SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Er moeten nog eerste ronde partijen worden gespeeld...quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:07 schreef TjjWester het volgende:
Volgens livedartsdata hebben we morgenavond maar twee partijen, dat kan niet kloppen toch?
Misschien omdat Ratajski v Asada en Meulenkamp v Portela nog gespeeld moeten worden?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:07 schreef TjjWester het volgende:
Volgens livedartsdata hebben we morgenavond maar twee partijen, dat kan niet kloppen toch?
Waarom gaan we ook op TjjWester in.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er moeten nog eerste ronde partijen worden gespeeld...
DRT is een behulpzaam subforum.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom gaan we ook op TjjWester in.
Dit klopt welquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom gaan we ook op TjjWester in.
7/10quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:08 schreef T3hTommay het volgende:
Stephen had te veel Burton nodig voor de dubbels.
Alcinas?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
En wie heeft het beste dubbelpercentage in R1?
De Zwaanquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik respect voor je volharding in je hype.quote:
Dekker?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Barnard?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Hunt had twee pijlen op een dubbel waarvan ie er 1 raakte meen ik, moet ergens bovenin het klassement meedraaien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hunt had twee pijlen op een dubbel waarvan ie er 1 raakte meen ik, moet ergens bovenin het klassement meedraaien.
Er staan veel mannen op 50%, Barnard op 54,55%quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hunt had twee pijlen op een dubbel waarvan ie er 1 raakte meen ik, moet ergens bovenin het klassement meedraaien.
Wim Hordijk ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
RJR had al viesrijk kunnen zijn met tandarts spelen
JJ heeft het over assistentquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
RJR had al viesrijk kunnen zijn met tandarts spelen
Ik kan met beide leven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet choken kom op. Die dooie wil niemand door
Rowby is niet doods.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet choken kom op. Die dooie wil niemand door
Zeker niet omdat Rowby een WK-plek niet had verdiend.quote:
Genoten van Larsson?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
Zo vervelend dat een figuur als Rowby het hele jaar kan kloten op de Tour en dan een willekeurige qualifier als uitweg heeft.
1 keer in het jaarquote:
Waarom staat hij hier dan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker niet omdat Rowby een WK-plek niet had verdiend.
Stijn vindt je nu plebs.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen het WK is relevant met het dartsen.
Omdat hij het hele jaar kan kloten en op een willekeurige qualifier van de lamme en de blinde wint. Dit is precies waarom ik pleit voor het invullen van de 32 qualifiers doormiddel van regionale tours, zoals in Azië of in Amerika gedaan wordt.quote:
Schijnt dat er ook mensen naar de televisie kijken en de inspraak van Sky op de wildcards zou daar zomaar wat mee te maken zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo commercieel interessant is het toch ook niet.
Die kaarten zijn toch al verkocht
Sluit het niet uit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Straks wint die Vincent ook nog
Hou op.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:29 schreef MC-Morgan het volgende:
Benito gaat net als Rowby een WK opleving krijgen,
Zjef natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
Even jullie kennis testen: wie heeft het hoogste verliezende gemiddelde in R1?
Dat was R2quote:
Ilagan lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
Even jullie kennis testen: wie heeft het hoogste verliezende gemiddelde in R1?
Nou, gewoon, omdat de Vengaboys vrij bekend zijn/waren?quote:
Eurodance staat daar nu in de top 40quote:
Ook in het Oostblok?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, gewoon, omdat de Vengaboys vrij bekend zijn/waren?
Misschien wel juist daar.quote:
Is dit goed El-Stinho?quote:
Applaus.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dit goed El-Stinho?
Wat zeg jij nou weer.quote:
(lol)quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:39 schreef heywoodu het volgende:
Is Ratajski toevallig een Japanse Pool of Poolse Japanner?
Sjak hyped vaak spelers waarna hij een wedstrijd lang zit uit te leggen waarom de desbetreffende speler het gewenste niveau niet haalt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Sjak hyped Asada. Kan er weer geen kut van. Sjak hype genot
Huw Ware, is homo. PDC werkt ook samen met LGBT-organisaties.quote:
Satirequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
Doodvermoeiend hoe snel hier iedereen ''BDO AIDS'' roept.
Jelle approvesquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huw Ware, is homo. PDC werkt ook samen met LGBT-organisaties.
Tot zover dit feitje.
Ik snap niet waarom hij altijd geforceerd van die vage buitenlanders gaat hypenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjak hyped vaak spelers waarna hij een wedstrijd lang zit uit te leggen waarom de desbetreffende speler het gewenste niveau niet haalt.
Dank u. Vooroordeel bevestigend feitje dan nog.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot zover dit feitje.
Bahquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot zover dit feitje.
Omdat het dan lijkt dat hij er verstand van heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd geforceerd van die vage buitenlanders gaat hypen
Er zit geen enkele energie in die man, dit is typisch een man die een nietszeggende toespraak op een crematie houd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
Doodvermoeiend hoe snel hier iedereen ''BDO AIDS'' roept.
Over wie zeg je dit? Ratajski?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er zit geen enkele energie in die man, dit is typisch een man die een nietszeggende toespraak op een crematie houd.
Ik dacht het net ook al.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank u. Vooroordeel bevestigend feitje dan nog.
UNICORN NEEM JE ROTZOOI MEEquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:46 schreef StephanL het volgende:
De 20 vak ziet er wel beroerd uit boven en onder de triple
Ik mis het oude scorebord nog steeds. #autismisrealquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
We leven in 2018 en nog steeds is er altijd gekut met dat scorebord.
Unicorn & Targetquote:
Moet bij de voetbal ook altijd wennen als je ze iets vernieuwen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik mis het oude scorebord nog steeds. #autismisreal
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unicorn & Target
AGAINST MODERN DARTS
Er zijn betere borden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.
Winmau borden > Unicorn bordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Unicorn. Sinds Van Barneveld Unicorn verliet is het rap achteruit gegaan.
Vooral de geweldige variatiequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word helemaal gek van die reclames.
Is Beau al geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word helemaal gek van die reclames.
Ja, dat weet Marcel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ratajski komt toch vaak genoeg op het podium?
Ally Pally is overweldigend.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ratajski komt toch vaak genoeg op het podium?
You and mequote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die reclame van Vodafone komt ondertussen mijn nek uit.
The future is exciting.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
De hardwerkende Nederlander zit pas vanavond weer voor de buis.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt vanavond weer langs in elk blok.
Die remix laatst eens geluisterd nadat de YouTube-link hier werd geplaatst, wat een verschrikkelijk kutnummer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mag dit zomaar van SKY?quote:
Er kijken niet zoveel mensen naar het darts.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander zit pas vanavond weer voor de buis.
Het is onmogelijk om geen hekel te hebben aan Peter Sajwani.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heeft Caris dat Larsson niet heeft?![]()
Wim zijn haatlijst is onuitputtelijk.
Kijkcijfers?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er kijken niet zoveel mensen naar het darts.
Hadden we dit voor de reclame al moeten kennen?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
'DE LAATSTE WEKEN HEB IK WEL GOED STAAN SPELEN, ALLEEN IK VERLOOR ELKE KEER'
Oke, benito.
https://www.rtl7darts.nl/(...)ik_wel_goed_staan_s/
Denk dat de Europa Liek niet zo goed bekeken is dit jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best bekeken programma van RTL7 lijkt mij? Op die Europa liek na misschien.
En Bean en Flodder.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat de Europa Liek niet zo goed bekeken is dit jaar.
Ik ook niet. Misschien later wat potjes.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad niet naar gekeken.
Volgende ronde ziet er ook nog niet boeiend uit, vanaf de kwartfinales zet ik het aan wellicht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien later wat potjes.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie zijn dit?quote:
Schakelkanaal met Foxy is zo en zo beter.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien later wat potjes.
Teleshop?quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit donderdagavond meestal in de kantine te zuipen dus dan volgen we toch alleen de goals ja. Tenzij Nederlandse ploeg.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Schakelkanaal met Foxy is zo en zo beter.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Ik sta alleen achter afgezanten van de Baltische staten.
Ik ben Scandinavië-moe.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mes in de rug van Robert en Cor.
Dan baal ik van mijn aanpassing.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
Asada verdient eigenlijk nog wel een zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |