En als dat dan nog waar zou zijn. Die Litouwer gooide 86 gemiddeldquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:28 schreef danos het volgende:
En ja hoor, even kijken of Barnie gewonnen heeft. Eerste quote van Raymond die ik tegenkom 'Hij stond ook waanzinnig te gooien', hoe vaak hebben we die wel niet gehad de afgelopen 10 jaar
voor mijn gevoel was het lagerquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
En als dat dan nog waar zou zijn. Die Litouwer gooide 86 gemiddeld
Niffo kunnen we dan vergeten dit jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:09 schreef T3hTommay het volgende:
Vergeet "ik had slecht zicht" niet, die mag ook afgestreept worden op de RvBingokaart
Het is jouw schuldquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
In slaap gevallen voor wedstrijd Barney begon
Hetzelfde zondag bij Wright
In deze post doen overkomen alsof dat komt door het harde werken in het palletsorteerbedrijf terwijl we allemaal weten dat je een drankorgel van het UWV bentquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
In slaap gevallen voor wedstrijd Barney begon
Hetzelfde zondag bij Wright
Het ergste is dat ie er nog trots op is ookquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In deze post doen overkomen alsof dat komt door het harde werken in het palletsorteerbedrijf terwijl we allemaal weten dat je een drankorgel van het UWV bent.
Er werd ook wel veel gekloot op de dubbels, hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
voor mijn gevoel was het lager
Hoe draag jij dit verlies, makker?quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er werd ook wel veel gekloot op de dubbels, hoor.
Dimitri moet dit jaar ook fatsoenlijk presteren op de pro-tour, dan staat ie er ook zo in want eenmaal op TV schroeit hij altijd wel. Verder zijn North en Lennon degelijk genoeg om in de top 32 te komen. Dat zijn zes plekken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:20 schreef El-Stinho het volgende:
De top 32 gaat flink op de schop komend kalenderjaar
Exit Van Barneveld, Norris, Van de Pas for sure. Kan Klaasen ook nog bijkomen als het zo doorgaat en ook van Keegan verliest. Reyes en een Huybrechts heeft ook een probleem.
Noppert en De Zwaan komen er sowieso wel in. Brown komt eraan lijkt het. Daarachter wordt het als honden vechten. Ratajski normaal gesproken met zijn vloervorm simpel.
Van de Pas is echt nog niet zeker gezien zijn huidige loting. Na het WK verwacht ik nog wel dat hij in de top 32 staat. Verdiend is wel een groot woord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:20 schreef El-Stinho het volgende:
De top 32 gaat flink op de schop komend kalenderjaar
Exit Van Barneveld, Norris, Van de Pas for sure. Kan Klaasen ook nog bijkomen als het zo doorgaat en ook van Keegan verliest. Reyes en een Huybrechts heeft ook een probleem.
Noppert en De Zwaan komen er sowieso wel in. Brown komt eraan lijkt het. Daarachter wordt het als honden vechten. Ratajski normaal gesproken met zijn vloervorm simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |