abonnement Unibet Coolblue
pi_183836770
Haha, we hebben dus twee "kampen" hier :P

Wat een superlief appje! En in het houden van stadium ook al :@ heb je snel gedaan! O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183836823
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:41 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we hebben dus twee "kampen" hier :P

Wat een superlief appje! En in het houden van stadium ook al :@ heb je snel gedaan! O+
Haha idd _O-

En ja echt he. Dat zei hij na 2.5 week al tegen me :o O+
pi_183836830
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:41 schreef quickstepster het volgende:
Haha, we hebben dus twee "kampen" hier :P

Wat een superlief appje! En in het houden van stadium ook al :@ heb je snel gedaan! O+
Ik sluit me gewoon gezellig bij de klefbekken aan hoor, heerlijk om jullie berichtjes te lezen O+ !
pi_183837036
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kroelen is ook zo 1 :D

Ik ben gewoon niet zo van het zoetsappige :P
Nou vind ik het woord klefbekken niet heel zoetsappig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183837297
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:43 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha idd _O-

En ja echt he. Dat zei hij na 2.5 week al tegen me :o O+
Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.

Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.

Dan denk ik wel, doe me dit maar voor altijd! O+

Zoetsappig en klefbekkerig :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_183837409
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.

Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.

Dan denk ik wel, doe me dit maar voor altijd! O+

Zoetsappig en klefbekkerig :Y
*smelt*
pi_183837481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb jij niet een afkeer voor bepaalde woorden?
Niet echt
In ieder geval niet erg genoeg om er moeilijk over te doen
pi_183837507
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor! En kroelen vind ik ook zo'n lief woord O+

Ik kreeg wel een super lief appje net O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smelt O+
Lief O+
pi_183837538
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.

Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.

Dan denk ik wel, doe me dit maar voor altijd! O+

Zoetsappig en klefbekkerig :Y
En ook dit klinkt heerlijk O+
pi_183837551
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:56 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wauw! Wij zitten gewoon nog in de heel erg verliefd fase. Alhoewel.

Soms heb ik wel mijn momentjes. Als hij me tijdens het koken zomaar beetpakt voor een knuffel en kus. Of als hij gedachteloos de katten aan het aaien is en tegen ze kletst. Of als ik hem 's nachts nog half slapend vastpak.

Dan denk ik wel, doe me dit maar voor altijd! O+

Zoetsappig en klefbekkerig :Y
Haha nou verliefdheidsfase is ook nog echt niet voorbij hier hoor ;)
Maar dat houden van voelen we ook echt wel allebei. Maar wij zien elkaar ook 2-4 keer in de week, dus dan gaat het ook wat sneller. En we waren sowieso al snel natuurlijk ;)

En heerlijk die momentjes van jou *; Lekker van genieten O+

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 19-12-2018 20:11:03 ]
pi_183838099
Blijven posten Hestia en Quickstepster.....Ik word er blij van!
pi_183838481
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha nou verliefdheidsfase is ook nog echt niet voorbij hier hoor ;)
Maar dat houden van voelen we ook echt wel allebei. Maar wij zien elkaar ook 2-4 keer in de week, dus dan gaat het ook wat sneller. En we waren sowieso al snel natuurlijk ;)

En heerlijk die momentjes van jou *; Lekker van genieten O+
Ja, dat is het enige nadeel, wij hebben echt een weekendrelatie momenteel. Hopelijk word het met de tijd (en het overhandigen van sleutels) makkelijker om ook doordeweeks eens een avondje te doen.

En no worries Cinderella, ik post rustig verder O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183838563
Afstand kan wel echt lastig zijn lijkt me.....zeker als je allebei ook een (drukke) baan hebt doordeweeks....
pi_183838623
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:25 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ja, dat is het enige nadeel, wij hebben echt een weekendrelatie momenteel. Hopelijk word het met de tijd (en het overhandigen van sleutels) makkelijker om ook doordeweeks eens een avondje te doen.

En no worries Cinderella, ik post rustig verder O+
Ja dat zou idd wel beter zijn. Gewoon doen als jullie eraan toe zijn O+

En ik blijf ook gewoon posten hoor Cinderella O+
pi_183838655
Gezellig dames :)
pi_183838679
Afstand is soms wel lastig
Hadden wij de eerste jaren ook

Geen idee wanneer we voor het eerst ik hou van je zeiden, vond ik nooit zo bijzonder
pi_183838794
En inderdaad. Afstand + verplichtingen (sociaal en werk) maakt het soms lastig. Daarom betrekken we elkaar nu al snel bij veel sociale dingen. Dat is en leuk en praktisch! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_183838886
Ik ben dan ook nog echt afhankelijk van OV.....dus ik probeer het toch wel wat dichterbij te zoeken..... :)
pi_183839164
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben dan ook nog echt afhankelijk van OV.....dus ik probeer het toch wel wat dichterbij te zoeken..... :)
Dat is wel heel lastig dan
pi_183839176
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben dan ook nog echt afhankelijk van OV.....dus ik probeer het toch wel wat dichterbij te zoeken..... :)
Ja ik ook. En lief ook. Handig is het niet, maar het spreekwoord is wel: Al wat lekker is haal je van ver :9~ En voor hem heb ik het echt heel erg over, hoe makkelijk iemand om de hoek ook is.
Gek? kan je dat eten?
pi_183839272
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:43 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ja ik ook. En lief ook. Handig is het niet, maar het spreekwoord is wel: Al wat lekker is haal je van ver :9~ En voor hem heb ik het echt heel erg over, hoe makkelijk iemand om de hoek ook is.
Ja dat spreekwoord inderdaad.....hihi.....maar jeetje, tis wel een dingetje hoor....
pi_183839914
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja dat spreekwoord inderdaad.....hihi.....maar jeetje, tis wel een dingetje hoor....
Je zorgt wel dat je hele dagen samen hebt. En hij heeft hier gewoon een tandenborstel liggen. Je gaat je huishoudens in die zin sneller wat samenvoegen om toch zoveel mogelijk tijd met elkaar te hebben O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183840176
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:01 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Je zorgt wel dat je hele dagen samen hebt. En hij heeft hier gewoon een tandenborstel liggen. Je gaat je huishoudens in die zin sneller wat samenvoegen om toch zoveel mogelijk tijd met elkaar te hebben O+
Ja snap ik.....maar heb hier met meer mensen rekening te houden natuurlijk.....ook al zijn ze officieel volwassen.... :)
pi_183840468
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja snap ik.....maar heb hier met meer mensen rekening te houden natuurlijk.....ook al zijn ze officieel volwassen.... :)
Klopt, dan is het helemaal niet te doen. Dat scheelt, die hoeven en hebben we niet, dus dat maakt het praktisch net iets makkelijker.

We hebben alleen, als we ooit willen gaan samenwonen, wel een meute katten zo _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_183840888
Kattenfamilie ha ha :) :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')