Oh nice. Ik heb Finneon nog niet op m'n radar gehad. Wel dat rondje, geen idee hoe die heet. Maar die was al weg voor ik er wasquote:Op maandag 31 december 2018 13:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Carnivine is een regional en finneon is gewoon wild te vangen
Maar wel erg zeldzaam, ik ben hem nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 31 december 2018 13:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
finneon is gewoon wild te vangen
Ja.quote:
Als ik 'm weer zie, ga ik erachteraan!quote:
Hier ook een gym met een carnevine maar degene die 'm in de gym geplaatst heeft is een "echte" wereldreiziger.quote:Op maandag 31 december 2018 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kom een gym tegen met een Carnivine en een Finneon erin! Komen die ook uit 7km eieren?
"Vliegtickets"quote:Op maandag 31 december 2018 15:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hier ook een gym met een carnevine maar degene die 'm in de gym geplaatst heeft is een "echte" wereldreiziger.
Moet wel want het ene moment heeft ie een Relicanth in een gym staan, dan weer een Chatot en een dag later weer een Carnevine, eigenlijk heeft ie alle regionals wel.
En dat ondanks z'n uitkering.. ik wou dat ik zo goed kon sparen voor vliegtickets
Tja...mooie aanname van je toch? Tegenwoordig is alles heel simpel te krijgen via traden.quote:Op maandag 31 december 2018 15:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hier ook een gym met een carnevine maar degene die 'm in de gym geplaatst heeft is een "echte" wereldreiziger.
Moet wel want het ene moment heeft ie een Relicanth in een gym staan, dan weer een Chatot en een dag later weer een Carnevine, eigenlijk heeft ie alle regionals wel.
En dat ondanks z'n uitkering.. ik wou dat ik zo goed kon sparen voor vliegtickets
Ja, doen we!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:59 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Opnieuw proberen, vandaag om 12:00 uur?
Finneon nog nooit gezienquote:Op maandag 31 december 2018 13:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Carnivine is een regional en finneon is gewoon wild te vangen
Donequote:Op donderdag 3 januari 2019 20:17 schreef banaantjeEE het volgende:
1427 6895 6468
Kan een modje Buttarfly toevoegen?
Gefeliciteerd, ik had een Suicune. Met een laag IV ook nog.quote:
Precies! Vol goede moed nog een keer proberenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 06:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik had een Suicune. Met een laag IV ook nog.
Nog 7 vrijdagen te gaan tot en met februari dus zoveel kans nog.
Lekker laat maar ik ben Masterremboquote:Op zondag 30 december 2018 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flamarande en Masterrembo
[..]
ohja tuulk
Je krijgt ook een Aerodactyl voor "Win 5 raids".quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die (net als ik) nog vastzitten in de Meltan questline: er schijnen weer Cubone (use 5 Razz berries to help catch Pokemon) en Aerodactyl (use an item to evolve a pokemon) field research quests te zijn.
https://www.reddit.com/r/(...)_research_the_silph/
edit: "Spin 10 Pokestops or Gyms" levert 5 Silver Pinaps op. Die is ook wel nice!
Cubone heb ik, Aerodactyl nog niet. Maar ik moet voor die quest nog steeds een Ditto vangen en heb nog nooit de 'throw an excellent catch' gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:11 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die (net als ik) nog vastzitten in de Meltan questline: er schijnen weer Cubone (use 5 Razz berries to help catch Pokemon) en Aerodactyl (use an item to evolve a pokemon) field research quests te zijn.
https://www.reddit.com/r/(...)_research_the_silph/
edit: "Spin 10 Pokestops or Gyms" levert 5 Silver Pinaps op. Die is ook wel nice!
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:48 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Je krijgt ook een Aerodactyl voor "Win 5 raids".
Ditto vangen is stap 3 van de Meltan-questline, maar volgens mij zijn die field research quests waarbij je een Ditto krijgt bij een Excellent throw er momenteel niet. Moet je dus geluk hebben dat je er een in het wild vangt. Bij stap 7 moet je (o.a.) een Cubone vangen. Dat je er al een hebt telt helaas niet mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Cubone heb ik, Aerodactyl nog niet. Maar ik moet voor die quest nog steeds een Ditto vangen en heb nog nooit de 'throw an excellent catch' gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |