JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maak het niet erger dan het al is. Het was de 2e ronde.
Sow.quote:Op dinsdag 18 december 2018 06:45 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat het zo laat was, ik had zo graag die uitschakeling van die bolle gezien
Dag Baggerveld, tot nooit meer ziens
Waarom niet? Dat is het hele principe van wildcards.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:34 schreef TjjWester het volgende:
Sky kan het niet maken om barney de wildcard te geven.
Als ze hem voor de Premier League uitnodigen, krijgen we in ieder geval geen Van Barneveld op het WK tenzij hij een qualifier wint. Het is of invitaties óf WK.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is het hele principe van wildcards.
Het is een grote fuck you tegen elke kijker en maar vooral de mensen die de dure kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is het hele principe van wildcards.
Dan moet hij eurotour gaan gooien, gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ze hem voor de Premier League uitnodigen, krijgen we in ieder geval geen Van Barneveld op het WK tenzij hij een qualifier wint. Het is of invitaties óf WK.
Veel mensen kopen ook zo'n kaartje om Barney te zien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is een grote fuck you tegen elke kijker en maar vooral de mensen die de dure kaartjes kopen.
Dat betekend dus dat je 8 weken lang elke donderdagavond 1 wedstrijd kan afschrijven.
De pl zou moeten bestaan uit de allerbeste ter wereld, dat ze barney een wildcard hebben gegeven in de tijd dat hij wat minder ranking toernooien gooide maar wel liet zien dat hij tegen de grootste kon winnen, snap ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Bodegom: "We hebben die kleine toernooien tot nu toe juist gemeden. Je moet dan heel veel wedstrijden spelen op een dag. Raymond is 51 jaar, dat gaat niet meer zo soepel."
Ik denk dat er meer mensen zijn die een kaartje voor Van Barneveld kopen en/of hem nog een paar keer op tv willen zien dan mensen die om Mensur Suljovic of Ian White zitten te springen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is een grote fuck you tegen elke kijker en maar vooral de mensen die de dure kaartjes kopen.
Dat betekend dus dat je 8 weken lang elke donderdagavond 1 wedstrijd kan afschrijven.
De pl zou moeten bestaan uit de allerbeste ter wereld, dat ze barney een wildcard hebben gegeven in de tijd dat hij wat minder ranking toernooien gooide maar wel liet zien dat hij tegen de grootste kon winnen, snap ik.
En dan blij zijn als barney niks presteert? Ik begrijp dat het commercieel intressant is maar barney in deze vorm is alles behalve een affiche.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Veel mensen kopen ook zo'n kaartje om Barney te zien.
Het is een darter met heel veel casualfans. Die geven geen flikker om een Wade of Suljovich.
Van Gerwen die Dekker vermaant dat ie een dag te laat naar Londen gaatquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maak het niet erger dan het al is. Het was de 2e ronde.
Verdriet weggezopen?quote:
Ik zit in de trein naar huis. Vol verlangen naar Daniel Larsson. De doodsaaie Scandinaviër voor gewoon erbij op een dinsdag.quote:
Thornton erbij voor het 'nee' schudden, dit wordt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar huis. Vol verlangen naar Daniel Larsson. De doodsaaie Scandinaviër voor gewoon erbij op een dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |