook., dat ene doen. Krijg dat woord niet getypt.
AAarg dat woordquote:Op donderdag 20 december 2018 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bedoeld klefbekken??![]()
![]()
Ja......dat wil ik ook......
Ik vond het spannendste toen onze beide ouders elkaar gingen ontmoetenquote:Op donderdag 20 december 2018 21:47 schreef _Hestia_ het volgende:
Zeker spannend! Maar komt vast goed
En toevallig quickstepster!
Toch nog? Leuk!quote:Op donderdag 20 december 2018 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb morgen een date met Goudtand.
Ik overdrijf ook hoor. Lang genoeg een relatie gehad.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och, ik heb ook geen vriendje. Vriendinnetje ook niet trouwens.
Ben erachter gekomen dat dat voor mij niet gaat werken.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had wel ooit echt een leuke match maar woont aan de andere kant van Nederland......maar damn, stiekem is ie zo leuk......![]()
De afstand?quote:Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat dat voor mij niet gaat werken.
quote:Op donderdag 20 december 2018 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook hoor. Lang genoeg een relatie gehad.
Het kan ook echt niet, maar afscheid nemen is echt pijnlijk.....quote:Op donderdag 20 december 2018 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben erachter gekomen dat dat voor mij niet gaat werken.
Ja dat begrijp ik wel ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, geen zin om zo ver te moeten reizen.
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het kan ook echt niet, maar afscheid nemen is echt pijnlijk.....
Ik denk dat die echt leuk is ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef quickstepster het volgende:
Tof van die date Yasmin! Issie wel echt leuk? Ja toch?
En ik hoop voor jou, Cinderella en alle andere singles hier dat jullie die ene gaan vinden waarmee je het woord wat niet genoemd mag worden kunt doen![]()
![]()
Klefbekkenkusjekroel![]()
Dat kan ik me voorstellen, vond ik bij mn ex ook, want ex-schoonouders en mijn ouders verschilden nogal.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het spannendste toen onze beide ouders elkaar gingen ontmoeten
Woord van het jaar: klefbekkenkusjekroelquote:Op donderdag 20 december 2018 22:03 schreef quickstepster het volgende:
Tof van die date Yasmin! Issie wel echt leuk? Ja toch?
En ik hoop voor jou, Cinderella en alle andere singles hier dat jullie die ene gaan vinden waarmee je het woord wat niet genoemd mag worden kunt doen![]()
![]()
Klefbekkenkusjekroel![]()
quote:Op donderdag 20 december 2018 22:36 schreef quickstepster het volgende:
Ik dacht, hoe kan ik het nog erger makenzo dus!
Ja precies, zo was het ook bij ons. Beide stellen heel anders.quote:Op donderdag 20 december 2018 22:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, vond ik bij mn ex ook, want ex-schoonouders en mijn ouders verschilden nogal.
Maar ouders van vriendlief zijn allebei al overleden...
Ja dan is het idd wel spannend, uiteindelijk wel goed gekomen?quote:Op donderdag 20 december 2018 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies, zo was het ook bij ons. Beide stellen heel anders.
En wat erg voor je vriend.
Have fun morgen!quote:Op donderdag 20 december 2018 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat die echt leuk is ja.
Het is heerlijk binnenblijf weer en lekker filmpjes/series kijken weerquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Veel plezier met je date Yasmin!
Succes vandaag dan quickstepster![]()
Ik heb 2 weken vakantie
Zat alleen liever in Spanje ofzo, wat een prutweer hier zeg.
Ja ik kijk WK darts maar ik heb toch liever gewoon droog weer iig, stuk beter voor mn stemming dan dit donkere. Heb gewoon de lampen al aan hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is heerlijk binnenblijf weer en lekker filmpjes/series kijken weer![]()
Vind het inderdaad ook donker.....lang leve de kerstboomlichtjes......quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik kijk WK darts maar ik heb toch liever gewoon droog weer iig, stuk beter voor mn stemming dan dit donkere. Heb gewoon de lampen al aan hier
Maar na vandaag worden de dagen iig weer langer
Dat valt toch wel mee? Andere kant van Nederland dat is hooguit 2 uurtjes reizen.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had wel ooit echt een leuke match maar woont aan de andere kant van Nederland......maar damn, stiekem is ie zo leuk......![]()
Tja.....heb geen rijbewijs hè.....quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:47 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Andere kant van Nederland dat is hooguit 2 uurtjes reizen.
Had ooit een date in Sint-Truiden, dat is hier 230 kilometer vandaanMeerdere dates in Groningen.
Al scheelt het natuurlijk flink als je van autorijden houd, dan is't ook niet een probleem.
Hmm, nee dat is wel kut dan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....heb geen rijbewijs hè.....
Jawel......maar bewust de keuze gemaakt om elkaar niet op te zoeken omdat het dan alleen maar ingewikkelder wordt....quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:49 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Hmm, nee dat is wel kut dan.
Maar had die date geen rijbewijs? En heb jij geen OV?
Ah oke, zie zelf niet in hoe zoiets dan ingewikkelder word, maar misschien mis ik een paar stappen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel......maar bewust de keuze gemaakt om elkaar niet op te zoeken omdat het dan alleen maar ingewikkelder wordt....
Thnxxx, komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:01 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ah oke, zie zelf niet in hoe zoiets dan ingewikkelder word, maar misschien mis ik een paar stappen.
Succes in elk geval! Je vind vast wel een leuke date
Wat voor rare snuiter? Ik zou alláng geen zin meer hebben in die date.......vind het wel echt heel rot voor jou!quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Wordt er geappt; en gaat het nog door?
Dus ik vraag ja waarom, ga je afzeggen?
Geen reactie meer en hij neemt ook niet op.
Whatsapp vink staat op 1 grijze maar kan hem wel bellen?
Nou ja misschien ineens geen internet meer? We hebben om 1700 afgesproken dus er is nog tijd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat voor rare snuiter? Ik zou alláng geen zin meer hebben in die date.......vind het wel echt heel rot voor jou!
Hij neemt niet op zeg je toch? Daar heb je toch geen internet voor nodig?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja misschien ineens geen internet meer? We hebben om 1700 afgesproken dus er is nog tijd.
Via whatsapp had ik gebeld. Gaat gewoon over.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij neemt niet op zeg je toch? Daar heb je toch geen internet voor nodig?
Owwww okee......maar als ie overgaat waarom neemt hij dan niet op? Druk met werk?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Via whatsapp had ik gebeld. Gaat gewoon over.
Vaag! Wat hadden jullie gepland voor date?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hm zijn telefoon staat uit. krijg gelijk voicemail.
Nou behoorlijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft.....dat was spannend, alsnog veel plezier dan!
Anders wel voor onze bloeddruk hierquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou behoorlijkWas al boos
![]()
Heb gezegd dat die slecht is voor mijn bloeddruk.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Anders wel voor onze bloeddruk hier
lekker op de fiets.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....heb geen rijbewijs hè.....
Ja klopt......nu kunnen we zien dat een appje gelezen is en dan panikeren waarom er niet gereageerd wordt....quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat hele telefoon gedoe is ook maar slecht hoor. Vroeger als iemand niet opnam was er niks aan de hand..
Ja tis echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt......nu kunnen we zien dat een appje gelezen is en dan panikeren waarom er niet gereageerd wordt....
Vanuit Rotterdam?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef dop het volgende:
[..]
lekker op de fiets.
Twee weken terug nog naar Groningen gereden op de fiets.
jep je moest eens weten wat sommige mensen fietsen.quote:
Spoor je toch nietquote:Op vrijdag 21 december 2018 15:37 schreef dop het volgende:
[..]
jep je moest eens weten wat sommige mensen fietsen.
Ik ben nog heel gematigd als het om afstanden gaat.
Petje af hoor......ik ben na een half uurtje fietsen al totall loss.....quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:37 schreef dop het volgende:
[..]
jep je moest eens weten wat sommige mensen fietsen.
Ik ben nog heel gematigd als het om afstanden gaat.
dat haar komt wel goed. Fel rode lippenstift en gaan 😘quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben nog niet over mijn haar uit. Het zit nu best oke. Twijfel of ik ga douchen met het risico dat het er slechter van gaat worden. Mijn haar is nogal onvoorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |