abonnement Unibet Coolblue
pi_183816148


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
pi_183816160
Kut de quote is we are coming in waves.
pi_183816191
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zeker zeker.
Zou fijn zijn als je er nu over op houdt.
Zijn hier geen 12.
Nee, dat zeg ik EoQ1 pas. Wel opletten hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183816200
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik EoQ1 pas. Wel opletten hè.
_O- _O_
  dinsdag 18 december 2018 @ 20:45:42 #5
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183816204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik EoQ1 pas. Wel opletten hè.
Excuus excuus.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183816238
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Neuh shitcoin.
Ok, dan zet ik alles om in VeChain.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183816261
Dikke harde klap in België...
  dinsdag 18 december 2018 @ 20:52:26 #8
131603 Afwazig
Serious business
pi_183816394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ok, dan zet ik alles om in VeChain.
12 Satoshi eoy.
pi_183816941
De 2 waves die ik nog had als nostalgie maar verkocht :')
Aardige moon wel
pi_183817033
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

12 Satoshi eoy.
120
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2018 @ 21:22:30 #11
230491 Zith
pls tip
pi_183817145
𝙒𝙤𝙬 𝙬𝙖𝙫𝙚𝙨 𝙜𝙖𝙖𝙩 𝙚𝙘𝙝𝙩 𝙨𝙪𝙥𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙧𝙙
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:23:54 #12
131603 Afwazig
Serious business
pi_183817184
Wavesmaand volgende maand jongens.
pi_183817279
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 december 2018 20:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

12 Satoshi eoy.
Beter iets dan niets.
De handel in WCT gaat erg mooi vandaag, leuke volumes en leuke marges.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183817293
WAVES gaat in zijn eentje de bear markt verslaan.
pi_183818113
Is iedereen vroeg naar bed ofzo? :P
pi_183818509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
Is iedereen vroeg naar bed ofzo? :P
Nevahhhhhhhh
[P]otverdorie
pi_183818600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
Is iedereen vroeg naar bed ofzo? :P
Iedereen die niet vol in Waves zit, zijn vol in de kalmeringspillen gegaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183819251
Wat is dit dan joh, wil ik m'n MGO dumpen, had ik er half op de WavesDEX en half als ERC 20.
Nu kan ik die op de WavesDEX niet naar een exchange sturen? Moet ik ze op de DEX verhandelen met bizarre lage volume en prijs?

WAVESSSSSS JAJAJA HET IS BEOGNNENENNN JAJAJAJ HAHAHA WAT EEN PALTFORM WAT EEN SHITCOINS HAHAHEHAH JESSSSSSS :')
pi_183819328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:38 schreef kthxbye het volgende:
Wat is dit dan joh, wil ik m'n MGO dumpen, had ik er half op de WavesDEX en half als ERC 20.
Nu kan ik die op de WavesDEX niet naar een exchange sturen? Moet ik ze op de DEX verhandelen met bizarre lage volume en prijs?

WAVESSSSSS JAJAJA HET IS BEOGNNENENNN JAJAJAJ HAHAHA WAT EEN PALTFORM WAT EEN SHITCOINS HAHAHEHAH JESSSSSSS :')
https://swap.mobilego.io

quote:
Dear Token Holders,

The promised swap platform is now live! You can access it by clicking this link.

After rigorous safety checks and beta tests, the platform is both secure and stable. You may now exchange wMGO for eMGO without any risks for your funds.

We made a decision to develop this platform because our biggest asset is you and your trust. It was not the original intention, but no one could have imagined 18 months ago what difficulties our project (among other projects) would have experience when listing wMGO tokens on exchanges.We value each and every customer who has joined our project right from the start and trusts us, so it was only fair to let you exchange wMGO for eMGO tokens.

WARNING: Please, do not use Digifinex and Jaxx as wallets to keep MGO right now due to technical issues on their side!


For your convenience, the interface was made as transparent as possible. Here is the detailed step-by-step procedure on how to swap your wMGO for eMGO:

Sign up and then log in to the app.
Enter the wallet address where you plan to receive your eMGO.
Copy the Waves address from the app and send the desired amount of wMGO to that address.
Refresh the number of wMGO in the app, proceed to Withdraw, confirm the address where you will receive your eMGO.
It may take some time until your transaction is completed.
Your tokens are swapped!
Noob.
pi_183819385
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

https://swap.mobilego.io

[..]

Noob.
Thanks. :)

Denken dat ik niets beters te doen hebben dan een shitcoin als MGO 24/7 te volgen :') :') :')
pi_183819392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Thanks. :)

Denken dat ik niets beters te doen hebben dan een shitcoin als MGO 24/7 te volgen :') :') :')
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je iets beters te doen hebt, eigenlijk.
pi_183819410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je iets beters te doen hebt, eigenlijk.
My point exactly :') :') :')
pi_183819439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

My point exactly :') :') :')
Welkom terug jongen.
pi_183819469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Welkom terug jongen.
Dank je! Hoe is het met jou, ouwe rattenvanger?

BTW ben even door die Waves client aan het lopen, in Portfolio.
Ben me door golven en golven pagina's lang aan shitcoins aan het bladeren. Ethereum met z'n gare airdrop is er niets bij :') :') :') WE COMEING CIN WAVESSSS
pi_183819489
Maar tis wel lekker snel! :D
pi_183819508
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:48 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dank je! Hoe is het met jou, ouwe rattenvanger?

BTW ben even door die Waves client aan het lopen, in Portfolio.
Ben me door golven en golven pagina's lang aan shitcoins aan het bladeren. Ethereum met z'n gare airdrop is er niets bij :') :') :') WE COMEING CIN WAVESSSS
Gelukkig staat de waarde er tegenwoordig achter, die $7 dat zijn je Waves en die $13 zijn je MGO tokens.
pi_183819562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gelukkig staat de waarde er tegenwoordig achter, die $7 dat zijn je Waves en die $13 zijn je MGO tokens.
Bedankt meester MaGNeT, coinfluisteraar, zo'n pedante reactie op de vroege morgen!
Al die maanden achter de computer terwijl je portfolio in elkaar crasht is natuurlijk niet zo gezellig geweest. Blij dat je nu weer wat les kan geven.
  dinsdag 18 december 2018 @ 22:57:45 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183819650
pi_183820127
sasha35625 twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 23:20:15 World of #blockchain won't be the same. A new era is dawning. $waves #vostok #web3 https://t.co/HOLNXxNsXR reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183820131
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Bedankt meester MaGNeT, coinfluisteraar, zo'n pedante reactie op de vroege morgen!
Al die maanden achter de computer terwijl je portfolio in elkaar crasht is natuurlijk niet zo gezellig geweest. Blij dat je nu weer wat les kan geven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gelukkig staat de waarde er tegenwoordig achter, die $7 dat zijn je Waves en die $13 zijn je MGO tokens.
Jullie kunnen het goed met elkaar vinden :P
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2018 @ 23:46:46 #31
230491 Zith
pls tip
pi_183820672
𝕎𝕒𝕟𝕟𝕖𝕖𝕣 𝕘𝕒𝕒𝕟 𝕜𝕥𝕙𝕩𝕓𝕪𝕖 𝕖𝕟 𝕗𝕒𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕖𝕖𝕟𝕤 𝕠𝕞 𝕕𝕖 𝕒𝕝𝕗𝕒𝕡𝕠𝕤𝕚𝕥𝕚𝕖 𝕓𝕖𝕜𝕧𝕖𝕔𝕙𝕥𝕖𝕟.

𝑱𝒆𝑺𝒖𝒊𝒔𝑫𝒓𝒐𝒑𝒑𝒊𝒆 𝒍𝒊𝒋𝒌𝒕 𝒅𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒅𝒐𝒆𝒌 𝒂𝒍 𝒊𝒏 𝒅𝒆 𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒆 𝒉𝒆𝒃𝒃𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒈𝒐𝒐𝒊𝒅 𝒆𝒏 𝑫𝒊𝒎𝒂 𝒉𝒆𝒆𝒇𝒕 𝒊𝒆𝒎𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒅𝒊𝒈 𝒐𝒎 𝒕𝒆 𝒗𝒐𝒍𝒈𝒆𝒏.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 18 december 2018 @ 23:51:43 #32
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183820771
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:46 schreef Zith het volgende:
𝕎𝕒𝕟𝕟𝕖𝕖𝕣 𝕘𝕒𝕒𝕟 𝕜𝕥𝕙𝕩𝕓𝕪𝕖 𝕖𝕟 𝕗𝕒𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕖𝕖𝕟𝕤 𝕠𝕞 𝕕𝕖 𝕒𝕝𝕗𝕒𝕡𝕠𝕤𝕚𝕥𝕚𝕖 𝕓𝕖𝕜𝕧𝕖𝕔𝕙𝕥𝕖𝕟.

𝑱𝒆𝑺𝒖𝒊𝒔𝑫𝒓𝒐𝒑𝒑𝒊𝒆 𝒍𝒊𝒋𝒌𝒕 𝒅𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒅𝒐𝒆𝒌 𝒂𝒍 𝒊𝒏 𝒅𝒆 𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒆 𝒉𝒆𝒃𝒃𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒈𝒐𝒐𝒊𝒅 𝒆𝒏 𝑫𝒊𝒎𝒂 𝒉𝒆𝒆𝒇𝒕 𝒊𝒆𝒎𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒅𝒊𝒈 𝒐𝒎 𝒕𝒆 𝒗𝒐𝒍𝒈𝒆𝒏.
Mag dit font wel? Ik wil klagen.
Waar kan dat?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 18 december 2018 @ 23:52:28 #33
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183820779
Fijne nacht warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183820783
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:51 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Mag dit font wel? Ik wil klagen.
Waar kan dat?
Bij de Belastingdienst, afdeling herroepbare fonts.
  dinsdag 18 december 2018 @ 23:54:20 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183820802
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:52 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij de Belastingdienst, afdeling herroepbare fonts.
Ik dacht al dat zoiets ging komen.
M.a.w: :O
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183820880
Niet doorhebben dat we are coming in Wabes :')
pi_183821085
sasha35625 twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 13:42:37 Right time to post this gif $waves https://t.co/nKMxqfp213 reageer retweet
Kan iemand hier een goede gif van maken?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183821561
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183821713
quote:
Ik voel me weer back in the 80’s :P

Lijkt wel wat op intro van Desire, track van soundtrack van Drive.


Ook nice, vind ik wel ;)


[ Bericht 5% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-12-2018 01:11:26 ]
pi_183821784
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 01:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik voel me weer back in the 80’s :P

Lijkt wel wat op intro van Desire, track van soundtrack van Drive.


Dat is dan ook meteen één van mijn favoriete films/soundtracks, vooral deze op 23:26:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183821824
Drive to the moon :D

Maar wel knap, bij de soundtrack zit je gelijk weer in de sfeer van de film.
pi_183821871
quote:
Weet je wat het rare is, iedereen maakt grappen over Bitconnect, terwijl de halve crypto wereld dus dik in het Bitconnect systeem zat.

Achteraf is iedereen aan het lachen, maar vorig jaar in de herfst/begin winter was het voor vele de manier om "rijk" te worden.

:P :')

p.s Dit is geen sneer naar leolinedance :)

Ook een leuke:


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 01:26:14 ]
pi_183822507
Ik zie dat MRT (samen met Waves ook) stijgt. Is er een verband tussen de 2?
pi_183822545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 01:23 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Weet je wat het rare is, iedereen maakt grappen over Bitconnect,
Wie maakt hier grappen over bitconnect? :(
Vakman pur sang
  woensdag 19 december 2018 @ 07:38:49 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183822727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

https://swap.mobilego.io

[..]

Noob.
Ik ken het hele project niet maar ze hebben nu tokens op waves en ethereum, met als reden dat ze de wavestoken nergens gelist krijgen en daarom maar een erc20-token maken?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183823132
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 07:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ken het hele project niet maar ze hebben nu tokens op waves en ethereum, met als reden dat ze de wavestoken nergens gelist krijgen en daarom maar een erc20-token maken?
Nope.

Het GameCredits team wilde een smart token voor o.a. eSports en daar dan smart contracts voor gaan schrijven.

ICO's waren hot, dus werd er in april / mei 2017 een ICO gehouden en kon je de tokens als Waves of Ethereum tokens ontvangen. Voordeel van Waves was dat je direct in de DEX kon traden na de ICO.

Er zou een blockswap systeem komen zodat je tokens heen-en-weer kon sturen tussen de blockchains maar dat was 3rd party en buggy dus daar werd eerst vanaf gezien.

Vanaf het begin was duidelijk dat het een ERC20 token op het ETH platform zou worden ivm smart contracts.

Sinds 8 november 2018 heeft MGO een eigen "swap platform" waar je de wMGO tokens kan omwisselen voor eMGO tokens.

That's it, in a nutshell.
pi_183823273
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 23:54 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik dacht al dat zoiets ging komen.
M.a.w: :O
Comic Sans gevallen krijgen voorrang.
pi_183823286
Trouwens, er komt een run op de exchanges op 3 januari, wee je gebeente.

Mensen zitten elkaar ongelofelijk bang te maken. Merken we natuurlijk weer geen reet van. :P
  woensdag 19 december 2018 @ 08:51:52 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183823324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:47 schreef illusions het volgende:
Trouwens, er komt een run op de exchanges op 3 januari, wee je gebeente.

Mensen zitten elkaar ongelofelijk bang te maken. Merken we natuurlijk weer geen reet van. :P
Maat hoe is het in Spanje?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183823338
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Maat hoe is het in Spanje?
Flinke kater. Heb nog geen weersverslag, rolluiken zijn nog dicht, doet pijn aan m'n ogen.
  woensdag 19 december 2018 @ 09:13:51 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183823581
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 december 2018 @ 09:16:55 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183823605
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

[ afbeelding ]
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 19 december 2018 @ 09:17:39 #54
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183823616
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

[ afbeelding ]
:D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183823708
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

[ afbeelding ]
:D

Accurate inschatting. :P
pi_183823735
Goeie GIF trouwens. :D Moest lachen.
  woensdag 19 december 2018 @ 09:32:15 #57
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_183823785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:28 schreef illusions het volgende:
Goeie GIF trouwens. :D Moest lachen.
Welke GIF? :P
Goedemorgen warrior!! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_183823927
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:32 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welke GIF? :P
Goedemorgen warrior!! :D
Hij zal die GIF met JPG extensie bedoelen :P
  woensdag 19 december 2018 @ 09:43:34 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183823932
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

[ afbeelding ]
:D
pi_183824028
Hmm bijzonder hoe Waves zijn prijs nu vasthoudt. Had stiekem wel verwacht dat het na een nachtje weer -40% was gegaan. Zal ongetwijfeld met de aankondiging van vanmiddag te maken hebben?
[P]otverdorie
pi_183824112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:51 schreef NatteBever het volgende:
Hmm bijzonder hoe Waves zijn prijs nu vasthoudt. Had stiekem wel verwacht dat het na een nachtje weer -40% was gegaan. Zal ongetwijfeld met de aankondiging van vanmiddag te maken hebben?
Buy the rumor, sell the news :+
pi_183824127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Buy the rumor, sell the news :+
Haha daar begin ik niet meer aan
[P]otverdorie
pi_183824199
Waves doet er nog even een stapje bovenop.

De huidige waarde in Blockfolio heb ik al even niet meer gezien :P
pi_183824246
Wat is er vanmiddag voor aankondiging?
pi_183824259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:51 schreef NatteBever het volgende:
Hmm bijzonder hoe Waves zijn prijs nu vasthoudt. Had stiekem wel verwacht dat het na een nachtje weer -40% was gegaan. Zal ongetwijfeld met de aankondiging van vanmiddag te maken hebben?
Inkoopmomentje over een week of 2

Hoop ik
pi_183824275
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:11 schreef woxxel het volgende:
Wat is er vanmiddag voor aankondiging?
https://twitter.com/sasha35625
  woensdag 19 december 2018 @ 10:17:13 #67
286575 Roces18
Chef de party
pi_183824305
ik blijf hier gezellig wachten op de flippening
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183824311
Oh vandaar. Dit was gewoon de aanloop hiernaartoe. Stort zo helemaal weer in natuurlijk
pi_183824314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:17 schreef Roces18 het volgende:
ik blijf hier gezellig wachten op de flippening
Oh jaaaaaa, hoe is het daarmee? :') Mooi was die tijd.
[P]otverdorie
pi_183824316
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij zal die GIF met JPG extensie bedoelen :P
Die ja. :P
pi_183824319
Myohmyohmy! Weer boven de 10000
pi_183824328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:17 schreef woxxel het volgende:
Oh vandaar. Dit was gewoon de aanloop hiernaartoe. Stort zo helemaal weer in natuurlijk
Die kans bestaat.

Ik zit er voor een lange periode in, hoop op zo'n ¤20 en verkoop de boel dan, dus wat fluctuatie is dan niet zo interessant.
  woensdag 19 december 2018 @ 10:20:22 #73
286575 Roces18
Chef de party
pi_183824346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:18 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Oh jaaaaaa, hoe is het daarmee? :') Mooi was die tijd.
bitcoin 60%
xrp 12%
eth 8%

van de markt

dus duurt nog ff , maar voornamelijk omdat btc vrij prijzig is vergeleken met de rest.
als eth 3000 was , waren zij nr 1
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183824350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die kans bestaat.

Ik zit er voor een lange periode in, hoop op zo'n ¤20 en verkoop de boel dan, dus wat fluctuatie is dan niet zo interessant.
Dit idd. Mijn target ligt rond de $15. Zal ongetwijfeld vandaag of morgen weer -40% gaan, maar I don't mind.
[P]otverdorie
pi_183824435
Bulls winnen voorlopig best hard, maar ik kan me niet voorstellen dat we de bodem al hebben gezien

Balen nu van mn verkeerde stoploss :(



[ Bericht 30% gewijzigd door EggsTC op 19-12-2018 10:39:54 ]
Lambo of Rekt
pi_183824467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die kans bestaat.

Ik zit er voor een lange periode in, hoop op zo'n ¤20 en verkoop de boel dan, dus wat fluctuatie is dan niet zo interessant.
Ik hoop ook op 20, maar tot die tijd, en dat is best lang, ga ik proberen om het aantal te verdubbelen,
  woensdag 19 december 2018 @ 10:31:28 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183824482
Flippening door ETH

Nooit niet natuurlijk.

Als al die frauduleuze ico's afsterven blijft er maar weinig over.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183824496
quote:
Het announcen van announcements _O_ Tron praktijken, lekker hypen _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183824498
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:30 schreef woxxel het volgende:

[..]

Ik hoop ook op 20, maar tot die tijd, en dat is best lang, ga ik proberen om het aantal te verdubbelen,
Zet hem op. Hou ons op de hoogte.
[P]otverdorie
  woensdag 19 december 2018 @ 10:43:31 #80
131603 Afwazig
Serious business
pi_183824626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het announcen van announcements _O_ Tron praktijken, lekker hypen _O_
JAAAHAAAAAA SASHAGOD.

WAVESMAAND

MOONIT
pi_183824628
Wordt weer aardig druk hier.
ESF wordt niet veel dit keer, zonder inzending... dus Greys zal ook spoedig weer hier rondhangen.
pi_183824719
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Als er ooit een reportage "probleemwijken aan de costa" wordt gemaakt, dan is illusions een van de hoofdpersonen volgens mij.

[ afbeelding ]
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 19 december 2018 @ 11:12:22 #83
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_183825052
:W
pi_183825089

de gast die naast Sasha zit op de foto die net getwitterd werd. Hij is CEO van Dolfin.

[ Bericht 16% gewijzigd door NatteBever op 19-12-2018 11:22:12 ]
[P]otverdorie
  woensdag 19 december 2018 @ 11:20:38 #85
131603 Afwazig
Serious business
pi_183825157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:15 schreef NatteBever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] de gast die naast Sasha zit op de foto die net getwitterd werd. Hij is CEO van Dolphin.
Klinkt goed maar is Dolphin groot? :P
pi_183825162
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:15 schreef NatteBever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] de gast die naast Sasha zit op de foto die net getwitterd werd. Hij is CEO van Dolphin.
Dolfin, een firma van niks _O- _O-
pi_183825168
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klinkt goed maar is Dolphin groot? :P
1,6 miljard onder beheer is in die wereld echt niks.
  woensdag 19 december 2018 @ 11:21:54 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183825180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klinkt goed maar is Dolphin groot? :P
Dolfijnen zijn slimmer dan zeehonden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183825181
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

1,6 miljard onder beheer is in die wereld echt niks.
Als dat de eerste is die met Vostok in zee gaat is dat toch een prima beginnetje? Had jij gelijk de grootste Russische aandelenbeurs verwacht?
pi_183825196
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Als dat de eerste is die met Vostok in zee gaat is dat toch een prima beginnetje? Had jij gelijk de grootste Russische aandelenbeurs verwacht?
Nee maar in verhouding met NYSE en Fidelity die exchanges openen en zich ermee gaan bemoeien is dit natuurlijk niks.
pi_183825201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:23 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee maar in verhouding met NYSE en Fidelity die exchanges openen en zich ermee gaan bemoeien is dit natuurlijk niks.
Die doen dat ook in combinatie met een open platform zoals Waves en een private oplossing zoals Vostok? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 11:23:55 ]
pi_183825220
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Die doen dat ook in combinatie met een open platform zoals Waves en een private oplossing zoals Vostok? :?
We weten allemaal dat een partnership van alles kan voorstellen maar in de praktijk vaak niks is.

Een financiële dienstverlener met 1,6 miljard onder beheer is dan niet veel, zeker niet na de HYPE die er was :P
pi_183825230
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

We weten allemaal dat een partnership van alles kan voorstellen maar in de praktijk vaak niks is.

Een financiële dienstverlener met 1,6 miljard onder beheer is dan niet veel, zeker niet na de HYPE die er was :P
Een dienstverlener die vanaf nu zijn zaakjes op de Waves/Vostok chain gaat regelen is gewoon big nieuws voor een nieuw platform. Eerst maar eens afwachten wat nou precies het nieuws is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 11:27:28 ]
pi_183825262
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:27 schreef aTypisch het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat nou precies het nieuws is.
Dit is dus ook waar ik op doel :P

Het doet mij echt denken aan peak bull markt waar announcements (met voor die announcements ook weer announcements en announcements van de announcements) van partnerships links en rechts voorbij kwamen maar uiteindelijk niks van terecht is gekomen.
pi_183825269
Neemt niet weg dat ik, als ze het mainnet gaan gebruiken voor wat dan ook, wel toffe adoptie vind _O_
pi_183825270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:29 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dit is dus ook waar ik op doel :P

Het doet mij echt denken aan peak bull markt waar announcements (met voor die announcements ook weer announcements en announcements van de announcements) van partnerships links en rechts voorbij kwamen maar uiteindelijk niks van terecht is gekomen.
Er is nog niks bekend maar fijn dat jij het in ieder geval al niks vindt.
pi_183825292
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Er is nog niks bekend maar fijn dat jij het in ieder geval al niks vindt.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:29 schreef KapBak het volgende:
Neemt niet weg dat ik, als ze het mainnet gaan gebruiken voor wat dan ook, wel toffe adoptie vind _O_
Onjuist. Alleen beetje scepsis is echt niet verkeerd met betrekking tot partnerships.
pi_183825357
Goeie pumpannouncement

Nog een cashgrab

Sasha dacht ik heb het momentum nu laat ik nu ff doorpakken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 11:35:27 ]
  woensdag 19 december 2018 @ 11:38:30 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_183825407
Eos heeft 4 miljard opgehaald met Hun database.

Je punt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 11:39:26 ]
  woensdag 19 december 2018 @ 11:40:51 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_183825434
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Eos heeft 4 miljard opgehaald met Hun database.

Je punt?
Mijn punt is dat VET een shitcoin is en een grote scam. Hodl maar tot 0 met je thor zeus aidsnode.
pi_183825445
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Eos heeft 4 miljard opgehaald met Hun database.

Je punt?
heel de boel gedisrupt
  woensdag 19 december 2018 @ 11:48:05 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183825556
quote:
8s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mijn punt is dat VET een shitcoin is en een grote scam. Hodl maar tot 0 met je thor zeus aidsnode.
Lange tenen? Kater?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183825575
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Lange tenen? Kater?
Kritisch zijn is prima totdat je iemand zijn financiële belang raakt :P
pi_183825690
quote:
8s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Mijn punt is dat VET een shitcoin is en een grote scam. Hodl maar tot 0 met je thor zeus aidsnode.
Sow hey koekoek flink mad
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 19 december 2018 @ 12:04:12 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_183825871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sow hey koekoek flink mad
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 11:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Lange tenen? Kater?
Volgende keer maar een andere PI gebruiken want blijkbaar mogen grapjes niet meer hier :{
pi_183826073
Dat Waves hè? Dat kan er wel wat van?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183826128
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 12:15:13 https://t.co/2SqTPaGOO2 #Vostok, a one billion dollar project in #Waves ecosystem, has closed the first funding round. 3% of VST system tokens will be airdropped to $Waves holders. Waves is becoming the first #WEB3 company with a versatile product pipeline. reageer retweet
[P]otverdorie
pi_183826208
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:21 schreef NatteBever het volgende:
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 12:15:13 https://t.co/2SqTPaGOO2 #Vostok, a one billion dollar project in #Waves ecosystem, has closed the first funding round. 3% of VST system tokens will be airdropped to $Waves holders. Waves is becoming the first #WEB3 company with a versatile product pipeline. reageer retweet
JAaa gisteren mijn WCT verkocht voor Waves
genot
  woensdag 19 december 2018 @ 12:35:46 #110
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826310
Wordt echt wel naar WCT gedropped hoor.
pi_183826360
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

JAaa gisteren mijn WCT verkocht voor Waves
genot
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 12:37:00 @coolzero_g WCT holders will of course get additional tokens. reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183826372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 12:37:00 @coolzero_g WCT holders will of course get additional tokens. reageer retweet
ai
  woensdag 19 december 2018 @ 12:39:39 #113
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 12:37:00 @coolzero_g WCT holders will of course get additional tokens. reageer retweet
Zie :7
  woensdag 19 december 2018 @ 12:41:00 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826394
Die gasten die net op de bodem WCT gedumpt hebben _O-. RIP
pi_183826399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nope.

Het GameCredits team wilde een smart token voor o.a. eSports en daar dan smart contracts voor gaan schrijven.

ICO's waren hot, dus werd er in april / mei 2017 een ICO gehouden en kon je de tokens als Waves of Ethereum tokens ontvangen. Voordeel van Waves was dat je direct in de DEX kon traden na de ICO.

Er zou een blockswap systeem komen zodat je tokens heen-en-weer kon sturen tussen de blockchains maar dat was 3rd party en buggy dus daar werd eerst vanaf gezien.

Vanaf het begin was duidelijk dat het een ERC20 token op het ETH platform zou worden ivm smart contracts.

Sinds 8 november 2018 heeft MGO een eigen "swap platform" waar je de wMGO tokens kan omwisselen voor eMGO tokens.

That's it, in a nutshell.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 08:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nope.

Het GameCredits team wilde een smart token voor o.a. eSports en daar dan smart contracts voor gaan schrijven.

ICO's waren hot, dus werd er in april / mei 2017 een ICO gehouden en kon je de tokens als Waves of Ethereum tokens ontvangen. Voordeel van Waves was dat je direct in de DEX kon traden na de ICO.

Er zou een blockswap systeem komen zodat je tokens heen-en-weer kon sturen tussen de blockchains maar dat was 3rd party en buggy dus daar werd eerst vanaf gezien.

Vanaf het begin was duidelijk dat het een ERC20 token op het ETH platform zou worden ivm smart contracts.

Sinds 8 november 2018 heeft MGO een eigen "swap platform" waar je de wMGO tokens kan omwisselen voor eMGO tokens.

That's it, in a nutshell.
Waarom dan die Waves tokens? Zou Waves niet ook smart contracts worden?

Haha Sasha iedereen weer een mooie loer gedraaid!! HWHAHWHH SMART CONTRACTS Wwabebsbebbsbss
pi_183826412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef Afwazig het volgende:
Die gasten die net op de bodem WCT gedumpt hebben _O-. RIP
Op mijn buy orders.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 19 december 2018 @ 12:44:07 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826433
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Op mijn buy orders.
Lekker gewerkt pik
pi_183826435
Vladivostok jongens 120 miljoen dollars. Poe poe. Dat is net iets meer dan de marketcap van Verge, met 107 miljoen. Haha Verge, herinneren we ons dat nog? Maikuuuuull
  woensdag 19 december 2018 @ 12:45:40 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826455
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:44 schreef kthxbye het volgende:
Vladivostok jongens 120 miljoen dollars. Poe poe. Dat is net iets meer dan de marketcap van Verge, met 107 miljoen. Haha Verge, herinneren we ons dat nog? Maikuuuuull
Echt serieus iedereen zei tegen die gast cash nou een groot deel uit man. Dit slaat nergens op.

'ik houd het sowieso vast tot juni :9 :9'
'partnership met Microsoft of Sony misschien wel!!!111'

RIP Maikuul
pi_183826465
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Echt serieus iedereen zei tegen die gast cash nou een groot deel uit man. Dit slaat nergens op.

'ik houd het sowieso vast tot juni :9 :9'
'partnership met Microsoft of Sony misschien wel!!!111'

RIP Maikuul
volgens mij heeft hij met een tientje inleg er toch nog wel iets uitgehaald

maar wel zonde ja
pi_183826480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:44 schreef kthxbye het volgende:
Vladivostok jongens 120 miljoen dollars. Poe poe. Dat is net iets meer dan de marketcap van Verge, met 107 miljoen. Haha Verge, herinneren we ons dat nog? Maikuuuuull
met een volume van $2.598.226

zegt dat ook niet zoveel hé

VERGODEN

mijn zwager zit er ook nog steeds in geloof ik _O-
pi_183826583
quote:
Goede video

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:44 schreef kthxbye het volgende:
Vladivostok jongens 120 miljoen dollars. Poe poe. Dat is net iets meer dan de marketcap van Verge, met 107 miljoen. Haha Verge, herinneren we ons dat nog? Maikuuuuull
Verge wallet werkt nog steeds niet als je hem download. Dat is het probleem van verge, geen vernieuwing en verbetering

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 12:56:36 ]
pi_183826594
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 10:31 schreef fathank het volgende:
Flippening door ETH

Nooit niet natuurlijk.

Als al die frauduleuze ico's afsterven blijft er maar weinig over.
Eerder dat ripple de plek van Ethereum overneemt. O wacht, dat is al gebeurd!
pi_183826691
Gisteren nog ff snel 49k MRT omgezet in WCT :D
pi_183826701
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]


[..]

Waarom dan die Waves tokens? Zou Waves niet ook smart contracts worden?

Haha Sasha iedereen weer een mooie loer gedraaid!! HWHAHWHH SMART CONTRACTS Wwabebsbebbsbss
Wel duidelijk wie de boot gemist heeft.
  woensdag 19 december 2018 @ 13:01:17 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826707
Afgelopen weken / maanden al een mooie bak WCT binnengeharkt voor bodemprijzen.
pi_183826719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:54 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Goede video

[..]

Verge wallet werkt nog steeds niet als je hem download. Dat is het probleem van verge, geen vernieuwing en verbetering
PRONHUBZ JOGNE
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2018 @ 13:02:10 #128
230491 Zith
pls tip
pi_183826720
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 12:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]


[..]

Waarom dan die Waves tokens? Zou Waves niet ook smart contracts worden?

Haha Sasha iedereen weer een mooie loer gedraaid!! HWHAHWHH SMART CONTRACTS Wwabebsbebbsbss
Quotte Typisch maar in Q1, vetvriend
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183826733
quote:
8s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Quotte Typisch maar in Q1, vetvriend
waarom mij? :{
  woensdag 19 december 2018 @ 13:03:41 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_183826742
Overigens op 0.00025533 BTC per Wave er een paar weken terug nog wat fiat ingegooid waarna ik er voor 0.15 Wave per WCT het omgezet heb in WCT. Achteraf zonde dat het maar voor 400 euro oid was. Dat is in korte tijd een paar keer over de kop gegaan _O-.
pi_183826744
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wel duidelijk wie de boot gemist heeft.
Goed antwoord wel op mijn vraag. Als het vanaf het begin al duidelijk was dat het ERC20 tokens zouden worden vanwege smart contracts, waarom dan toch Waves tokens verkopen? Zou Waves niet ook smart contracts worden?

Ik begrijp dat Waves dat volgens mij al is, en we hebben flink de vruchten geplukt van de smart contracts. Wat een toepassingen, WAT een ico's! Daar verbleekt Ethereum bleek bij.

Waar is die BansheeBoy eigenlijk gebleven?? Ik smeer nog even wat Waves daalders op mijn glibberige chest. Lekker, 2 patat.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2018 @ 13:07:27 #132
230491 Zith
pls tip
pi_183826801
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

waarom mij? :{
Ik heb geen waveys
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183826810
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb geen waveys
oh ik ook niet zoveel hoor

als Universahahahaha een Wavesje doet de komende jaren word ik wel een MAGNEET
  woensdag 19 december 2018 @ 13:10:30 #134
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183826849
Heh, is het nou dan toch weer wavesmaand?

Als waves dan volgend jaar ook nog een eth doet is het feest helemaal compleet. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183826860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:10 schreef VeX- het volgende:
Heh, is het nou dan toch weer wavesmaand?

Als waves dan volgend jaar ook nog een eth doet is het feest helemaal compleet. :')
even naar de 1k ja

dan kopen we fok en gooien we het als token op de waves chain jaaaaaaaaaa
pi_183826965
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb geen waveys
Ik vind het maar oneerlijk verdeeld
pi_183827555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Goed antwoord wel op mijn vraag. Als het vanaf het begin al duidelijk was dat het ERC20 tokens zouden worden vanwege smart contracts, waarom dan toch Waves tokens verkopen? Zou Waves niet ook smart contracts worden?

Ik begrijp dat Waves dat volgens mij al is, en we hebben flink de vruchten geplukt van de smart contracts. Wat een toepassingen, WAT een ico's! Daar verbleekt Ethereum bleek bij.

Waar is die BansheeBoy eigenlijk gebleven?? Ik smeer nog even wat Waves daalders op mijn glibberige chest. Lekker, 2 patat.
Waves heeft de MGO ICO begeleid, dat Waves niet het basisplatform zou worden was vanaf het begin helder.

Waves heeft inmiddels smart contracts maar met een heel andere opzet en doel.
pi_183829059
Naast Waves gaat Stratis ook vrij aardig, mijn portfolio heeft er zin in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183829245
Zouden we 4k gaan breken? Gaat veelste hard dit
Lambo of Rekt
pi_183829280
Gaat alweer omlaag.
pi_183829399
pi_183829523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:
Zouden we 4k gaan breken? Gaat veelste hard dit
‘T ging harder naar beneden dan omhoog..
pi_183830075
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183830868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 15:13 schreef illusions het volgende:
Gaat alweer omlaag.
BEARMARKET
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183831301
Gezonde correctie
pi_183831460
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:24:17 if you happen to be around Moscow tomorrow come to our annual meet-up! #Vostok, #web3, and future of $Waves https://t.co/cdJZWEc1eh reageer retweet
Slaapt Sasha nog wel eens? Of zou de coke weer rijkelijk vloeien op het hoofdkantoor?

Meanwhile op het hoofdkantoor van Waves:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183831550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:24:17 if you happen to be around Moscow tomorrow come to our annual meet-up! #Vostok, #web3, and future of $Waves https://t.co/cdJZWEc1eh reageer retweet
Slaapt Sasha nog wel eens? Of zou de coke weer rijkelijk vloeien op het hoofdkantoor?

Meanwhile op het hoofdkantoor van Waves:

slapen :')
pi_183832004
haha, de euforie overal... dat laat echt zo duidelijk zien dat we nog lang niet op de bodem zitten... als je het in perspectief bekijkt is het natuurlijk ook jackshit wat er vandaag gebeurde;

Lambo of Rekt
pi_183832194
Pirate :D
pi_183832288
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef EggsTC het volgende:
haha, de euforie overal... dat laat echt zo duidelijk zien dat we nog lang niet op de bodem zitten... als je het in perspectief bekijkt is het natuurlijk ook jackshit wat er vandaag gebeurde;

[ afbeelding ]
bedankt jomanda
pi_183832308
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]

bedankt jomanda
np, herdboy :7
Lambo of Rekt
pi_183832315
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

np, herdboy :7
????????????
pi_183832324
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

????????????
WHEN UNIVERSA MOOEEEEEHOEOHEOEN
Lambo of Rekt
pi_183832349
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef EggsTC het volgende:
haha, de euforie overal... dat laat echt zo duidelijk zien dat we nog lang niet op de bodem zitten... als je het in perspectief bekijkt is het natuurlijk ook jackshit wat er vandaag gebeurde;

[ afbeelding ]
Dat het is het mooie van die grafiekenkwakzalverij, als je maar ver genoeg uitzoomt, inzoomt of andere start/eindpunten pakt kan je letterlijk élk verhaaltje erbij recht lullen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183832384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WHEN UNIVERSA MOOEEEEEHOEOHEOEN
hmm soon
zit al bijna gemiddeld op mijn aankoopbedrag met deze koers
pi_183832408
quote:
Bijna duidelijk waarom niet voor Waves te kiezen.
Het meisje is er alleen voor het geld trouwens. "Chad" moet me het meest denken aan Joshua Garza

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2018 17:15:35 ]
pi_183832439
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat het is het mooie van die grafiekenkwakzalverij, als je maar ver genoeg uitzoomt, inzoomt of andere start/eindpunten pakt kan je letterlijk élk verhaaltje erbij recht lullen :D
Jep, de kwakzalverij;



Alle 3 de targets reached, 3 keer goed gegokt ,... en dat in 48 uur _O_ wat een god, ik ga naar de roulette vanavond, alles op 0.
Lambo of Rekt
pi_183832470
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, de kwakzalverij;

[ afbeelding ]

Alle 3 de targets reached, 3 keer goed gegokt ,... en dat in 48 uur _O_ wat een god, ik ga naar de roulette vanavond, alles op 0.
En twee keer fout, je rode boxes zijn niet gehit. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 19 december 2018 @ 17:15:57 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183832473
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef EggsTC het volgende:
haha, de euforie overal... dat laat echt zo duidelijk zien dat we nog lang niet op de bodem zitten... als je het in perspectief bekijkt is het natuurlijk ook jackshit wat er vandaag gebeurde;

[ afbeelding ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183832500
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_

jaaa bULLISSHH
pi_183832517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En twee keer fout, je rode boxes zijn niet gehit. :P
Klopt, maar dat is de probability als het bearish wordt, niemand kan 100% zeggen OF het up of down gaat, als dat wel zo was, was iedereen miljonair. Helaas werkt het niet zo. Het is geen voorspelling, het zijn de probablities, en dat ik als noob die al zo flink nauwkeurig kan zetten... hoe moet een pro dan wel niet performen hier _O_

Want als ik jou mocht geloven , vond je het maar "een beetje te vaag allemaal"... is bovenstaande chart "vaag" ? toch wel zeer duidelijk lijkt me.
Lambo of Rekt
pi_183832566
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is de probability als het bearish wordt, niemand kan 100% zeggen OF het up of down gaat, als dat wel zo was, was iedereen miljonair. Helaas werkt het niet zo. Het is geen voorspelling, het zijn de probablities, en dat ik als noob die al zo flink nauwkeurig kan zetten... hoe moet een pro dan wel niet performen hier _O_

Want als ik jou mocht geloven , vond je het maar "een beetje te vaag allemaal"... is bovenstaande chart "vaag" ? toch wel zeer duidelijk lijkt me.
:')
pi_183832592
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is de probability als het bearish wordt, niemand kan 100% zeggen OF het up of down gaat, als dat wel zo was, was iedereen miljonair. Helaas werkt het niet zo. Het is geen voorspelling, het zijn de probablities, en dat ik als noob die al zo flink nauwkeurig kan zetten... hoe moet een pro dan wel niet performen hier _O_
Het punt is meer dat als het omlaag was gegaan en de rode boxes gehit waren dat je dan net zo hard had geroepen dat je gelijk had. :D

Je kán gewoon geen ongelijk hebben. Als het lijntje toevallig tussen je boxjes door was gedanst was het ook geen probleem, "want je mag altijd met boxen schuiven" heb ik al gelezen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183832602
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')
Jep, voorlopig dikke profits voor eggs _O_ jammer dat mn stoploss iets te strak stond, anders had het nog meer geweest. De hodlers lachen zdora het moon gaat, maar de traders lachen harder zodra het down gaat, omdat de probabilities vaker wel, dan niet kloppen _O_
Lambo of Rekt
pi_183832615
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, voorlopig dikke profits voor eggs _O_ jammer dat mn stoploss iets te strak stond, anders had het nog meer geweest. De hodlers lachen zdora het moon gaat, maar de traders lachen harder zodra het down gaat, omdat de probabilities vaker wel, dan niet kloppen _O_
goed zo
pi_183832629
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het punt is meer dat als het omlaag was gegaan en de rode boxes gehit waren dat je dan net zo hard had geroepen dat je gelijk had. :D

Je kán gewoon geen ongelijk hebben. Als het lijntje toevallig tussen je boxjes door was gedanst was het ook geen probleem, "want je mag altijd met boxen schuiven" heb ik al gelezen :')
Natuurlijk had het gekund, maar de kunst is niet "voorspellen", de kunst is om nauwkeurig te analyseren waar de cijfers stagneren en daar moet je op verder bouwen. Je voorspelt de markt niet, dat is onzin, je reageeerrt op hoe de markt zich gedraagt.

En over boxen verschuiven, dat doe ik niet. Naar links en naar rechts zou ik nog in kunnen komen dat iemand dat zou roepen, maar ik doe het zelf niet. En ja, je zit er ook wel ns naast, met je box, zoals deze;



Dat is waarom ik zeg; het is geen wet.... Je kan niet op de satoshi nauwkeurig weten waar de grootste down gaat komen, en dat lijkt iedereen te verwachten die skeptisch is over TA. Maar dat is helemaal niet wat "we" (TA-voorstanders), denken. En jullie (TA-kwakzalverboys) denken dat wij dat wel denken :D
Lambo of Rekt
pi_183832774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Natuurlijk had het gekund, maar de kunst is niet "voorspellen", de kunst is om nauwkeurig te analyseren waar de cijfers stagneren en daar moet je op verder bouwen. Je voorspelt de markt niet, dat is onzin, je reageeerrt op hoe de markt zich gedraagt.

En over boxen verschuiven, dat doe ik niet. Naar links en naar rechts zou ik nog in kunnen komen dat iemand dat zou roepen, maar ik doe het zelf niet. En ja, je zit er ook wel ns naast, met je box, zoals deze;

[ afbeelding ]

Dat is waarom ik zeg; het is geen wet.... Je kan niet op de satoshi nauwkeurig weten waar de grootste down gaat komen, en dat lijkt iedereen te verwachten die skeptisch is over TA. Maar dat is helemaal niet wat "we" (TA-voorstanders), denken. En jullie (TA-kwakzalverboys) denken dat wij dat wel denken :D
Not this shit again :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 19 december 2018 @ 17:28:46 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183832794
Blijf ze posten ouwe pillendraaiert en verlaat ons niet voor een beetje Twitterfame en een betaald clubje volgelingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183832810
hij gokt een keertje goed hoor

genot
pi_183832825
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Not this shit again :')


Verder, is deze fibi-rejection natuurlijk geen toeval, of naja, dat is wel wat "jullie" beweren. Dit is keer op keer het geavl, en dat is te backtesten over alle charts in history.
Lambo of Rekt
  woensdag 19 december 2018 @ 17:30:15 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183832832
Ik zet alles in een geheime tabel die ik van Klaas heb gekregen 8-)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183832835
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:29 schreef aTypisch het volgende:
hij gokt een keertje goed hoor

genot
jep, inmiddels 7 keer op rij nu, goed gegokt, daarom zeg ik; roulette wacht.
Lambo of Rekt
pi_183832850
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:30 schreef fathank het volgende:
Ik zet alles in een geheime tabel die ik van Klaas heb gekregen 8-)
harvardtabelgod
pi_183832864
wel schattig dat ie zichzelf zo wil bewijzen he
pi_183832867
JA MAAR HET WERKT ECHT HOOR KIJK MAAR
pi_183832874
In ander nieuws:

Waves in de top 3 qua handelsvolume op Binance vandaag.

jaaaa WAVESMAAND
pi_183832886
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:31 schreef aTypisch het volgende:
wel schattig dat ie zichzelf zo wil bewijzen he
Haha, ik hoef het niet te bewijzen, ik laat het zien. Ik probeer jullie geld te laten maken door je eens jezelf erin te verdiepen, maarja als je dat niet wil, prima toch :D tis niet mijn bankrekening :W
Lambo of Rekt
pi_183832888
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:29 schreef aTypisch het volgende:
hij gokt een keertje goed hoor

genot
Je kan ook niet misgokken met TA. Als het niet wordt wat je er van verwacht had heb je gewoon de lagere probabiliteit gehit.

Het is alsof ik een euro pak, zeg dat het 50% kans is dat als ik hem opgooi het munt wordt, het kop blijkt te zijn en ik dan zeg:"Zie je, klopt helemaal."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183832894
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:31 schreef aTypisch het volgende:
In ander nieuws:

Waves in de top 3 qua handelsvolume op Binance vandaag.

jaaaa WAVESMAAND
Elke maand is waves maand
pi_183832920
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, ik hoef het niet te bewijzen, ik laat het zien. Ik probeer jullie geld te laten maken door je eens jezelf erin te verdiepen, maarja als je dat niet wil, prima toch :D tis niet mijn bankrekening :W
nogmaals: bedankt jomanda
pi_183832956
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nogmaals: bedankt jomanda
nogmaals; np, herdboy
Lambo of Rekt
pi_183832974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

nogmaals; np, herdboy
?????????????
pi_183833006
nieuw termpje ook nog geleerd: herdboy

EddsTCgod
pi_183833050
quote:
9s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:28 schreef fathank het volgende:
Blijf ze posten ouwe pillendraaiert en verlaat ons niet voor een beetje Twitterfame en een betaald clubje volgelingen
ik blijf ze wel posten ja, en iedereen kan lachen wattie wil als ik "ernaast" zit... maar "ernaast zitten" of "goed 'gokken' ( :') ) " is helemaal niet van belang, het is risk versus reward, zoals poker.

Edit;

Zoals deze die ik tegenkwam ik de boerderij;



Rood risk, en groen reward. Prima TA als je t mij vraagt :)

[ Bericht 17% gewijzigd door EggsTC op 19-12-2018 17:44:06 ]
Lambo of Rekt
pi_183833146
Niveautje weer :D
[P]otverdorie
  woensdag 19 december 2018 @ 17:48:42 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183833321
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183833677
quote:
wat zie ik hier
  woensdag 19 december 2018 @ 18:16:51 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183834055
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat zie ik hier
Een dataclause van DNV-GL My Story.

1 van de 20k+ (en gaande) van vandaag.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 19 december 2018 @ 18:45:11 #189
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183834789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, ik hoef het niet te bewijzen, ik laat het zien. Ik probeer jullie geld te laten maken door je eens jezelf erin te verdiepen, maarja als je dat niet wil, prima toch :D tis niet mijn bankrekening :W
Gewoon blijven posten, ik vind het zeer interessant _O_!
Hmz...
  woensdag 19 december 2018 @ 19:03:39 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183835415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 17:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Verder, is deze fibi-rejection natuurlijk geen toeval, of naja, dat is wel wat "jullie" beweren. Dit is keer op keer het geavl, en dat is te backtesten over alle charts in history.
Mensen zetten sellorders op zulk soort lijnen, dus ja dat je er niet zomaar doorheen beukt is niet zo raar. Dit omdat je ineens een extra sell volume krijgt, ook al stijgt de waarde explosief daarvoor.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183836023
Waves door het putje
pi_183836079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef xaban06 het volgende:
Waves door het putje
:')
pi_183836968
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 18:45 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Gewoon blijven posten, ik vind het zeer interessant _O_!
Ik moedig EggsTC ook aan om ze blijven posten, dat ik het onzin vind zegt niet dat het niet gepost hoeft te worden anders zou ik een topic voor mezelf moeten hebben :P
pi_183837073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik moedig EggsTC ook aan om ze blijven posten, dat ik het onzin vind zegt niet dat het niet gepost hoeft te worden anders zou ik een topic voor mezelf moeten hebben :P
Ed en EddsTC topic _O_
pi_183837119
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ed en EddsTC topic _O_
Waar wacht je op? :P
pi_183837238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

anders zou ik een topic voor mezelf moeten hebben :P
Ik een compleet subforum.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183837883
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ed en EddsTC topic _O_
Nee man die zit er altijd naast.
pi_183837929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee man die zit er altijd naast.
Is toch mooi? EddsTC had het al ZEVEN keer achter elkaar goed (hij tekende namelijk zowel de naar boven als onder route). Kan Ed nog wat leren.
pi_183838143
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik een compleet subforum.
Ik een compleet forum.

Nu jij weer!
pi_183838209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik een compleet forum.

Nu jij weer!
Ik een complete blockchain.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183838266
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik een complete blockchain.
Wow, heb begrepen dat die van Ethereum bijna 1000 GB is, goeieeennn handel!
  woensdag 19 december 2018 @ 20:24:35 #202
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183838417
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik een complete blockchain.
Ja, Oyster ofzo :P
Hmz...
  woensdag 19 december 2018 @ 20:26:02 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183838488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik moedig EggsTC ook aan om ze blijven posten, dat ik het onzin vind zegt niet dat het niet gepost hoeft te worden anders zou ik een topic voor mezelf moeten hebben :P
O zeker! Ik vind het wel leuk :D geloof er geen reet van, maar interessanter om het over te hebben dan de zoveelste bitconnect meme, vechain troll of katerrant van illusions
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 december 2018 @ 20:28:16 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183838567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef xaban06 het volgende:
Waves door het putje
Duidelijk sell the news
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183839071
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Is toch mooi? EddsTC had het al ZEVEN keer achter elkaar goed (hij tekende namelijk zowel de naar boven als onder route). Kan Ed nog wat leren.
Haha, wel verstandig om twee scenario`s te bedenken. Zal de nieuwste analyse eens doornemen.
Echter in crypto mag een technische analyse eigenlijk niet de doorslaggevende factor zijn, maar slechts een indicator. Het aanvoelen van de markt is eigenlijk veel belangrijker.
pi_183839173
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Duidelijk sell the news
Wanneer is er weer nieuws?
pi_183840232
Ik vind dat Waves zich wel goed houdt na het nieuws van Sasha.

Ik kan me aankondigingen herinneren waarbij kort na het nieuws de koers meer dan 35% inzakte.
Tot nu toe zie ik nog steeds een hogere koers dan vanochtend, voor het nieuws naar buiten kwam.

Als je op Coinmarketcap sorteert op de stijgers van vandaag, zie je dat er meer coins zijn met een vergelijkbaar koersverloop. Het dipje lijkt dus niet eens zozeer in de ontvangst van het nieuws te zitten, anders zouden andere coins er ook geen last van hebben :P

Hoe het zich verder ontwikkelt durf ik niet te voorspellen maar het valt me alleszins mee.
  woensdag 19 december 2018 @ 21:18:06 #208
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183840645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind dat Waves zich wel goed houdt na het nieuws van Sasha.

Ik kan me aankondigingen herinneren waarbij kort na het nieuws de koers meer dan 35% inzakte.
Tot nu toe zie ik nog steeds een hogere koers dan vanochtend, voor het nieuws naar buiten kwam.

Als je op Coinmarketcap sorteert op de stijgers van vandaag, zie je dat er meer coins zijn met een vergelijkbaar koersverloop. Het dipje lijkt dus niet eens zozeer in de ontvangst van het nieuws te zitten, anders zouden andere coins er ook geen last van hebben :P

Hoe het zich verder ontwikkelt durf ik niet te voorspellen maar het valt me alleszins mee.
Applaus voor Waves!
Hmz...
pi_183840663
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O zeker! Ik vind het wel leuk :D geloof er geen reet van, maar interessanter om het over te hebben dan de zoveelste bitconnect meme, vechain troll of katerrant van illusions
Mijn katerrants dissen. :')
pi_183840930
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:18 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Applaus voor Waves!
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:07:19 https://t.co/OpQtvi4duZ US coverage starts coming in $waves reageer retweet
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:17:39 You might have missed it because of the latest #Vostok news, but we proposed the first #blockchain KYC protocol and already implemented it in the $waves client. https://t.co/r4XkiQ8MbE is the first KYC provider, but there can be any number of them. https://t.co/e3fr6I4qxk reageer retweet
Hij is wel lekker actief vandaag :P Kan me voorstellen dat hij na 2,5 jaar de hele wereld overvliegen en bugs pletten ook wel een beetje blij, trots en opgelucht is dat er eindelijk een stroom aan goed nieuws is, na de vele kritiek dat het lang duurde (wat eigenlijk wel meevalt, als je rekent dat het vrijwel allemaal nieuwe code is).
pi_183841112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:07:19 https://t.co/OpQtvi4duZ US coverage starts coming in $waves reageer retweet
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:17:39 You might have missed it because of the latest #Vostok news, but we proposed the first #blockchain KYC protocol and already implemented it in the $waves client. https://t.co/r4XkiQ8MbE is the first KYC provider, but there can be any number of them. https://t.co/e3fr6I4qxk reageer retweet
Hij is wel lekker actief vandaag :P Kan me voorstellen dat hij na 2,5 jaar de hele wereld overvliegen en bugs pletten ook wel een beetje blij, trots en opgelucht is dat er eindelijk een stroom aan goed nieuws is, na de vele kritiek dat het lang duurde (wat eigenlijk wel meevalt, als je rekent dat het vrijwel allemaal nieuwe code is).
Dat en de coke :P
Vakman pur sang
  woensdag 19 december 2018 @ 21:31:28 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_183841374
Ik krijg m'n ICO geld terug *O*

sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:45:07 Why do we airdrop 3% of VST tokens to $waves holders? 2.5 years ago we raised ~18 mil at #ICO. Current valuation of #vostok project is 600 mil. 3% is exactly 18 mil. It's time to give back. reageer retweet
Naja, iets minder natuurlijk, ik had na de ICO meer dan 100.000 Waves -O-

Maar toch *O*
pi_183841467
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:38:51 @martinbak30 The details will be finalized a little later, but the idea is simple - if you have WCT you get more tokens. reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183841517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:39 schreef chroestjov het volgende:
sasha35625 twitterde op woensdag 19-12-2018 om 21:38:51 @martinbak30 The details will be finalized a little later, but the idea is simple - if you have WCT you get more tokens. reageer retweet
Ook wel een goed punt, wel blij dat ik gisteren m'n MRT heb omgezet in WCT, timing kon niet veel beter zo te zien.

Voorlopig maar even hodlen, komen leuke dingen aan.
pi_183841650
Bitcoin gaat weer up *O*

Het lijkt wel weer 2017 :D

Ook veel oude crypto oldbies zijn er weer.
pi_183841702
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Is toch mooi? EddsTC had het al ZEVEN keer achter elkaar goed (hij tekende namelijk zowel de naar boven als onder route). Kan Ed nog wat leren.
Crypto_Ed_NL twitterde op woensdag 19-12-2018 om 09:47:48 In other news: although majority of CT discovered trading the goold oll S+R works and is hot nowadays.... Classic patterns also still work ;-) https://t.co/7ewj9lNEKq reageer retweet
Dat doet ed ook, maar dat is logisch, want niemand zegt dat TA voorspelt welke kant het op gaat, dit is de laatste keer dat ik erop in ga, want blijkbaar praat ik tegen een muur.
Lambo of Rekt
pi_183841937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ook wel een goed punt, wel blij dat ik gisteren m'n MRT heb omgezet in WCT, timing kon niet veel beter zo te zien.

Voorlopig maar even hodlen, komen leuke dingen aan.
MRT is ook wel een veilige keuze vanwege dat er iedere dag voor 500 Waves aan MRT wordt opgekocht door Waves waarvan een percentage op de brandstapel wordt gegooid, dit gebeurt ook echt, alleen kopen ze bijvoorbeeld soms voor de hele week binnen 1 dag op.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183842020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:51 schreef chroestjov het volgende:

[..]

MRT is ook wel een veilige keuze vanwege dat er iedere dag voor 500 Waves aan MRT wordt opgekocht door Waves waarvan een percentage op de brandstapel wordt gegooid, dit gebeurt ook echt, alleen kopen ze bijvoorbeeld soms voor de hele week binnen 1 dag op.
Ja, op zich wel. Misschien koop ik er op een dip wel weer eens wat terug, maar op dit moment is WCT / Waves wel de beste combi om te hodlen denk ik, zeker met de Vostok token drop die er nog aan zit te komen.
pi_183842036
Lambo of Rekt
pi_183842143
quote:
McUniversa
pi_183842160
quote:
7s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Crypto_Ed_NL twitterde op woensdag 19-12-2018 om 09:47:48 In other news: although majority of CT discovered trading the goold oll S+R works and is hot nowadays.... Classic patterns also still work ;-) https://t.co/7ewj9lNEKq reageer retweet
Dat doet ed ook, maar dat is logisch, want niemand zegt dat TA voorspelt welke kant het op gaat, dit is de laatste keer dat ik erop in ga, want blijkbaar praat ik tegen een muur.
Ik vind 't vrij interessant
pi_183842419
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 21:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind 't vrij interessant
Als Ed goed is met TA dan zou hij daar z'n geld mee kunnen verdienen ipv het houden van webinars over TA ;)
pi_183842554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als Ed goed is met TA dan zou hij daar z'n geld mee kunnen verdienen ipv het houden van webinars over TA ;)
Ik doelde op Eggs z'n posts. Volg Ed niet, zit sowieso nooit op Twitter.
pi_183842640
quote:
Jahahahhaahaaaaajaaaaaaaaa
pi_183842677
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik doelde op Eggs z'n posts. Volg Ed niet, zit sowieso nooit op Twitter.
Crypto_EggsTC_NL :P
pi_183842720
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Jahahahhaahaaaaajaaaaaaaaa
John heeft pas 1 slokje gehad en ziet er nu al beroerder uit :P
pi_183842867
quote:
_O_
pi_183842980
TA gaat sowieso compleet voorbij aan allerlei metrics waarmee vrij vaak een aanzienlijk aandeel van de ontstane fluctuaties kan worden verklaard.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183843195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef chroestjov het volgende:
TA gaat sowieso compleet voorbij aan allerlei metrics waarmee vrij vaak een aanzienlijk aandeel van de ontstane fluctuaties kan worden verklaard.
Geef is een voorbeeld van zulke metrics? :)
pi_183843380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:27 schreef KapBak het volgende:

[..]

Geef is een voorbeeld van zulke metrics? :)
Een makkelijke en overduidelijke die TA voor een bepaalde asset compleet overbodig kan maken, is de verdeling van de supply, als een groot deel van de supply in handen is van één persoon of een klein groepje personen en die gaan er vervolgens mee spelen op de exchanges, gaat TA exact niets voor je verklaren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183843437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Een makkelijke en overduidelijke die TA voor een bepaalde asset compleet overbodig kan maken, is de verdeling van de supply, als een groot deel van de supply in handen is van één persoon of een klein groepje personen en die gaan er vervolgens mee spelen op de exchanges, gaat TA exact niets voor je verklaren.
Goeie, dankje ^O^
pi_183843632
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Goeie, dankje ^O^
Nog een makkelijke is correlatie, stel asset 1 gaat met 30% omhoog terwijl asset 2 die sterk correleert met asset 1 -10% gaat, mag je aannemen dat asset 1 zich naar beneden zal corrigeren en asset 2 vice versa.

TA zou volledig voorbijgaan aan correlaties.

https://enroyd.com/

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183844763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Een makkelijke en overduidelijke die TA voor een bepaalde asset compleet overbodig kan maken, is de verdeling van de supply, als een groot deel van de supply in handen is van één persoon of een klein groepje personen en die gaan er vervolgens mee spelen op de exchanges, gaat TA exact niets voor je verklaren.
Ja, volgens mij heb ik hier ooit al eens zoiets gepost als "een whale kan je bewijzen dat jouw TA niet werkt en die van hem wel" :+
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2018 @ 23:40:27 #235
230491 Zith
pls tip
pi_183845570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb ik hier ooit al eens zoiets gepost als "een whale kan je bewijzen dat jouw TA niet werkt en die van hem wel" :+
Lol da's wel een goede
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183846607
Ik volg aardig wat mensen online die zich met TA bezig houden maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat het ook maar iets werkt. Je kan simpelweg bepaalde zaken niet voorspellen en alle TA-gurus die "het goed hadden" hebben naar mijn idee geluk omdat ze elke dag 4 voorspellingen doen, hou dat een maand vol en je hebt er wel een paar goed. Zo kan ik het ook wel eigenlijk.
Stel je hebt een coin waarvan één persoon 60% in handen heeft, zoals dat eerst bij XRP het geval was, je weet niet wat die persoon gaat doen. TA op altcoins, zeker nu lijkt mij zinloos eigenlijk. Misschien denken jullie er anders over, zijn er ooit methoden geweest die bewezen effectief zijn?
pi_183848009
Zit iemand in de gulden? Interessant muntje volgens mij
pi_183848253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Een makkelijke en overduidelijke die TA voor een bepaalde asset compleet overbodig kan maken, is de verdeling van de supply, als een groot deel van de supply in handen is van één persoon of een klein groepje personen en die gaan er vervolgens mee spelen op de exchanges, gaat TA exact niets voor je verklaren.
Als de supply van één persoon of klein groepje is die gaat lopen kutten, dan kan niets je meer helpen. ;) In een normale markt zijn mensen gewoon voorspelbaar, want: mensen.
pi_183848285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 02:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zit iemand in de gulden? Interessant muntje volgens mij
heb er nog wat liggen ja. Geen fuck waard meer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183848342
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 04:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

heb er nog wat liggen ja. Geen fuck waard meer.
nostalgie
  donderdag 20 december 2018 @ 07:24:30 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183848737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 02:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zit iemand in de gulden? Interessant muntje volgens mij
PoW2 _O_

Gewoon Boef
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183848765
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:24 schreef fathank het volgende:

[..]

PoW2 _O_

Gewoon Boef

Beng Beng
pi_183848817
En dan te bedenken dat het volgende maand pas Wavesmaand is.
pi_183848991
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:24 schreef fathank het volgende:

[..]

PoW2 _O_

Gewoon Boef

Vette shit, dit gaat wat worden.
pi_183849176
Waves houdt het prima vol zo *O*
[P]otverdorie
pi_183849212
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 08:31 schreef NatteBever het volgende:
Waves houdt het prima vol zo *O*
Stratis anders ook! :+
pi_183849262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Crypto_EggsTC_NL :P
Misschien later als ik beter ben, priceaction trading is wel bijzonder interessant.



H&S forming, bearish signaal, probably down, van de bull agressiviteit van gister is niets over, zo lijkt. Earlier resistance is now support.

Als er een leg down komt zal 3K getest gaan worden, het grootste supportlevel sinds de 6K destijds. Als die gebroken wordt gaan we wat leuks zien denk ik :7

[ Bericht 9% gewijzigd door EggsTC op 20-12-2018 08:57:08 ]
Lambo of Rekt
  donderdag 20 december 2018 @ 08:47:35 #248
131603 Afwazig
Serious business
pi_183849321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 07:42 schreef Xrenity het volgende:
En dan te bedenken dat het volgende maand pas Wavesmaand is.
Dat wordt wat hoor
pi_183849541
Wel dikke candle up nu op de 1h, maar volume is helemaal nergens, bulls pushing? Precies als ik die H&S post natuurlijk, nou nu zullen we het te horen krijgen hoor "fout gegokt" :D maargoed, ik vraag me af waar die pump nu vandaan komt, is bijzonder te noemen. Nog steeds grootste kans down tho.

Als we overtuigend door 4K gaan dan pak ik een entry

[ Bericht 18% gewijzigd door EggsTC op 20-12-2018 09:20:03 ]
Lambo of Rekt
pi_183849722
Wat een agressiveness, man man, zomaar terwijl ik dat post, zit iemand hier al die btc op te kopen _O-
Lambo of Rekt
pi_183849988
Ik word echt ziek van deze manipulatie
pi_183850065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik word echt ziek van deze manipulatie
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt, volume nam af, 0 actie op de grafiek, en ineens bam, 1 grote pump... uit het niets.

Is er iets goed gekeurd ofzo?
Lambo of Rekt
pi_183850156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt, volume nam af, 0 actie op de grafiek, en ineens bam, 1 grote pump... uit het niets.

Is er iets goed gekeurd ofzo?
Bankiers met eindejaarsbonussen
pi_183850186
Mijn jomanda kennis faalde , hoewel ik nog steeds denk dat we down gaan, ben ik blij dat ik niet gehandeld heb op die H&S
Lambo of Rekt
  donderdag 20 december 2018 @ 09:58:00 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183850264
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:50 schreef EggsTC het volgende:
Mijn jomanda kennis faalde , hoewel ik nog steeds denk dat we down gaan, ben ik blij dat ik niet gehandeld heb op die H&S
Toch maar geen casino vandaag? :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183850295
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Toch maar geen casino vandaag? :P
:D Echt exact ook op t moment dat ik die HS post :D bam, ineens volume spike erbij + extreem agressieve buy pressure
Lambo of Rekt
pi_183850367
Dóór 4K nu, nu kan de fomo real worden, zéker als we 43-44range breken.

Even mijn jomanda bijschaven. Wat een show dit joh
Lambo of Rekt
pi_183850397
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:05 schreef EggsTC het volgende:
Dóór 4K nu, nu kan de fomo real worden, zéker als we 43-44range breken.

Even mijn jomanda bijschaven. Wat een show dit joh
Ik zou maar oppassen met die jomanda vergelijkingen, die is niet best geeindigd
pi_183850409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik zou maar oppassen met die jomanda vergelijkingen, die is niet best geeindigd
Klopt, daarom ben ik entered op de pullback van 3913 (usdt binance) en we zitten nu boven de 4K, hopelijk gaat het wat overtuigender daar doorheen, dan kan ik mn stoploss naar boven zetten :9

Staat nu heel strak, als mn stop nu gehit wordt maak ik 2 dollar winst :')
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † donderdag 20 december 2018 @ 10:13:01 #260
230491 Zith
pls tip
pi_183850438
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 09:21 schreef EggsTC het volgende:
Wat een agressiveness, man man, zomaar terwijl ik dat post, zit iemand hier al die btc op te kopen _O-
Dat is een fokker zeker die wachtte op het juiste moment om jou een loer te draaien
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183850512
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is een fokker zeker die wachtte op het juiste moment om jou een loer te draaien
Haha, daarom zei ik het net :D maargoed, ik ben nog te noob hierin om te zien waarom dit nou echt gebeurde, blijkbaar kwam het door de succesvolle retest van ~36 waar ik H&S > down verwachtte. (zo zegt degene van wie ik leer)

Daarom heb ik strakke stoploss erop om dikke losses te voorkomen. Ik ga lekker schoonmaken, zie vanzelf wel of de stop gehit wordt of dat het ver door de 4K knalt, hopelijk dat laatse nu.
Lambo of Rekt
pi_183850720
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, daarom ben ik entered op de pullback van 3913 (usdt binance) en we zitten nu boven de 4K, hopelijk gaat het wat overtuigender daar doorheen, dan kan ik mn stoploss naar boven zetten :9

Staat nu heel strak, als mn stop nu gehit wordt maak ik 2 dollar winst :')
- withdraw fee = verlies
Hmz...
pi_183850722
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Haha, daarom zei ik het net :D maargoed, ik ben nog te noob hierin om te zien waarom dit nou echt gebeurde, blijkbaar kwam het door de succesvolle retest van ~36 waar ik H&S > down verwachtte. (zo zegt degene van wie ik leer)

Daarom heb ik strakke stoploss erop om dikke losses te voorkomen. Ik ga lekker schoonmaken, zie vanzelf wel of de stop gehit wordt of dat het ver door de 4K knalt, hopelijk dat laatse nu.
9 van de 10 keer is er geen reden, waarom wil je überhaupt een reden ?
pi_183850729
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:31 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

- withdraw fee = verlies
Withdrawen na 1 trade :')
pi_183850759
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:31 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

- withdraw fee = verlies
Ja maar die zou ik ook heben zonder enter.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:31 schreef TwztId het volgende:

[..]

9 van de 10 keer is er geen reden, waarom wil je überhaupt een reden ?
Omdat ik wil weten wat ik fout deed op deze chart, dat is best belangrijk in een leerproces.
Lambo of Rekt
pi_183850802
De stijging was te voorspellen.

Zowel de Telegraaf als het AFM verklaarden crypto dood, dat is meestal het teken voor een bull run.
pi_183850803
_O-
pi_183850829
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:36 schreef aTypisch het volgende:
_O-
Ja kom maar erin :D

_O_
Lambo of Rekt
pi_183851464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja kom maar erin :D

_O_
:P

Ik hou me in, voor hetzelfde geld ben je over een jaar miljonair en kom ik bedelen.
pi_183851492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:21 schreef KapBak het volgende:

[..]

:P

Ik hou me in, voor hetzelfde geld ben je over een jaar miljonair en kom ik bedelen.
Gelukkig was ik niet de enige die het een rare move vond, heel twitter en telegram stonden ook vreemd te kijken. Het was dan ook een vreemde actie ineens, heel t volume bloedde dood, en de chart eigenlijk ook, en bam... MOEEEEEEEEHOEHOEN :D

Maar miljonair zal wel meevallen, ik denk dat dit een lange leercurve is waarbij je niet ineens gouden bergen maakt.
Lambo of Rekt
pi_183851535
Universa Jaaaaaahahahaahaaaa !!!!!11!!!!!!!!!!1

https://lemanager.tn/lati-h%C3%A9b%C3%A8rege-la-plateforme-blockchain-de-universa-619356c60399

quote:
L’Agence tunisienne de l’internet a signé le 17 décembre dernier un protocole de partenariat stratégique et technologique d’une durée de 10 ans renouvelable avec la société Universa. L’objet de la convention consiste en la fourniture et l’hébergement d’une plateforme de développement et de production de technologie blockchain.

Dans un communiqué publié par l’ATI sur sa page Facebook, ce partenariat permettra l’utilisation des TIC comme levier principal pour le développement de services à hautes valeurs ajoutées dans le domaine de la blockchain et de la dématérialisation des processus et des documents certifiés.

Ce partenariat permettra aussi d’offrir les services cloud blockchain-as-a-service à l’échelle nationale et d’intégrer la plateforme Universa Blockchain — ainsi que les futures applications et services qui seront développés sous cette plateforme — à l’écosystème national des nouvelles technologies et de l’économie numérique.
Je suis très heureux de cette nouvelle!
pi_183851542
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:25 schreef MaGNeT het volgende:
Universa Jaaaaaahahahaahaaaa !!!!!11!!!!!!!!!!1

https://lemanager.tn/lati-h%C3%A9b%C3%A8rege-la-plateforme-blockchain-de-universa-619356c60399

[..]

Je suis très heureux de cette nouvelle!
Und now in the Netherlands?
Lambo of Rekt
pi_183851568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Und now in the Netherlands?
10-year contract with Tunisia on document circulation.
pi_183851629
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 11:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

10-year contract with Tunisia on document circulation.
Nice _O_ Moehoehoen

Nou , druk m ns door die 4K heen ffs.
Lambo of Rekt
pi_183853510
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2018 10:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Omdat ik wil weten wat ik fout deed op deze chart, dat is best belangrijk in een leerproces.
Dan kan je in mijn optiek beter leren dat elke stijging daling uit het niets kan komen dan dat je overal een reden achter gaat zoeken..

Als je long gaat op een Support level wat goed stand heeft gehouden, je indicatoren gunstig zijn en hij zakt er alsnog plots door heb je in principe niks verkeerds gedaan.

Daar heb je je stop losses voor toch.
pi_183853528
een paar groene kaarsen en iedereen gelooft weer in een bull market _O-
pi_183854452
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 13:24 schreef TwztId het volgende:

[..]

Dan kan je in mijn optiek beter leren dat elke stijging daling uit het niets kan komen dan dat je overal een reden achter gaat zoeken..

Als je long gaat op een Support level wat goed stand heeft gehouden, je indicatoren gunstig zijn en hij zakt er alsnog plots door heb je in principe niks verkeerds gedaan.

Daar heb je je stop losses voor toch.
Jep, ik ben entered op de pullback, nu lijkt nieuwe support te bouwen op 4K, ik ga mn stoploss verschuiven zodra candle erboven sluit :)

Nu hoeft niet overal een reden voor te zijn, maar áls er 1 is, weet ik die graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door EggsTC op 20-12-2018 14:13:01 ]
Lambo of Rekt
pi_183854801
M'n Blockfolio waarde is bijna verdubbeld in een maand, dat is toch wel wat meer dan "een paar groene kaarsen".

Op de beurs zou dat een regelrechte bull run zijn :P
pi_183854843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef MaGNeT het volgende:
M'n Blockfolio waarde is bijna verdubbeld in een maand, dat is toch wel wat meer dan "een paar groene kaarsen".

Op de beurs zou dat een regelrechte bull run zijn :P
dat komt vooral door waves neem ik aan?
  donderdag 20 december 2018 @ 14:26:10 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183854858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef MaGNeT het volgende:
M'n Blockfolio waarde is bijna verdubbeld in een maand, dat is toch wel wat meer dan "een paar groene kaarsen".

Op de beurs zou dat een regelrechte bull run zijn :P
Had je maar alles in Waves moeten hebben en niet in Lisk en Universa :6
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183854954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:23 schreef MaGNeT het volgende:
M'n Blockfolio waarde is bijna verdubbeld in een maand, dat is toch wel wat meer dan "een paar groene kaarsen".

Op de beurs zou dat een regelrechte bull run zijn :P
Wow, verdubbeld. Stelt nog steeds geen reet voor natuurlijk aangezien we bij de 6k ook al steen en been zaten te klagen. :P
pi_183855035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

dat komt vooral door waves neem ik aan?
Klopt, maar ook Lisk, Universa en PivX trekken weer wat aan, ziet er best goed uit.
pi_183855046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Wow, verdubbeld. Stelt nog steeds geen reet voor natuurlijk aangezien we bij de 6k ook al steen en been zaten te klagen. :P
Na een beurscrash / crisis is een verdubbeling in een maand op de beurs nog steeds groot nieuws hoor :D

En 2019 wordt een goed jaar voor crypto.
pi_183855148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Na een beurscrash / crisis is een verdubbeling in een maand op de beurs nog steeds groot nieuws hoor :D

En 2019 wordt een goed jaar voor crypto.
WAVESJAAAR JAAA
pi_183855155
Waves een ETH'tje richting de 1k pls dear Sasha pump me
pi_183855205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Klopt, maar ook Lisk, Universa en PivX trekken weer wat aan, ziet er best goed uit.
Jaaahaaaaaaa
pi_183855430
oke we zitten in een bull markt!!
pi_183855612


[ Bericht 100% gewijzigd door NoNickOne op 20-12-2018 15:18:52 ]
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_183855978
De eindejaarsrally is dan toch begonnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183856262
quote:
true
pi_183856682
Ik denk dat Universa nog wel eens een hele leuke "gok" kan zijn voor volgend jaar.
Prijs zit nu net iets boven het dieptepunt, voor ¤1000 koop je ruim 400.000 UTN-P.

Je hebt er wss meer aan dan een straatje Staatsloten ;)
  donderdag 20 december 2018 @ 15:55:11 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_183856706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat Universa nog wel eens een hele leuke "gok" kan zijn voor volgend jaar.
Prijs zit nu net iets boven het dieptepunt, voor ¤1000 koop je ruim 400.000 UTN-P.

Je hebt er wss meer aan dan een straatje Staatsloten ;)
Hoe zit dat met die tokens? Die had je toch alleen ergens moeten kunnen omzetten naar mainnet?
pi_183856724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat Universa nog wel eens een hele leuke "gok" kan zijn voor volgend jaar.
Prijs zit nu net iets boven het dieptepunt, voor ¤1000 koop je ruim 400.000 UTN-P.

Je hebt er wss meer aan dan een straatje Staatsloten ;)
Vorige week 118000 stuks gekocht voor 200 euro, dat was een dieptepunt :P
Hmz...
pi_183856821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 03:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Als de supply van één persoon of klein groepje is die gaat lopen kutten, dan kan niets je meer helpen. ;) In een normale markt zijn mensen gewoon voorspelbaar, want: mensen.
Ja, maar het punt is dat dit dus niet is verwerkt in de methodologie van een TA'er waardoor die dus compleet voorbijgaat aan deze metric en dus net zo goed in de val loopt als een gemiddeld persoon.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183856823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die tokens? Die had je toch alleen ergens moeten kunnen omzetten naar mainnet?
Klopt, dat is het mooie eraan. Mainnet draait wel maar ze staan nog voor het punt van de swap naar het mainnet. Als je je tokens eenmaal kan omzetten is het te laat om goedkoop in te kopen.

Het blijft natuurlijk wel een gokje maar als ze dat niet voor elkaar krijgen, zijn alle reisjes en deals die Alexander Borodich heeft afgerond ook een beetje voor niets ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 15:56 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Vorige week 118000 stuks gekocht voor 200 euro, dat was een dieptepunt :P
Ja, dat zijn mooie deals, helemaal als je het met fiat hebt betaald.
pi_183857005
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, volgens mij heb ik hier ooit al eens zoiets gepost als "een whale kan je bewijzen dat jouw TA niet werkt en die van hem wel" :+
Ja, en niet alleen whales die met voorbedachte rade handelen om iets te bewerkstelligen, kunnen alle TA van die dag nutteloos maken. Een nietsvermoedende whale die gewoon wat wil kopen en een dun gevuld orderboek tegenkomt, kan alles in de war schoppen, maar ook een whale die gewoon wat wil cashen om een dure ring voor zijn buitenechtelijke vriendin te kopen en een dun orderboek tegenkomt, kan alle uitgangsposities veranderen.
Zie dat maar eens te voorspellen met TA.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183857036
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 16:11 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, en niet alleen whales die met voorbedachte rade handelen om iets te bewerkstelligen, kunnen alle TA van die dag nutteloos maken. Een nietsvermoedende whale die gewoon wat wil kopen en een dun gevuld orderboek tegenkomt, kan alles in de war schoppen, maar ook een whale die gewoon wat wil cashen om een dure ring voor zijn buitenechtelijke vriendin te kopen en een dun orderboek tegenkomt, kan alle uitgangsposities veranderen.
Zie dat maar eens te voorspellen met TA.
Ik las onderbroek :+
pi_183857435
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')